homefront was beroerdquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Net zo goed als homefront?
Ook een stille deaud gestorven..
1. Ze zijn super druk bezig met een trainingmodes, die willen ze klaar hebben voor de free week.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:17 schreef TronCarter het volgende:
Geen perfecte game, maar ik vind het wel leuk.
Twee zware minpunten:
-geen playable tutorial voor het basebuilden. Echt een gemiste kans, want dat zou voor beginners het veel makkelijker maken.
-Wat een elitisme! Allemachtig, ben ik niet gewend in MP games dat er zoveel kapsones rondloopt.
Ach, het is niet de populairste game. Er is ook weinig geadverteerd, hoop dat ze dat wat meer gaan doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 23:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Net zo goed als homefront?
Ook een stille deaud gestorven..
nicequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef Berend. het volgende:
[..]
Oh helaas niet, maar in december komt er een freeweek bij steam, ik zal dan zeker het topic bumpen.
Nog een leuke video van de PU: http://www.pu.nl/pu-tv/nuclear-dawn
Hahaquote:Op zondag 6 november 2011 13:03 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
niceEven een gaatje vinden in m'n Zelda: Skyward Sword en Skyrim schema dan
Was het maar zoquote:Op donderdag 15 december 2011 22:05 schreef SpankmasterC het volgende:
Berend, ben jij de developer? Je zit zo actief achter dit topic aan
OT: heb de game inmiddels gedownload, zal hem vanavond/nacht even proberen
Klopt, de classes lijken best wel veel op TF2. Maar je hebt wel een soort van attachments.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Nou de indruk is niet heel positief. Training was best aardig maar wel erg generiek allemaal, al die classes stralen nu niet echt van de originaliteit, maar mis enorm de wapenfeedback, is gewoon amper aanwezig.
Twee potjes online geprobeerd maar dat was kut met peren, allebei pings van in de 30 maar performance was hakelig als wat terwijl tutorial draaide als een speer. Paar keer dood gegaan door god mag het weten wat en toen vond ik het eigenlijk al niet meer leuk...
Haha natuurlijk, het is een leuk spelquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog steeds aan het lobbyen Berend?Ben benieuwd naar de nieuwe counterstrike. Zoek daar maar eens op.
Backstabben is wel easy hoor, je moet het alleen niet doen bij exo'squote:Op zondag 18 december 2011 00:11 schreef Thanatos45 het volgende:
Net alle tutorials gespeeld, en ik kan er niks van xD Controls voelen niet echt responsief, 't is realistischer als je niet meteen stilstaat als je W loslaat maar erg prettig werkt het niet... misschien kwestie van wennen. Vooral bewegende vijanden backstabben is bijna onmogelijk, maar goed, anders was stealth misschien wel wat te makkelijk
Ben wel erg benieuwd naar hoe goed de gemiddelde pubspeler naar zijn commander gaat luisteren of dat het een gigantische chaos wordt. Maar dat zie ik morgen wel, ga nu nog een potje league of legends spelen en daarna is het bedtijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |