als je goed kijkt zijn alle foto's gemaakt in dezelfde omgeving (op werk dus)quote:Op woensdag 2 november 2011 12:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Geen tijd voor een fotootje van het blok, maar wel tijd voor nieuwe nieren, een foto en een verhaal?
Laat dat blok nou eens zien, we zullen echt niet lachen om je 316i
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:56 schreef Turquaz52 het volgende:
wahahhaa
Tja mijn verhaal was overduidelijk, ik had (voor sommigen: heb) een lelijke auto die technisch niet ten onder doet tov. een originele 6 pitter, ik heb zelfs een +1 met mijn schroefset tov. stock ophanging..
Maargoed, carbon emblemen, lampen en leder interieur is voor sommigen belangrijker..
En toch twijfel ik of hier echt een 328i blok in ligt, na mijn weten en ervaring is dat onmogelijk ivm. diff en cardanas.. Been there, done that..
ennuh, +1 voor die lowbudgetrommelschroefkit?quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:57 schreef Sounddragon het volgende:
Turq; dit topic is niet om jouw ombouwsloerie te promoten; prima dat je vraagtekens hebt bij de ombouw; heb ik ook, maar fans scouten doe je maar lekker in je eigen verslowchatte projekttopic.
Als je TS hulp of onderdelen aan wilt bieden mag dat ook best, maar doe de bijbehorende foto's maar via PM
Touche.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
[..]
ennuh, +1 voor die lowbudgetrommelschroefkit?
Ik heb zelf een Sedan, maar bij mij hoeven die dingen er niet op, ik heb het hoop al opgegeven, je bluft gewoon, daar zit GEEEN 328i blok in, noch een willekeurig ander 6 pitter, dat is gewoon een zielig M40 blokje, wat niet niet meer CC's heeft dan een grasmaaier..quote:Op woensdag 2 november 2011 12:10 schreef alexmeijer het volgende:
nog geen tijd gehadalles op z'n tijd..
zoals ik zeg.. updates komen zodra ik updates post.
momenteel ben ik trouwens bezig met een nieuw blok
anyway, nieuwe grille
[ afbeelding ]
@Turquaz52 ik heb al nieuwe achterlichten, de gene die er nu op zitten blijven er op.
@Turquaz52 hoezo een downgrade? ik vind deze lampen juist mooier, en nog met e-keur merk ook
@matthisl ik heb orgiginele M3 sedan spiegels liggen maar nog niet er op zitten.
Met elke BMW is dat zonde..quote:
geregistreerd op: woensdag 11 augustus 2010 @ 17:32quote:Op zondag 13 november 2011 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
En TS? Nog steeds geen foto's van onder je kap? Met je 328i motor?
Wel vakwerk hoor, er ligt zelfs een grasveldje bij inquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef GizartFRL het volgende:
Heb via de mail al een foto gekregen van TS.
[ link | afbeelding ]
Zit nog beter vast dan mijn de blok in mijn BMW..quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:45 schreef GizartFRL het volgende:
Heb via de mail al een foto gekregen van TS.
[ link | afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Toch niet deze toevallig?
hehe jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:27 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar sta je dan midden in Sittard met je BMW en een camera voor het stoplicht
Perfect sound..?quote:
Als ik het goed zie is het ook maar een enkele pijpquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Perfect sound..?
Wa is da voor e36? een 320i zeker..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef alexmeijer het volgende:
Plannen tot eind dit jaar:
- Nieuwe APK
- +/- 3 cm verhogen.
Volgend jaar:
- nieuwe velgen
- hier en daar wat stabilisator slangen
- kleine roest plekjes aanpakken
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:28 schreef invine het volgende:
Ik zag wel een blonde (chick?) in de bijrijdersstoel..
320i op dit moment.quote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
Maar wat voor motor ligt er nou in? Een M52 gaat van 2 tot 3.2 liter…
Aan het geluid te horen gok ik op een 2 liter, niets mis mee, maar zeg het dan in ieder geval eerlijk
Wat is jouw probleem precies?quote:
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 13:15 schreef invine het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is het ook maar een enkele pijp
Beter dan dat lawaai wat de meeste BMW's makenquote:Op zondag 11 december 2011 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Perfect sound..?
Wa is da voor e36? een 320i zeker..
Alsof een E36 zo veel kost.quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef stripe het volgende:
Mensen die hier flauw reageren hebben zelf net genoeg geld voor een Fiat Panda.
Zo'n e36 met meer dan 2ton op de teller kost net zoveel als een Fiat panda (de oude versie that is!)quote:Op zondag 11 december 2011 15:02 schreef stripe het volgende:
Mensen die hier flauw reageren hebben zelf net genoeg geld voor een Fiat Panda.
Een ''goede'' gaat je toch wel minimaal 2500 euro kosten, en dan heb je nog geluk ook, ook sterk afhankelijk van welk type je wilt.quote:
Dit is echt geen goedequote:Op zondag 11 december 2011 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een ''goede'' gaat je toch wel minimaal 2500 euro kosten, en dan heb je nog geluk ook, ook sterk afhankelijk van welk type je wilt.
Je kan natuurlijk ook genoegen nemen met een afgetrapt hok die genoeg kilometers op de teller heeft staan om de maanmissie na te bootsen, dit alles zonder enige opties en 20 vorige eigenaren.
Natuurlijk weet ik niet wat TS heeft gekocht, maar de ervaring leert dat een 320 net zo dorstig is als een 325, maar met een stuk minder power en een loom geluid.
Dat vermoeden heb ik ook, maar misschien verrast ts ons nog aangenaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |