quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Mss het volgende:
Bij nader inzien kan ik denk ik beter mijn foto's op DVD branden en die dvd's in mijn OPI la leggen
Strak plan!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:10 schreef Mss het volgende:
Bij nader inzien kan ik denk ik beter mijn foto's op DVD branden en die dvd's in mijn OPI la leggen
Ik hou wijselijk mijn mond.quote:
Mental image.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Strak plan!
Ik zou bij brand waarschijnlijk woest proberen mijn antieke glas-in-lood deuren te redden
falen is besmettelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
En waarom zit ik nu bij Barielle te kijken?
Ik ging alleen maar kijken of er een logische verklaring was dat ik lakje met naam x bestelde en lakje met naam y had staan. (Is er ook, TD kan niet het verschil zien tussen een 5 en een 6.)quote:
welke hebben ze dan omgewisseld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging alleen maar kijken of er een logische verklaring was dat ik lakje met naam x bestelde en lakje met naam y had staan. (Is er ook, TD kan niet het verschil zien tussen een 5 en een 6.)
California Raspberry en Cajun Shrimp. (L54 en L64)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke hebben ze dan omgewisseld?
alles gebeurt met een reden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
California Raspberry en Cajun Shrimp. (L54 en L64)
Maar eigenlijk komt dat me helemaal niet slecht uit, Cajun Shrimp is heerlijk hysterisch.
Het feit dat ik er nu pas achter kom zegt al genoeg denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles gebeurt met een reden!
(hoop ik)
die was van mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet meteen weer denken aan die nep Opi.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die was van mij![]()
gelukkig wel de goeie nog gekregen uiteindelijk, en als troostlakje Opi Crimson Carol voor het ongemak(een HTF die ook 20 dollar doet op Ebay)
[ afbeelding ]
prettay
Die is MOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die was van mij![]()
gelukkig wel de goeie nog gekregen uiteindelijk, en als troostlakje Opi Crimson Carol voor het ongemak(een HTF die ook 20 dollar doet op Ebay)
[ afbeelding ]
prettay
Of je nu naar links kijkt, of een stap naar rechts gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben er weer!
Lion King in het Nederlands is wel weer even wennen trouwens.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of je nu naar links kijkt, of een stap naar rechts gaat.
Zie je dat de koning, altijd bovenaan staaaaaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |