store en redeem code?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe krijg je die shit?
Moet trouwens nog steeds mijn wehkamp code nog eens invoeren maar geen idee waar
Moet je even aan Stoma vragen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom krijg ik alleen maar hitmarkers met de Intervention![]()
kort bij of op grotere afstand, ze overleven het altijd...
Pierre we missen je allemaal op de Battlefield.quote:
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Pierre we missen je allemaal op de Battlefield.
De bommen, mortieren, C4, granaten, RPG-7's, Grenade launchers, Javelins, AT4 en AT raketten staan op je te wachten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De bommen, mortieren, C4, granaten, RPG-7's, Grenade launchers, Javelins, AT4 en AT raketten staan op je te wachten.
Dus gewoon verkapt mw2 in bf3?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kan je die shit ook allemaal tegelijk meenemenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk het wel ben aan het koken dus ik moet even mijn saus in de gaten houdenquote:
Hoe was de kip nog gelukt trouwens? Kromme zin, ik bedoel natuurlijk: Was de kip nog gelukt? Of hoe was de kip bevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk het wel ben aan het koken dus ik moet even mijn saus in de gaten houden. Daarna ben ik weer game
Goddelijk had soort van honing mosterd marinade gemaakt. Vandaag ga ik voor de provinciaalse sukadequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe was de kip nog gelukt trouwens?
Provencaals neem ik aan? Of maak je Limburgse sukade?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goddelijk had soort van honing mosterd marinade gemaakt. Vandaag ga ik voor de provinciaalse sukade
Ja zie je! Dat is zo goddelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had wel die boter krullen van je gebruikt kip was echt heel mals
Autocorrectie op mijn HTCquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Provencaals neem ik aan? Of maak je Limburgse sukade?
Ze legde 6 eieren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe was de kip nog gelukt trouwens? Kromme zin, ik bedoel natuurlijk: Was de kip nog gelukt? Of hoe was de kip bevallen?
Beef Teryaki? Ook altijd lekker met wat noodles of bami!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja zie je! Dat is zo goddelijkHeb je nog een idee wat ik vanavond zou kunnen maken? Ben een beetje inspiratieloos.
Ik ben stoned en ik moest hard lachen.quote:
Die moet je vrijspelen. Maar als je dat allemaal hebt kun je dus sprint, ammo en flak allemaal hebben!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe krijg je die shit?
Moet trouwens nog steeds mijn wehkamp code nog eens invoeren maar geen idee waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |