Fail. Geen micro dus?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef Oognip het volgende:
\o/ levertijd van iPhone is verkort. Wat wel jammer is dat en mijn nummerbehoud niet goed gaat en ik de verkeerde maat simkaart toegestuurd heb gekregen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
De boodschappen zijn binnen en de benedenverdieping gepoetst. Straks nog kwarktaart maken en dan ga ik zitten en kom voorlopig niet meer van de bank af![]()
Vanmiddag bij de radioloog geweest en hij zag idd een cyste zitten en nog iets wat op littekenweefsel kan duiden. Wordt zeer waarschijnlijk weer opereren dus. 8 november de officiële uitslag.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
Bel ik de t-mobile klantenservice om te vragen hoe het met mijn nummerbehoud zit
"hoe kunt u nou nummerbehoud aanvragen als u nog helemaal geen t-mobile telefoonnummer hebt?"
Huh!? denk ik, lijkt me heel simpel. "ik zat bij vodafone en heb bij het bestellen van de nieuwe iPhone nummerbehoud van mijn vodafone-telefoonnummer aangevraagd".
"ja maar hoe kunt u nou nummerbehoud aanvragen zonder t-mobile telefoonnummer?"
"dat zeg ik net, bij de bestelling kun je dat aangeven".
"dat is niet mogelijk en ik snap ook niet hoe u dat dan heeft gedaan. U staat niet in het systeem, bel maar terug als u de iPhone + simkaart heeft ontvangen".
Wat een eikel, ik baal nu al van t-mobile
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Bamba het volgende:
De boodschappen zijn binnen en de benedenverdieping gepoetst. Straks nog kwarktaart maken en dan ga ik zitten en kom voorlopig niet meer van de bank af![]()
Vanmiddag bij de radioloog geweest en hij zag idd een cyste zitten en nog iets wat op littekenweefsel kan duiden. Wordt zeer waarschijnlijk weer opereren dus. 8 november de officiële uitslag.
Ze zullen wel zo'n grote hebben opgestuurd ipv een micro iddquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Sukkel. Had je moeten vragen of hij net van school kwam ofzo. Ik zou opgooien en nog een keer bellen.
En alstie zijn grote bek opentrekt, moet je even op een heel naar toontje vragen of ze wel eens van klantvriendelijkheid hebben gehoord en graag hun iphone in hun reet willen steken (online besteld toch? Colportage ftw)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze zullen wel zo'n grote hebben opgestuurd ipv een micro idd
[..]
Goed ideekijken wat deze malloot gaat zeggen.
Vanavond? Veel plezier dan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Ynske het volgende:
VANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG IS ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
Deze was wel liefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En alstie zijn grote bek opentrekt, moet je even op een heel naar toontje vragen of ze wel eens van klantvriendelijkheid hebben gehoord en graag hun iphone in hun reet willen steken (online besteld toch? Colportage ftw)
Pleuris wat een gezeikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Deze was wel lief![]()
Maar iig sta ik nog niet in het systeem en dat kan als nieuwe klant zijnde. Ik krijg wel smsjes over de status van de levering en zo wat in zou moeten houden dat het wel goed gaat. Als de iPhone dan geleverd is krijg ik een tijdelijk nummer en kan ik weer terug bellen, want dan sta ik wel in het systeem.
Met tijden. Het is lang niet zo erg als de vorige keer, maar ik heb nu een spiraal en dus ook geen cyclus (endo is cyclusgerelateerd). Dus geen goed teken dat het dwars door het spiraal komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:
Wat shit BambaHeb je er ook veel pijn van?
Dat lijkt me inderdaad geen goed teken. Wel fijn dat je er minder last van hebt maar toch kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met tijden. Het is lang niet zo erg als de vorige keer, maar ik heb nu een spiraal en dus ook geen cyclus (endo is cyclusgerelateerd). Dus geen goed teken dat het dwars door het spiraal komt.
Jakkes, wat balen voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Bamba het volgende:
Met tijden. Het is lang niet zo erg als de vorige keer, maar ik heb nu een spiraal en dus ook geen cyclus (endo is cyclusgerelateerd). Dus geen goed teken dat het dwars door het spiraal komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |