Ik mis een foto van Stevequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Die foto van Wozniak maakt het topic gelijk een heel stuk leuker
Nee, de 3GS is het oudste model dat iOS 5 draait. Volgens mij gaat de originele Iphone niet hoger dan 3.1.3quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij zag het er allemaal groen uit(Maar ja dat heb je met custom roms).
Oh en draait de originele iPhone de laatste iOS
Die statistieken zijn dus bullshit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, de 3GS is het oudste model dat iOS 5 draait. Volgens mij gaat de originele Iphone niet hoger dan 3.1.3
Het gaat dan ook om officiële support, en de originele iPhone heeft toch echt drie jaar lang officiële support gekregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Bij mij zag het er allemaal groen uit(Maar ja dat heb je met custom roms).
Oh en draait de originele iPhone de laatste iOS
Nee, je moet de grafiek gewoon goed lezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die statistieken zijn dus bullshit.
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, je moet de grafiek gewoon goed lezen.
Jawel. De originele iPhone kon iOS 1, 2 en 3 draaien. Pas bij iOS 4 (juni 2010) kon je de update niet meer installeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.
Nee. Elke iPhone heeft minstens drie generaties iOS gehad, dus drie jaar support met updates.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die statistieken zijn dus bullshit.
Het gaat dan ook om "major versions"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Correct ik dacht er even niet bij na dat hij in 2007 uit was gekomen. Maar hij heeft dus niet de volledige drie jaar het nieuwste OS gehad.
Ik heb al gezegd dat ik weer iets te snel zei.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Elke iPhone heeft minstens drie generaties iOS gehad, dus drie jaar support met updates.
Op wiki staat februari?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel. De originele iPhone kon iOS 1, 2 en 3 draaien. Pas bij iOS 4 (juni 2010) kon je de update niet meer installeren.
Oke vooruitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om "major versions"
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_historyquote:
quote:iOS 4 was made available to the public for the iPhone and iPod touch on June 21, 2010. This is the first major iOS release to drop support for some devices.
Ik doelde hieropquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |