Voor een blondje doe ik graag iets extra's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:38 schreef Kuukske het volgende:
Ja hallo. Moeten jullie wel wat posten natuurlijk.
Teh magic eh.. haarkleur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Voor een blondje doe ik graag iets extra's.
goede vraagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:42 schreef Kuukske het volgende:
Goed bezig.. Je gaat het wel halen neem ik aan?
. En wat ga je dan daarna doen? Behalve iets in DH zoeken?
maar ik blijf hier gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Nee, helemaal niet. Maar ik heb het idee dat ik je hele studietijd heb meegemaakt. En daar komt dan nu een einde aan. End of an era. Weetjewel.
Truequote:
Dat krijg je als ik topics openquote:
Wat eten we vandaag?quote:
Gewoon een baan bij Q zoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig wel. Nouja.. tot je niet kunt FOK!ken tijdens je werk.
Gezellig wel. Ongetwijfeld.quote:
Blonde haren, grote jopen.quote:
Niet specifiek.quote:
Oh.quote:
.. Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukske ik zag je buukske, t wordt al echt n bolletje (of hoe ze dat in oud zeggen) ga je straks ook pannenkoeken maken van je melk? (ik moet niet zoveel in oud lurken)
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Kuukske ik zag je buukske, t wordt al echt n bolletje (of hoe ze dat in oud zeggen) ga je straks ook pannenkoeken maken van je melk? (ik moet niet zoveel in oud lurken)
Ik krijg bezoek en we eten krieltjes met knoflook en rosemarijn uit de oven, zalm in een bedje van prei uit de oven en sperciebonen met nootmuskaat en knoflookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True.
[..]
Dat krijg je als ik topics open.
[..]
Wat eten we vandaag?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig, JIJ blijft nog normaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Kuukske het volgende:
Nou sorry. Nee. Ik ga geen pannenkoekenmeet organiseren met homemade milk. Hell no.
En ook niet zelf eten.
dat mag n baby heul nog niet eten hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Tegan het volgende:
Opzich lijkt het me niet eens zo fout, mits de pannekoeken enkel voor de kleine zijn.
oh maar dat vind ik ook leuk, ik vind t jammer dat ik geen broers/zussen (nouja n broer die op mannen valt) heb en t tante kan spelen, wel de lusten niet de lasten van zo'n babyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Ik word hysterisch van babysokjes en de schattigheid ervan, maar verder blijf ik normaal.
Oh en klinkt lekker Teeg!
Gordijnen dicht, ziet niemand dat je het naar binnen stopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat mag n baby heul nog niet eten he
en dan aan de schijterij en kotserijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, ziet niemand dat je het naar binnen stopt.
Daar is de moeder voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan aan de schijterij en kotserij
Ik heb al voorgeproeft want ik was als de dood dat het mislukte. Eerste etentje voor niet familiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor. Ik word hysterisch van babysokjes en de schattigheid ervan, maar verder blijf ik normaal.
Oh en klinkt lekker Teeg!
pannenkoeken ervan maken gaat me te ver hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
Waarom doen mensen toch altijd zo krampachtig over moedermelk? Het is geen pis ofzo
Het is wel heel anders en het stinkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
Waarom doen mensen toch altijd zo krampachtig over moedermelk? Het is geen pis ofzo
tmiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel heel anders en het stinkt.
koemelk rechtstreeks uit de koe is ook niet te zuipen (vind ik dan) dus nee moedermelk in mn pannenkoeken, ik sla overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Moedermelk is eigenlijk alleen goed voor baby's, dus de rest van je gezin het laten eten is vreemd. Maar goed, koemelk is ook alleen maar voor kalfjes en dat krijgen we ook liters binnen. Dus ach, dat heft elkaar weer op.
en dat minder vet vind ik n hele grote plusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Alsof koemelk ineens totaal andere ingredienten heeft als het uit de fabriek komt. Het blijven dezelfde bestanddelen, misschien iets minder vet en levende bacterien alleen.
Lekker zoete pannenkoeken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dat minder vet vind ik n hele grote plusmaar ieder zn meug hoor, bak jij later maar pannenkoekjes van je melk
Nee natuurlijk niet, mutsquote:
als jij t zegt geloof ik jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mutsMaar moedermelk is zoet.
Goed zo vrouwtjequote:
Mijn ex heeft geproefd en toen moest ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben namelijk niet van plan t ooit te gaan proeven
Ja, die van een ander zou ik ook niet proevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
Misschien alleen van mezelf zou ik het wel willen proeven.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn ex heeft geproefd en toen moest ik ook
mja dan moet ik eerst zwanger worden en of dat gebeurt en ik moet er nu niet aan denken dat te proeven en als t stinkt zoals airwin beweert dan laat ook maarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Tegan het volgende:
Misschien alleen van mezelf zou ik het wel willen proeven.
Ik vind het wel logisch eigenlijk. Waarom zou je het niet doen denk ik dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pannenkoeken ervan maken gaat me te ver hoorzo duur is n pak melk niet, dat t rechtstreeks uit je tiet je kind in gaat prima
doe mij maar koemelk waar nog t eea is bijgevoegd en uitgehaald in de fabriek
Mjah, zoonlief klaagde nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef Tegan het volgende:
Ach, ookal zou het stinken, wat ik me niet kan voorstellen, zou ik dat nog wel doen denk ik.
Nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is wel heel anders en het stinkt.
das dan vast n instinct dat ik mis ofzo, ik gruwel al van t ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het wel logisch eigenlijk. Waarom zou je het niet doen denk ik dan.
Nou ja, call me weird
quote:
Oh, ik had je jonger geschatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Een hele grote, 11 al weer.
ZOMG, een mens met een kind!quote:
Ik moest lachen.quote:
Je ziet er niet aan af dat ze al 45 is nee.quote:
Maak mijn compliment maar belachelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet er niet aan af dat ze al 45 is nee.
met dank aan dr schumacher hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet er niet aan af dat ze al 45 is nee.
Respect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even gamen denk ik. Na een dagje Saints Row 3 en Rockstar toch nog puf
Zo gaan missb en ik met elkaar om.quote:
Zover laat ze mij nooit kijken.quote:
quote:
Ja we zitten overal tegenwoordigquote:
De pannekoeken zijn dan ook alleen voor de baby bedoeld. Die mag nog geen koemelkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Moedermelk is eigenlijk alleen goed voor baby's, dus de rest van je gezin het laten eten is vreemd. Maar goed, koemelk is ook alleen maar voor kalfjes en dat krijgen we ook liters binnen. Dus ach, dat heft elkaar weer op.
Het lijkt wel een virus.quote:
SCHANDALIG! Een beetje onschuldige mensen lastig vallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we zitten overal tegenwoordig
Nee, vind je het gek?quote:
Et tu, Q?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Een beetje onschuldige mensen lastig vallen.
Uiers!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij heeft al n paar tieten dus groot gelijk
Om eerlijk te zijn wel.quote:
Eén paar is niet genoeg voor een kwartet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
hij heeft al n paar tieten dus groot gelijk
Nou ik niet.quote:
Kilo, bedoelde ik. Zo'n slanke den als jij.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kilo, bedoelde ik. Zo'n slanke den als jij.
Jij kan ook nooit es gewoon een complimentje in ontvangst nemen he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
Oj, dat is wel een tijdje geleden hoor, 45 kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |