Preliminary card (Facebook)
Middleweight bout:
Dustin Jacoby vs. Clifford Starks
Middleweight bout:
Chris Camozzi vs. Francis Carmont
Lightweight bout: Ramsey Nijem vs.
Danny DownesLight Heavyweight bout:
Brandon Vera vs. Eliot Marshall
Preliminary card (Spike TV)
Featherweight bout:
Tyson Griffin vs. Bart Palaszewski
Lightweight bout:
Dennis Siver vs. Donald Cerrone
Main card
Featherweight bout:
Hatsu Hioki vs. George Roop
Bantamweight bout:
Scott Jorgensen vs. Jeff Curran
Heavyweight bout: Mirko Filipovic vs.
Roy Nelson - KO round 2
Heavyweight bout:
Cheick Kongo vs. Matt Mitrione - Decision
Welterweight bout:
B.J. Penn vs. Nick Diaz
BJ Penn fan
Ik hoop dat the prodigy zijn conditie op peil heeft en dat het een 'peak problem' was, ik betwijfel het maar ik heb het idee dat hij 'game' is. Interviews lacht hij weinig, niet veel onzin.. zakelijk, ik denk dat hij serieus is (ik hoop het).
Ik ben altijd bang voor zijn cardio, skills heeft hij, ik zie hem niet KO gaan maar als hij gassed kan nick hem wel subben wellicht. (Armbar wordt het dan) Ik denk dat BJ geleerd heeft van zijn gevecht met Fitch dat als hij de takedowns scored hij snel een voordeel heeft, bijna 2x RNC bij Fitch..
Nick krijgt bijna elk gevecht wel een knockdown, ja hij recovered heel snel maar BJ is slim.. heel vaak scoort BJ een knock down om dan rustig te werken naar een RNC, waarom? Omdat die heel effectief zijn in MMA.
Mijn voorspelling, BJ by decision, ik denk dat hij meer en meer gaat focussen op wrestling, zijn TDD defense is heel goed, BJJ goed (vooral positie/top control) en boxing is ook goed, als hij dus zelf worsteld ipv op je rug gelegd worden.. zie ik hem de eerste 2 rondes pakken net als tegen Fitch

Maar ik hoop op een finish, maar is lastig met Diaz zijn reach en BJJ.