Die heb ik allemaal verpatst.quote:
ZUUUUUULquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond de ghostbuster films vet!
[ afbeelding ]
en hij was eng
Heel niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
psychologie, pedagogiek, allemaal pabo dus
Alleen de ecktequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben de jongste van 4, met heel veel Barbie's. En ook My Little Pony, maar die vooral doorschuivertjes van m'n zus. Barbie was ook echt Mattel, mijn moeder deed niet aan Steffies want die werden te snel lelijk.
Kleine kinderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
psychologie, pedagogiek, allemaal pabo dus
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
maar sorry. Ik ben een beetje verpest door een huisgenootje dat op de PABO zat. En tijdens een feest had ze een stuk of acht van die PABOwijven meegenomen en die hebben de HELE! FUCKING! AVOND! liedjes uit Disneyfilms zitten zingen onder het genot van een glaasje dubbelfris![]()
![]()
Wtf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
maar sorry. Ik ben een beetje verpest door een huisgenootje dat op de PABO zat. En tijdens een feest had ze een stuk of acht van die PABOwijven meegenomen en die hebben de HELE! FUCKING! AVOND! liedjes uit Disneyfilms zitten zingen onder het genot van een glaasje dubbelfris![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:21 schreef Stormqueen het volgende:
ja, en daardoor kan ik ook niet meer tegen disneyfilms. Zie meteen die bakvissen weer voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |