quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat mee naar de boot voor het weekend.
Vind je het een mooi woord dat je het out of the blue gebruikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om te kotsen zelfs.
Dit is toch een vorm van omkoping
Het is een doos.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
als dat ventje weg moet breekt de hel uit
Als hij blijft bij Geert en zijn volgelingenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
als dat ventje weg moet breekt de hel uit
En na afloop had Bleker hem bij Schiphol afgezetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben me net aan het afvragen he;
Stel je voor Mauro had ja gezegd tegen die kaartjes. Had ie dan morgen met die CDA'er gezellig in de auto richting Enschede gezeten? Lekker met z'n tweeen naar de fanshop van Twente. Samen op de foto in het stadion
Elke foto minimaal 1xquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef Specularium het volgende:
Deze gaat mee naar de boot voor het weekend.
Waar heb je het over? Gooi er nog wat engelse termen doorheen, interessant doener.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je het een mooi woord dat je het out of the blue gebruikt?
Hij gaf de doos een vette knipoog.quote:
Nou hé. Jarenlang weten dat het vertrekmoment komt en op het moment supreme de mediamachine aanzetten met de usual suspects als moreel verontwaardigden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ik schaam me om dit land, om dit gedrag
En welk pistool hadden Albayrak en Hirsch Ballin dan op de borst?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En na afloop had Bleker hem bij Schiphol afgezet
Omkoping. Nounou.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Gooi er nog wat engelse termen doorheen, interessant doener.
Welkom bij de politiek. Gouda / Culemborg was ook een vergrootglas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé. Jarenlang weten dat het vertrekmoment komt en op het moment supreme de mediamachine aanzetten met de usual suspects als moreel verontwaardigden.
Kom nou zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |