en dat minder vet vind ik n hele grote plusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Alsof koemelk ineens totaal andere ingredienten heeft als het uit de fabriek komt. Het blijven dezelfde bestanddelen, misschien iets minder vet en levende bacterien alleen.
Lekker zoete pannenkoeken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat minder vet vind ik n hele grote plusmaar ieder zn meug hoor, bak jij later maar pannenkoekjes van je melk
Nee natuurlijk niet, mutsquote:
als jij t zegt geloof ik jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mutsMaar moedermelk is zoet.
Goed zo vrouwtjequote:
Mijn ex heeft geproefd en toen moest ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben namelijk niet van plan t ooit te gaan proeven
Ja, die van een ander zou ik ook niet proevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
Misschien alleen van mezelf zou ik het wel willen proeven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn ex heeft geproefd en toen moest ik ook
mja dan moet ik eerst zwanger worden en of dat gebeurt en ik moet er nu niet aan denken dat te proeven en als t stinkt zoals airwin beweert dan laat ook maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
Misschien alleen van mezelf zou ik het wel willen proeven.
Ik vind het wel logisch eigenlijk. Waarom zou je het niet doen denk ik dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pannenkoeken ervan maken gaat me te ver hoorzo duur is n pak melk niet, dat t rechtstreeks uit je tiet je kind in gaat prima
doe mij maar koemelk waar nog t eea is bijgevoegd en uitgehaald in de fabriek
Mjah, zoonlief klaagde nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef Tegan het volgende:
Ach, ookal zou het stinken, wat ik me niet kan voorstellen, zou ik dat nog wel doen denk ik.
Nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel heel anders en het stinkt.
das dan vast n instinct dat ik mis ofzo, ik gruwel al van t ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch eigenlijk. Waarom zou je het niet doen denk ik dan.
Nou ja, call me weird
quote:
Oh, ik had je jonger geschatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Een hele grote, 11 al weer.
ZOMG, een mens met een kind!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |