abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:33:06 #26
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_103858150
Net zo goed als homefront?

Ook een stille deaud gestorven..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_103859230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:

homefront was beroerd ;(
pi_103868262
Tis wel echt een goeie game, maar vereist oefening en een gratis demo/free week, is echt belangrijk. Dat base building maakt de game wel echt speciaal en onderscheidend van de rest. Het is ook erg goed gedaan, daar hoef je echt niet over te twijfelen! :)
pi_103920232
Geen perfecte game, maar ik vind het wel leuk.

Twee zware minpunten:
-geen playable tutorial voor het basebuilden. Echt een gemiste kans, want dat zou voor beginners het veel makkelijker maken.
-Wat een elitisme! Allemachtig, ben ik niet gewend in MP games dat er zoveel kapsones rondloopt.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_103924766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 17:17 schreef TronCarter het volgende:
Geen perfecte game, maar ik vind het wel leuk.

Twee zware minpunten:
-geen playable tutorial voor het basebuilden. Echt een gemiste kans, want dat zou voor beginners het veel makkelijker maken.
-Wat een elitisme! Allemachtig, ben ik niet gewend in MP games dat er zoveel kapsones rondloopt.
1. Ze zijn super druk bezig met een trainingmodes, die willen ze klaar hebben voor de free week. :)
2. Ach, ik vind het ook wel eens leuk om een commander af te zeiken :')

Wat is je Steam? :D
pi_103924857
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:

Ach, het is niet de populairste game. Er is ook weinig geadverteerd, hoop dat ze dat wat meer gaan doen :P
  zondag 6 november 2011 @ 13:03:47 #32
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_104027508
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Berend. het volgende:

[..]

Oh helaas niet, maar in december komt er een freeweek bij steam, ik zal dan zeker het topic bumpen.

Nog een leuke video van de PU: http://www.pu.nl/pu-tv/nuclear-dawn
nice :D Even een gaatje vinden in m'n Zelda: Skyward Sword en Skyrim schema dan :P
pi_104044107
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

nice :D Even een gaatje vinden in m'n Zelda: Skyward Sword en Skyrim schema dan :P
Haha :)
pi_105621362
19 december komt de freeweek van Nuclear Dawn :)
pi_105624527
Eh nee, 15 tot en met 19 december heb je Free Weekend en 40% off. Big difference. ;)
pi_105632824
Hij is begonnen :)
pi_105634767
Berend, ben jij de developer? Je zit zo actief achter dit topic aan :D

OT: heb de game inmiddels gedownload, zal hem vanavond/nacht even proberen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_105634800
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Berend, ben jij de developer? Je zit zo actief achter dit topic aan :D

OT: heb de game inmiddels gedownload, zal hem vanavond/nacht even proberen
Was het maar zo :'(
pi_105639408
Nou de indruk is niet heel positief. Training was best aardig maar wel erg generiek allemaal, al die classes stralen nu niet echt van de originaliteit, maar mis enorm de wapenfeedback, is gewoon amper aanwezig.
Twee potjes online geprobeerd maar dat was kut met peren, allebei pings van in de 30 maar performance was hakelig als wat terwijl tutorial draaide als een speer. Paar keer dood gegaan door god mag het weten wat en toen vond ik het eigenlijk al niet meer leuk...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:58:45 #40
258885 Solique
I Kill You !
pi_105647929
De closed en open beta doorlopen, game gekocht maar moet eigenlijk nog beginnen met spelen. :@
Te druk met andere zaken gehad, dit weekend tijdens de free eens gaan spelen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_105657049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou de indruk is niet heel positief. Training was best aardig maar wel erg generiek allemaal, al die classes stralen nu niet echt van de originaliteit, maar mis enorm de wapenfeedback, is gewoon amper aanwezig.
Twee potjes online geprobeerd maar dat was kut met peren, allebei pings van in de 30 maar performance was hakelig als wat terwijl tutorial draaide als een speer. Paar keer dood gegaan door god mag het weten wat en toen vond ik het eigenlijk al niet meer leuk...
Klopt, de classes lijken best wel veel op TF2. Maar je hebt wel een soort van attachments.
Hier geen last van enige lagg, probeer is een andere server :P
  zaterdag 17 december 2011 @ 22:18:02 #42
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_105707430
Ik dacht dat het een hele week was dus ik denk ik ga maar es downen... blijkt het nog maar een dag te zijn xD Naja, heb morgen nog de hele ochtend en het begin van de middag, dus heb nog een paar uur :P
  zaterdag 17 december 2011 @ 23:50:08 #43
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_105710771
Nog steeds aan het lobbyen Berend? ;) Ben benieuwd naar de nieuwe counterstrike. Zoek daar maar eens op. :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 18 december 2011 @ 00:11:10 #44
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_105711396
Net alle tutorials gespeeld, en ik kan er niks van xD Controls voelen niet echt responsief, 't is realistischer als je niet meteen stilstaat als je W loslaat maar erg prettig werkt het niet... misschien kwestie van wennen. Vooral bewegende vijanden backstabben is bijna onmogelijk, maar goed, anders was stealth misschien wel wat te makkelijk :P

Ben wel erg benieuwd naar hoe goed de gemiddelde pubspeler naar zijn commander gaat luisteren of dat het een gigantische chaos wordt. Maar dat zie ik morgen wel, ga nu nog een potje league of legends spelen en daarna is het bedtijd.
pi_105712211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog steeds aan het lobbyen Berend? ;) Ben benieuwd naar de nieuwe counterstrike. Zoek daar maar eens op. :)
Haha natuurlijk, het is een leuk spel :)

Die nieuwe CSS lijkt mij inderdaad ook wel tof, ben benieuwd naar de prijs :P
pi_105716089
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 00:11 schreef Thanatos45 het volgende:
Net alle tutorials gespeeld, en ik kan er niks van xD Controls voelen niet echt responsief, 't is realistischer als je niet meteen stilstaat als je W loslaat maar erg prettig werkt het niet... misschien kwestie van wennen. Vooral bewegende vijanden backstabben is bijna onmogelijk, maar goed, anders was stealth misschien wel wat te makkelijk :P

Ben wel erg benieuwd naar hoe goed de gemiddelde pubspeler naar zijn commander gaat luisteren of dat het een gigantische chaos wordt. Maar dat zie ik morgen wel, ga nu nog een potje league of legends spelen en daarna is het bedtijd.
Backstabben is wel easy hoor, je moet het alleen niet doen bij exo's :P
pi_105780775
ik heb het even gespeeld en heb besloten em maar van m'n wishlist te scrappen.. ze hebben een aardige poging gedaan, maar voor mij niet zo goed dat ik em wil hebben :)
pi_106487548
http://www.indieroyale.com/
'
Nuclear Dawn is hier voor 3 euro te krijgen, met 3 andere games. Zelf speel ik het niet echt vaak meer, maar ik zag het toch maar even
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')