ik zag haar behabandjequote:
Ik ook niet! Fijn dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:45 schreef CindieY het volgende:
Ik moest toch echt even googlen wie deze Geraldine nou weer is. Nog noooooit van gehoord.
Het is wel een hele happening voor haar, zo te lezen.quote:
Tussen 12 en 1 dippen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is wel een hele happening voor haar, zo te lezen.
'We gaan tot 7 uur gewoon redden! #3fm'
'Ik ben niet moe. Ik heb mijn dip al gehad en dat was tussen 12 en 1 #3fm'
'En nog steeds wakkerrr #3fm'
Ja, ze maakt er een feestje van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+1, hoewel het nog redelijk meevalt hier...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tussen 12 en 1 dippen?Ik ben nu ietwat aan het vechten tegen de slaap.
Komt zo wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, hoewel het nog redelijk meevalt hier...
Wat wil je, normaal gaat ze om 22u slapen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik denk dat ze normaalgesproken na het klokhuis naar bed moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wat wil je, normaal gaat ze om 22u slapen...
Met een rood onderbroekje aan, des duivels... Nope, ik zou m'n dochter ook nooit zo noemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:52 schreef 3rdRock het volgende:
Samanta. sorry als ik mensen beledig, maar die naam zou ik nooit aan mijn dochter geven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |