quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit es gewoon een complimentje in ontvangst nemen he.
Ik zorg dat het aantal in evenwicht blijft met al die foto's die je stuurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee sorry, dat is een puntje waar ik aan moet werken. Maak er meer zou ik zeggen!
Romanticus jij!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg dat het aantal in evenwicht blijft met al die foto's die je stuurt.
Daar waar ik dat ene andere ding ook mag stoppen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Et tu, Q?Je weet wel waar je je vuile sokken mag stoppen he?
Je eigen anus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Q. het volgende:
Daar waar ik dat ene andere ding ook mag stoppen?
You know me.quote:
Dan hou je tijd over om andere dingen te doen, maar voorlopig zie ik nog niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, ik hoef al niet eens meer zelf te antwoorden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hou je tijd over om andere dingen te doen, maar voorlopig zie ik nog niks.
Proost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit op de bank met een drankje ja.
Same here!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proost!![]()
Dat ga ik ook doen trouwens!
Ik heb hem niet gehad, de eikels. Maar heb ooit wel een code gebruikt... maar weet niet meer waar ik die heb ingevuldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef Lolaatje het volgende:
Oh CL, heb jij ook zo'n mail gekregen van The Book Depository met een 10% kortingscode? Ik wilde een paar boeken bestellen, maar kan niet vinden waar ik die code in moet vullen.
Invasion of the baby making peoplequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we zitten overal tegenwoordig
Een baby mag nog geen koemelkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De pannekoeken zijn dan ook alleen voor de baby bedoeld. Die mag nog geen koemelk
Omg. Ik ging erop staan omdat ik de alt-text wilde lezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
OMG wat heb ik een hekel aan die debiele websites waar je je e-mail 2x in moet voeren
En inmiddels iedereen weer weg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef Tegan het volgende:
Etentje was geslaagd. Krieltjes waren alleen net iets te lang in de oven vond ik, maar de gasten vonden van niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |