episch, de Reddertjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerste was Reddertjes in kangoeroeland. Daarná kwam Belle.
En naamgenoot in de film. Wat uiteraard helemaal geweldig is als je 4 bent.quote:
Die hadden wij gewoon op videoband. Ooit overgespeeld van videotheekfilms.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel mijn eerste de Troetelbeertjes was, denk ik dat mijn tweede pas weer Jurassic Park was!
Tot je 12e in een durp wonen ftw
we gingen wel elk weekend naar de videotheek om boutfilms als Honey, I shunk the kids en Home Alone te huren
twee videorecorders aan elkaar pluggen en tapen maar!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hadden wij gewoon op videoband. Ooit overgespeeld van videotheekfilms.
Gouden tijden.
Like a boss.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee videorecorders aan elkaar pluggen en tapen maar!
Ik niet, maar da's alleen omdat ik geen videorecorder meer heb staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kijk soms nog steeds videobanden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik heb toch Catrice New York en Sydney gefaald, want toen ik dat display zag staan nam de hoarder in mij toch de overhand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik heb toch Catrice New York en Sydney gefaald, want toen ik dat display zag staan nam de hoarder in mij toch de overhand![]()
![]()
Ja, wij dus wel. En toen was ik ziek en had ik De Aristokatten nog niet op dvd. Videoband it is!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet, maar da's alleen omdat ik geen videorecorder meer heb staan.
Videobanden heb ik overigens nog wel liggen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, wij dus wel. En toen was ik ziek en had ik De Aristokatten nog niet op dvd. Videoband it is!
Ik ook! Voor al mijn Disneyfilmsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn naamgenoten zijn altijd bitches in films, totally spies jwzquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En naamgenoot in de film. Wat uiteraard helemaal geweldig is als je 4 bent.
En dat terwijl jij generatie DIVX bent!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aww.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ook! Voor al mijn Disneyfilmskwaliteit is eigenlijk nog verbazend goed.
[..]
Mijn naamgenoten zijn altijd bitches in films, totally spies jwz
Indoctrinatie in m'n jeugd, jeweetz.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
disneyfilms, daar heb ik dus echt geen fuk mee he![]()
ik had alleen broertjes, dus alles turtles alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Indoctrinatie in m'n jeugd, jeweetz.
Wel echt m'n favoriete periode trouwens, Aristokatten, Robin Hood, Merlijn.quote:
Ik ben de jongste, dus tsja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had alleen broertjes, dus alles turtles alles.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |