SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Wat betekent voor jou een relatie? Wat maakt jouw vriendin voor jou eigenlijk anders dan een gewone vriendin? (Als ik mijn lijstje van net nog eens lees, is dat bijna hetzelfde voor mij, dat kan niet kloppen)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik hebben gewoon onze eigen dingen. En soms zit ik 's avonds gewoon te gamen. Het is niet goed om altijd bij elkaar te zijn, dan is er geen contrast meer.
Waarom niet? Dat zijn allemaal prachtige dingen die het leven zoveel waarde geven en alles zo mooi maken. Waarom zou je dat niet de hele dag willen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dit heb je goedMaar niet 24 uur per dag
Mijn sarcasmeradar was kennelijk stuk.quote:
Mijn relatie betekend voor mij, mijzelf kunnen zijn bij mijn partner, er voor elkaar zijn, hoe bergafwaarts het ook gaat, intimiteit delen, bijv. Je kan nog zo blij zijn met iemand, als je 24 uur per dag op elkaars lip zit, gaat de lol er wel van af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat betekent voor jou een relatie? Wat maakt jouw vriendin voor jou eigenlijk anders dan een gewone vriendin? (Als ik mijn lijstje van net nog eens lees, is dat bijna hetzelfde voor mij, dat kan niet kloppen)
En als je zo blij bent met haar, waar is dan dat contrast precies voor nodig?
[..]
Waarom niet? Dat zijn allemaal prachtige dingen die het leven zoveel waarde geven en alles zo mooi maken. Waarom zou je dat niet de hele dag willen?
[..]
Mijn sarcasmeradar was kennelijk stuk.
Contrast is nodig omdat het anders gaat vervelen. Je moet iemand hebben die je net ff uit je normale spoor trekt af en toe, op een positieve manier. En ook andersom natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat betekent voor jou een relatie? Wat maakt jouw vriendin voor jou eigenlijk anders dan een gewone vriendin? (Als ik mijn lijstje van net nog eens lees, is dat bijna hetzelfde voor mij, dat kan niet kloppen)
En als je zo blij bent met haar, waar is dan dat contrast precies voor nodig?
[..]
Waarom niet? Dat zijn allemaal prachtige dingen die het leven zoveel waarde geven en alles zo mooi maken. Waarom zou je dat niet de hele dag willen?
[..]
Mijn sarcasmeradar was kennelijk stuk.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn relatie betekend voor mij, mijzelf kunnen zijn bij mijn partner, er voor elkaar zijn, hoe bergafwaarts het ook gaat, intimiteit delen, bijv. Je kan nog zo blij zijn met iemand, als je 24 uur per dag op elkaars lip zit, gaat de lol er wel van af.
En waarom je dat niet de hele dag zou willen? Tsja.. Het is eigenlijk zo simpel dat ik het niet eens kan uitleggen.
Wat is je lievelingsfilm?
Maar waarom zou je een sociaal leven hebben als je een vriendin hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Contrast is nodig omdat het anders gaat vervelen. Je moet iemand hebben die je net ff uit je normale spoor trekt af en toe, op een positieve manier. En ook andersom natuurlijk.
En waarom niet de hele dag door? Nou, je moet ook wel eens een paar uurtjes slapen, wat eten, misschien nog wat werken voor je geld, hobbies links en rechts, sport eventueel, je eigen sociale leven onderhouden, you name it
Eens in de maand gaat mijn vriend naar het andere appartement, een nachtje, meer hebben we niet nodig. En nu kan het nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eensMaar zo lang ik studeer en student ben, ben ik niet bang te veel op de lip van wie dan ook te zitten.
Omdat dat leuk is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een sociaal leven hebben als je een vriendin hebt
Goede vraag. Ik zie weleens mensen hun hele sociale leven opofferen voor hun vriendin. Lijkt mij niet echt watquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lol, en wat gaat ie dan doen daar? Bier drinken met maten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik zie weleens mensen hun hele sociale leven opofferen voor hun vriendin. Lijkt mij niet echt wat
Dat ook ja, en dan gaat het uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik zie weleens mensen hun hele sociale leven opofferen voor hun vriendin. Lijkt mij niet echt wat
schizo anyone?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lol, en wat gaat ie dan doen daar? Bier drinken met maten?
En dan met hangende pootjes...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat ook ja, en dan gaat het uit
Vaak wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan met hangende pootjes...?
Je vriendin is als het goed is zo'n beetje je beste mattie, en een enorm lekker ding waar je seks mee wil. Die twee zaken zijn enorm belangrijk in een relatie. En ook de reden dat een relatie leuker is dan een gewone vriendschap. Je kunt alles met elkaar delen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef benzin het volgende:
Als jij altijd in een warm klimaat zit vergeet je wat kou is. Als je altijd bij elkaar bent vergeet je hoe het is als ze niet bij je is. Dan ga je alleen maar letten op haar slechte kanten en vergeet je al die goeie kanten van haar.quote:En als je zo blij bent met haar, waar is dan dat contrast precies voor nodig?
Als je geen sociaal leven hebt is er geen contrast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien wel. Ik ben heel erg bang voor stiltes. Maar het grootste probleem is dat ik bang ben dat ik needy of eng overkom. Ik bewaar daardoor misschien wel teveel afstand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar benzin het risico is wel dat je vriendschappen en dergelijke sowieso moeilijk aangaat omdat je verwacht dat het allemaal altijd leuk is en dat je áltijd wat te zeggen moet hebben enz
Ik zou dat dan inderdaad niet meer nodig hebben. Maar ben bang dat mijn sarcasmeradar nu wel afgaat en je het niet echt meent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind dat een moeilijke vraag, ik heb niet echt een lievelingsfilm. Mar waar wil je naartoe? Dat het saai zou zijn om 24 uur per dag je lievelingsfilm te kijken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
En waarom je dat niet de hele dag zou willen? Tsja.. Het is eigenlijk zo simpel dat ik het niet eens kan uitleggen.
Wat is je lievelingsfilm?
Dus jij zegt eigenlijk dat een eigen sociaal leven een vereiste is voor een goede relatie waarin je haar goede kanten kan zien?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als jij altijd in een warm klimaat zit vergeet je wat kou is. Als je altijd bij elkaar bent vergeet je hoe het is als ze niet bij je is. Dan ga je alleen maar letten op haar slechte kanten en vergeet je al die goeie kanten van haar.
[..]
Als je geen sociaal leven hebt is er geen contrast.
Na een dag of wat hele dagen samen zijn mag ik toch hopen dat ze iets heeft om zelf te doen, kan ik er ook ff tussenuit zonder schuldgevoel. Iets van een paard ofzo, of vriendinnen, voor mijn part gaat ze grassprieten tellen in het park, whatever floats her boat. En als ze dan weer terug komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik ben heel erg bang voor stiltes. Maar het grootste probleem is dat ik bang ben dat ik needy of eng overkom. Ik bewaar daardoor misschien wel teveel afstand.
[..]
Ik zou dat dan inderdaad niet meer nodig hebben. Maar ben bang dat mijn sarcasmeradar nu wel afgaat en je het niet echt meent.
[..]
Ik vind dat een moeilijke vraag, ik heb niet echt een lievelingsfilm. Mar waar wil je naartoe? Dat het saai zou zijn om 24 uur per dag je lievelingsfilm te kijken?
Alle dingen die ik echt leuk vind zou ik volgens mij wel echt 24 uur per dag kunnen doen.
Ik denk dat het wel een pre is jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat een eigen sociaal leven een vereiste is voor een goede relatie waarin je haar goede kanten kan zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |