quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit es gewoon een complimentje in ontvangst nemen he.
Ik zorg dat het aantal in evenwicht blijft met al die foto's die je stuurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Nee sorry, dat is een puntje waar ik aan moet werken. Maak er meer zou ik zeggen!
Romanticus jij!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zorg dat het aantal in evenwicht blijft met al die foto's die je stuurt.
Daar waar ik dat ene andere ding ook mag stoppen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Et tu, Q?Je weet wel waar je je vuile sokken mag stoppen he?
Je eigen anus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Q. het volgende:
Daar waar ik dat ene andere ding ook mag stoppen?
You know me.quote:
Dan hou je tijd over om andere dingen te doen, maar voorlopig zie ik nog niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, ik hoef al niet eens meer zelf te antwoorden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hou je tijd over om andere dingen te doen, maar voorlopig zie ik nog niks.
Proost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit op de bank met een drankje ja.
Same here!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proost!![]()
Dat ga ik ook doen trouwens!
Ik heb hem niet gehad, de eikels. Maar heb ooit wel een code gebruikt... maar weet niet meer waar ik die heb ingevuldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef Lolaatje het volgende:
Oh CL, heb jij ook zo'n mail gekregen van The Book Depository met een 10% kortingscode? Ik wilde een paar boeken bestellen, maar kan niet vinden waar ik die code in moet vullen.
Invasion of the baby making peoplequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we zitten overal tegenwoordig
Een baby mag nog geen koemelkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De pannekoeken zijn dan ook alleen voor de baby bedoeld. Die mag nog geen koemelk
Omg. Ik ging erop staan omdat ik de alt-text wilde lezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
OMG wat heb ik een hekel aan die debiele websites waar je je e-mail 2x in moet voeren
En inmiddels iedereen weer weg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef Tegan het volgende:
Etentje was geslaagd. Krieltjes waren alleen net iets te lang in de oven vond ik, maar de gasten vonden van niet
.
Oh hai!quote:
Omg. Ik ook altijd als ze ergens anders gepost staanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omg. Ik ging erop staan omdat ik de alt-text wilde lezen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Omg. Ik ook altijd als ze ergens anders gepost staan
Wanna wrestle?quote:
Ow ja, jij bent natuurlijk van na het B&B tijdperk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Tegan het volgende:
Worstelen? Daar kijk ik liever naar. Mits lekkere vrouwen.
Omg. Ik ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Worstelen? Daar kijk ik liever naar. Mits lekkere vrouwen.
B&B?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, jij bent natuurlijk van na het B&B tijdperk.
quote:
quote:
Of ik zo voorspelbaar.quote:
In ieder geval het laatste.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde laatst dat ik ook voorspelbaar ben. Slechte eigenschap.
Ik ambieer ook niet om goed te zijn.quote:
Thanks!quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef Tegan het volgende:
Maar goed. B&B gingen toch ook weleens met elkaar wrestlen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou, zijn we daar ook uit! [ afbeelding ]
Jullie zijn alweer over jullie hoogtepunt heen.quote:
Heyhey, dat jij altijd zo snel je hoogtepunt bereikt betekent niet dat dat bij andere mannen ook zo is!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jullie zijn alweer over jullie hoogtepunt heen.
Nou idd.quote:
Niet de koemelk zoals volwassenen die drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Invasion of the baby making people.
[..]
Een baby mag nog geen koemelk?
[..]
Omg. Ik ging erop staan omdat ik de alt-text wilde lezen.
Heb je je voor niets drukgemaakt dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef Tegan het volgende:
Etentje was geslaagd. Krieltjes waren alleen net iets te lang in de oven vond ik, maar de gasten vonden van niet
.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:17 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen![]()
Weekje vakantie, zo maar even zusterlief van het vliegveld ophalen
Hier. Le mediterranee, olé oléquote:
Hij is inderdaad wel aardig op leeftijd alquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:42 schreef Lolaatje het volgende:
Ben je daar op vakantie, woon je er, ga je er overwinteren?
Zeg heujquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel aardig op leeftijd al
Oh hoort dat voor oude mensen weggelegd te zijn?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel aardig op leeftijd al
De meeste mensen wel, maar alleen die bejaarden hebben er dus tijd voorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh hoort dat voor oude mensen weggelegd te zijn?![]()
Ik zou het echt wel doen als ik kon. Min 25 's nachts deze winter, echt niet.
Ik ben helemaal niet bejaard, en volgens mij ben jij ouder dan ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De meeste mensen wel, maar alleen die bejaarden hebben er dus tijd voor
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bejaard, en volgens mij ben jij ouder dan ik
36quote:
Helaas, dan ben je ouder dan MissM.quote:
Ik lig er niet wakker van hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, dan ben je ouder dan MissM.
Terecht, mannen worden doorgaans knapper als ze ouder worden. Vrouwen daarentegen...quote:
Dat is een beetje een misvatting...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, mannen worden doorgaans knapper als ze ouder worden. Vrouwen daarentegen...
Jeuj!quote:
Het leven is misschien niet altijd eerlijk, maar wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, mannen worden doorgaans knapper als ze ouder worden. Vrouwen daarentegen...
Dan had je mij eens moeten zien toen ik 17 wasquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een beetje een misvatting...
Nee, mij danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is misschien niet altijd eerlijk, maar wel goed
[..]
Dan had je mij eens moeten zien toen ik 17 was
Idd, boven de 25 kan je het nog een beetje rekken maar 30+ is gewoon iedereen lelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Idd, boven de 25 kan je het nog een beetje rekken maar 30+ is gewoon iedereen lelijk.
Ik ben ook 30+ hoorquote:
Ja nou, noem jezelf dan lekker lelijk, mij nietquote:
Sommige vrouwen zijn ook niet knap als ze jong zijn nee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Ongetwijfeld zijn die er ook ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn ook niet knap als ze jong zijn nee.
Ik ookquote:
Wat is 'jong'? 25-30? 20-25?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is 'jong'? 25-30? 20-25?
Waar ik overigens altijd jeuk van krijg is van 30-plussers die zichzelf jong noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |