maakt toch niet uit... je hebt toch geen sigaretten meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarschijnlijk, aangezien mijn schoonzus er altijd uren over doet
en nee, niet eens.. ik snap het niet
quote:
dat geloof ik.. MAAR JOUW BOBBEL INTERESSEERT MIJ NIETquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zeg ook, die bobbel komt door HAAR aantrekkelijkheid, dus haar 2 bobbels en heerlijke kont lichaam gezicht ditdatalles!
Ik ben wel romantisch
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maakt toch niet uit... je hebt toch geen sigaretten meer
dus ja het is een hoax...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:27 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh de gedachte alleen al, krijg ik een bobbel in men broek en vlinders in mijn buik. Zelfs na bijna 3 jaar nog..
![]()
(andersom ook
)
quote:
waarop>?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
OEHH OEHHH OEHHHHHHHHHHHHHHHHHH WACHT
omdat de rest al veel eerder tot die conclusie was gekomen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik had het gezien maar dacht niemand let er op
het was alleen maar een bevestiging van wat iedereen al dacht. Het is alleen prettig dat je nu eindelijk eens uit de kast kwamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik had het gezien maar dacht niemand let er op
staat er onder op die foto nou, bullshit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:47 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
het transport van Spermadonor...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat de rest al veel eerder tot die conclusie was gekomen..
Soms is de waarheid zo hard hequote:
sorry...quote:
neuh, ik zit ff de krant te lezen. en ik mis CC, Utopie en P_zquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry...![]()
is iedereen gevlucht ofzo?
waarvan? de vriendin van hoax?quote:
okeeeeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
uhm... das lastig...
doe maar....
rechts
ja dat dacht ik dus.. was niet zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarop>?
komen je sigaretten eraan?
quote:
Van de ringen voor op etsy duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarvan? de vriendin van hoax?
of van het zeepje in de douche?
of van iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |