Maar het voelt toch goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar:
[..]
en dat is iets wat alleen jij zelf kunt beoordelen.
Ja, het voelt goed en ja, ik ben een manquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar het voelt toch goed
Jij bent toch een man he?
Dat weet ik wel Roger, ik was je alleen even aan het plagenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, het voelt goed en ja, ik ben een man![]()
Ik bedoel meer van tevoren, als het geestelijk goed voelt.
m.a.w., als je echt het gevoel hebt dat je er aan toe bent om het te doen, pas dan moet er aan beginnen.
Ja, dat idee had ik alquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat weet ik wel Roger, ik was je alleen even aan het plagen![]()
En daar ben ik blij omquote:Maar ik snap je boodschap
quote:
Ja, de eerste keer dat ik het luisterde dacht ik tot 2.30: waarom luister ik dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tot 2.30 dacht ik: wat vindt Roger hier nou zo leuk aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Misschien alleen dit nog:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook nog specifieke adviezen Roger?
Welterustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Herman Finkers is ook wel leuk, Harrie Jekkers niet echt. En nu ga ik slapen/series kijken. Trusten Roger![]()
Nee sjit is t niet, ziet iets anders uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 08:06 schreef Rewimo het volgende:
Sjit Yns
Mogge trouwens
Kind was al om half 7 uit bed gestuiterd
huur een takelwagenquote:
Wassup??quote:
Ik heb het al opgelost. Ik wilde toch die iphone? mijn moeke moet in mei dr abo verlengen/nieuw hebben. Dan neem ik gewoon een iphone 4s ipv de 4quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:05 schreef ElisaB het volgende:
Wat erg Ysnke. Daar zou ik van balen zeg
Wiens drempel is het?
[..]
Wassup??
Smart thinkingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het al opgelost. Ik wilde toch die iphone? mijn moeke moet in mei dr abo verlengen/nieuw hebben. Dan neem ik gewoon een iphone 4s ipv de 4ff wachten nog dus
Kwam mijn moeder meequote:
Misschien kan ze even naar Raymond mailen of het eerder kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
Kwam mijn moeder meeNou, oke. Prima
Ik wacht wel ff dan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kan ze even naar Raymond mailen of het eerder kan
Maar je telefoon die je nu hebt is toch al 1.5 jaar zei je? heb je een 2 jarig abonnement? Anders kun je tegen die tijd zelf een nieuwe telefoon uitzoeken toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost. Ik wilde toch die iphone? mijn moeke moet in mei dr abo verlengen/nieuw hebben. Dan neem ik gewoon een iphone 4s ipv de 4ff wachten nog dus
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien kan ze even naar Raymond mailen of het eerder kan
Ik heb geen abo. ik heb een simonly. Ook deze telefoon kwam van mijn moederquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar je telefoon die je nu hebt is toch al 1.5 jaar zei je? heb je een 2 jarig abonnement? Anders kun je tegen die tijd zelf een nieuwe telefoon uitzoeken toch?
En als je pas in mei een nieuwe gaat kopen zou ik het nog een paar maanden uitstellen, want dan komt de nieuwe iPhone alweer uit
ooh fuck me ing, ik wilde zeggen : Ja, jammer joh, ze heeft geen stomme dingen meer gemailt... totdat ik dit zagquote:
quote:hallo beste mensen heb net mijn instellingen veranderd wie mag het zien op hyvers en het word maar niet veranderd
wat is hier aan de hand .?vind het niet kloppen want dan ben je zo je 4x veranderen kwijt hopelijk doet u er wat aan .
groetjes j .alvast dank .
Veeg me opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
ooh fuck me ing, ik wilde zeggen : Ja, jammer joh, ze heeft geen stomme dingen meer gemailt... totdat ik dit zagNaar hyves, en dan ook naar noreply@hyves.nl
OOH NOES!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, spoileralert voor je boek:
Hij gaat dood![]()
Mijn hart huilt ervan.quote:
Oh je hebt simonlyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen abo. ik heb een simonly. Ook deze telefoon kwam van mijn moeder![]()
wanneer komt de 5 uit eigks?
Niet geluisterd, maar is dat die ene waar dat mes in zijn rug ineens voorbij komt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tot 2.30 dacht ik: wat vindt Roger hier nou zo leuk aan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
Niet geluisterd, maar is dat die ene waar dat mes in zijn rug ineens voorbij komt?
Mijn hemelquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh fuck me ing, ik wilde zeggen : Ja, jammer joh, ze heeft geen stomme dingen meer gemailt... totdat ik dit zagNaar hyves, en dan ook naar noreply@hyves.nl
[..]
Oh die is wel grappig jaquote:
Ik heb net boodschapjes gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is wel grappig ja![]()
Ik moet nog boodschappen doen maar heb eigenlijk meer zin in een tukkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |