abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 december 2011 @ 19:50:50 #176
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105505431
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Straks trouwens de persconferentie waarin Pujols en Wilson worden voorgesteld.
Gezien, ik zat toen even bij mijn schoonmoeder. Ik vond het shirtje dat iemand had meegenomen van Mathis, die voorheen de #5 droeg, met de naam Mathis doorgestreept, en de naam Pujols er boven geschreven met gewoon een zwarte marker wel grappig. :')

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:04:19 #177
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_105558043
Vanavond Moneyball gekeken. Film over Billy Beane en zijn succes als manager van de A's. Leuke film, maar ik had er meer van verwacht.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_105608278
Vond Moneyball ook minder dan ik had verwacht.
Bij mij liep ook de halve zaal leeg (mensen hadden denk ik niet verwacht dat het zo expliciet en alleen over baseball zou gaan zonder al te veel action shots)...
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:43:44 #179
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_105667625
Cuddyer ----> Rockies!

3 Jaar contract.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_105702044
JRoll blijft een Phillie. 3 y + 1 y optie. Had dat laatste liever niet gezien.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 18 december 2011 @ 18:15:23 #181
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_105733754
Latos naar de Reds voor Yonder Alonso, Edinson Volquez en twee prospects. Interessante deal die voor beide teams goed kan uitpakken. Ik zie de Reds nu als favoriet voor de NL Central.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_105764976
Padres is wel een dikke winnaar in deze deal hoor.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  maandag 19 december 2011 @ 18:20:30 #183
67174 Dos37
Come on Twente
pi_105780323
Vandaag wordt bekend wel team mag beginnen met het onderhandelen voor Yu Darvish
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_105809434
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:20 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag wordt bekend wel team mag beginnen met het onderhandelen voor Yu Darvish
En dat zijn dus de Rangers geworden, voor het mooie plaatje van 51,7 miljoen dollar. Als ze hem signen gaan ze over de 100 miljoen heen, daar hadden ze ook Wilson voor kunnen houden....
Het is nog maar de vraag hoe die Darvish zich gaat houden in de mlb.

Overigens vraag ik mij in deze af: is het mogelijk voor een team om bv gewoon een 60 miljoen bod neer te leggen, 30 dagen te 'onderhandelen' met nooit de intentie om hem echt te contracteren, 60 miljoen terug krijgen en Darvish die terug gaat naar z'n team in Japan? Om zodoende geen ander team de kans te geven? Ik krijg namelijk zo'n beetje het idee (door de berichtgeving) dat wanneer het winnend bod-team er niet uitkomt die gast gewoon terug gaat naar Japan, er staat nergens bij vermeld of er dan andere teams de onderhandelingen mogen starten.
......
  donderdag 22 december 2011 @ 00:42:44 #185
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_105899539
quote:
En dat zijn dus de Rangers geworden, voor het mooie plaatje van 51,7 miljoen dollar. Als ze hem signen gaan ze over de 100 miljoen heen, daar hadden ze ook Wilson voor kunnen houden....
Het is nog maar de vraag hoe die Darvish zich gaat houden in de mlb.

Overigens vraag ik mij in deze af: is het mogelijk voor een team om bv gewoon een 60 miljoen bod neer te leggen, 30 dagen te 'onderhandelen' met nooit de intentie om hem echt te contracteren, 60 miljoen terug krijgen en Darvish die terug gaat naar z'n team in Japan? Om zodoende geen ander team de kans te geven? Ik krijg namelijk zo'n beetje het idee (door de berichtgeving) dat wanneer het winnend bod-team er niet uitkomt die gast gewoon terug gaat naar Japan, er staat nergens bij vermeld of er dan andere teams de onderhandelingen mogen starten.
Dit is mogelijk, maar er zal dan wel vanuit de comissioners office op de vingers getikt worden als het een bizarre situatie zou zijn. Niet zo lang geleden hadden de A's een winnend bod waarvan men dacht dat het vnl ging om te voorkomen dat de pitcher naar de concurrentie (Seattle, LA) zou gaan. Ze zaten zo ver uiteen qua bedragen dat er wel een beetje verdacht naar gekeken werd. Ik vind het persoonlijk maar een raar systeem.

Bij een winnend bod krijgt het team 30 dagen om tot een deal te komen. Lukt dit niet, dan krijgt het team het geld wat geboden was weer terug. Het bod garandeert exclusieve onderhandelingsrechten, geen ander team mag dit. Wat wel mag is een sign en trade. De Yankees hebben een bod gewonnen op een korte stop, maar willen hem misschien traden na overeenkomst van een contract.

Wat betreft Darvish, het is een gok en ja ze hadden het geld kunnen investeren in Wilson. Maar marketingwise is Darvish volgens mij een goudmijn voor de Rangers in Azie, plus het is een talent met vele mogelijkheden. Hij zal niet in de buurt komen van zijn stats van de Japanse league, maar ik denk wel dat hij goed kan presteren.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  donderdag 22 december 2011 @ 00:45:06 #186
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_105899632
quote:
:P
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  donderdag 22 december 2011 @ 00:49:07 #187
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_105899820
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Padres is wel een dikke winnaar in deze deal hoor.
Dat was ook mijn eerste reaktie, maar Latos heeft veel upside en nog belangrijker tegenwoordig, is goedkoop en lang onder controle van het team.
Daarnaast heeft Latos zich al redelijk bewezen op mlb niveau, ook buiten San Diego, hij moet alleen volwassen blijven/worden. Van wat ik gelezen heb is zijn werkethiek niet super.
De prospects die naar de Padres gaan zijn onmiskenbaar goede prospects, maar het is nog maar zien of ze het mlb niveau uiteindelijk aankunnen. Alonso lijkt me een goede zekerheid.
Alleen wat doen ze nu met Rizzo? :)
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_105914083
Ben overigens ook benieuwd waar Beltran naar toe gaat. Geruchten zijn dat de Cardinals in de mix zitten en als Cards fan hoop ik dat ze het voor elkaar krijgen. Pujols heeft nogal een ruimte achter gelaten die offensief in ieder geval enigszins opgevuld moet worden.
Plus daarnaast zijn ze ook in gesprek met Coco Crisp...en tja doe dan maar Beltran :).
......
pi_105935806
Het is 22 december en Prince Fielder heeft nog nergens getekend. Toch wel apart. Ik had verwacht dat hij als een van de eersten weg zou zijn. Goeie leeftijd, uitstekende carriere.

Durven teams het dan toch niet aan om een klein dik mannetje zo lang te contracteren en zoveel geld te geven?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_105945947
Pfff, de Nats geven wel héél erg veel op voor Gio Gonzalez. 3 van hun beste pitching prospects en Derek Norris voor een pitcher die toch nogal wat control issues heeft en van pitching friendly Oakland Colliseum naar Washington verhuist.
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:24:42 #191
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_105949920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Het is 22 december en Prince Fielder heeft nog nergens getekend. Toch wel apart. Ik had verwacht dat hij als een van de eersten weg zou zijn. Goeie leeftijd, uitstekende carriere.

Durven teams het dan toch niet aan om een klein dik mannetje zo lang te contracteren en zoveel geld te geven?
Tja, de teams met geld hebben 1B al bezet, en een DH geef je niet zoveel geld. Daarnaast moet de timing ook goed zijn. De Cubs zouden hem kunnen gebruiken, maar zijn min of meer in rebuild mode en moeten eerst wat slechte contracten dumpen. De Orioles zijn een optie, maar ook die zijn ver weg van meedoen om de prijzen, dus dan is zo'n investering niet heel handig. Misschien dat de Nationals nu wat meer willen investeren nu ze Gio hebben? Lijkt me dat als ze prospects gaantraden nu willen winnen...
Benieuwd of Gio zijn walks wat kan verbeteren in de NL.
Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
pi_105953283
Ow yeah, Beltran waarschijnlijk voor 2 jaar naar de Cards. Beter dan Coco Crisp.

Nu benieuwd hoe Wainwright dit jaar terug gaat keren.
......
pi_105989779
Een fitte Beltran is een goede speler, maar het fit blijven is nogal een probleem. De Cards moeten hopen op een fitte Beltran en Berkman anders word het een lang seizoen....
pi_105999917
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:02 schreef The_Playmaker het volgende:
Een fitte Beltran is een goede speler, maar het fit blijven is nogal een probleem. De Cards moeten hopen op een fitte Beltran en Berkman anders word het een lang seizoen....
En hopen dat de productie hetzelfde blijft. Berkman is 35, Beltran is 34.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_106018278
Ze hebben wel flink wat SH's in de lineup, dat dan weer wel.
Maar ik denk niet dat de knieën van Beltran het gaan houden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_106154888
Ik zou het onbegrijpelijk vinden als de Yanks achter Garza gaan. Tuulijk hebben ze een pitcher nodig maar een fly ball pitcher in Yankee Stadium? Dat is vragen om problemen. De Blue Jays zou veel logischer zijn met hun stadoin.
  zondag 1 januari 2012 @ 12:56:11 #197
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_106274094
Carlos Quentin naar de Padres voor twee prospects. Aardige trade voor beide teams. White Sox zijn aan het rebuilden. Padres hebben toch een bat nodig om runs te scoren.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_106793453
Yankees traden Jesus Montero en Noesi naar de Mariners voor Pineda en Campos. Heel erg klote van Montero maar Pineda is een goede en jonge pitcher. Met de contracten van A-Rod en Teixeira moet DH de komende jaren vrij blijven. Schijnbaar ook weinig vertrouwen in Montero's catching skills. In ieder geval beter dan traden voor Garza.

Inmiddels ook Kuroda binnen. CC/Kuroda/Pineda/Nova/Hughes of Burnett of Garcia. Prima rotation.

Leuk dat alles ook echt op 1 nacht gebeurd, hele winter stil rondom Yankees. Nu nog Burnett ergens dumpen.
We play today. We win today. Das it.
pi_106794094
Ik vind Kuroda een betere signing dan de Pineda trade. Twee redenen: zijn ERA is echt beïnvloed door SAFECO Field (4.40 road ERA) en hij is een extreme fly ball pitcher. Dat werkt in SAFECO maar niet in Yankee Stadium.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 09:11:37 #200
67174 Dos37
Come on Twente
pi_106794893
Wtf Montero getrade :o

Even inlezen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')