quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ze vinden mij kut
onbegrijpelijk en onterecht
Lees de OP nogmaals!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:12 schreef MissVanity het volgende:
Modjes vinden niks van mij. Ik ben best onopvallend en dan ineens sla ik toe
quote:Iedereen weet ondertussen wel hoe een user over een mod/FA denkt, voorbeelden hiervan zijn niet nodig, die kennen jullie allemaal wel.
Misschien is het leuk als de modjes in dit topic een boekje open doen over wat ze van een user vinden en waarom?
Helemaal niet, lief koorknaapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
ze vinden mij kut
onbegrijpelijk en onterecht
Hard dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:12 schreef MissVanity het volgende:
Modjes vinden niks van mij. Ik ben best onopvallend en dan ineens sla ik toe
quote:
Prof_Hoax basht niet in mijn topicsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
maar ts prof hoax komt dit topic toch zodrekt weer kapen
En alsof smegmanus over iedereen nu wat gaat zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Waar troll ik danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef smegmanus het volgende:
TS is best een leuke user soms, jammer dat 'ie soms nogal baggert.
Trollen is zo 2007
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Prof_Hoax basht niet in mijn topics
Daarbij zijn er meer modjes dan alleen Smegmanusja maar smegmanus is de enige aanwezig zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
bohhh die gaat in mn foboquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:16 schreef smegmanus het volgende:
Stevenmac: goede user, ondanks dat ie voor Ajax is
wat zeg jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef smegmanus het volgende:
Zweetteef heeft overal een mening over en weet dat op botte wijze te brengen.
Is een kloon.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:10 schreef SpermaDonor het volgende:
- Ga niet tegen de uitspraken van de modjes in
- Maak het met zijn allen zo gezellig mogelijk hier, en misschien kunnen we er wat van leren.
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:15 schreef smegmanus het volgende:
Zweetteef heeft overal een mening over en weet dat op botte wijze te brengen.
Is een kloon.
Ontkennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |