Jammerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:30 schreef Anne het volgende:
De prijsvraag is inmiddels afgelopen en daarom hebben we 10 winnaars getrokken.
En dat zijn geworden ......
Bluezz
SugarRay
Dreuzel
supermama
bigbass
Docie
bballer89
CrazyChicken
SorbyForce
gerbersjo
Gefeliciteerd!
Jullie ontvangen allemaal zo meteen een e-mail van mij voor het verdere verloop!
quote:Beste Bluezz
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van een T-shirt van QuoteShirts.nl
Daarvoor zou ik graag nog willen weten welk T-shirt je graag wilt ontvangen, in welke kleur je deze graag wilt hebben en in welke maat. Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen wordt de prijs zo spoedig mogelijk naar je toegezonden naar het door jou opgegeven adres, te weten: Blieb Blieb
Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om aan deze FOK!actie mee te doen, we wensen je met je gewonnen prijs alvast veel plezier toe!
Met vriendelijke groet,
anne@fok.nl | Public Relations FOK!
Je kunt toch een prijs winnen. Je hoeft er niet aan mee te doen, je hoeft niet eens op dit topic te klikken. Natuurlijk is dit een vorm van reclame, bedrijven geven hun producten natuurlijk niet helemaal voor niets wegquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:24 schreef Apekoek het volgende:
Dit lijkt mij een zeer goedkope vorm van reclame, dit mag dus wel op Fok?
Naja ik vind het goed om te weten in de positieve zin!quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je kunt toch een prijs winnen. Je hoeft er niet aan mee te doen, je hoeft niet eens op dit topic te klikken. Natuurlijk is dit een vorm van reclame, bedrijven geven hun producten natuurlijk niet helemaal voor niets weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |