Te koop, mijn op en top renault megane berline.
Prima auto, +/- 2 weekjes geleden APK gekeurd.
Afgezien van het uitlaatspruitstuk in 1 keer gekeurd en nergens anders problemen.
Wat gegevens:1.6RXE 16klepper, Vermogen: 79 kW
5deurs hatchback uitvoering.
Gewicht: 1.060 kg
KM Stand: +/-178.000 (wordt nog elke dag mee gereden)
Bouwjaar: 2000
APK Geldig tot: 23-10-2012
Kenteken: 17-DZ-NF (kan je het zelf ook nog op het RDW checken, Site is
https://ovi.rdw.nl)
Opties:Electrische ramen
Electrische spiegels.
Stuur & Stoel in hoogte verstelbaar
Airco (verleden jaar nog bijgevuld)
ABS
Mistlampen voor & achter
Boordcomputer
Trekhaak
Centrale vergrendeling afstand bediend
en vast nog wel meer wat ik vergeet.
Minpuntjes.
Tja, er zijn een paar minpuntjes aan deze auto, bij welke niet?
Het glaasje van de rechter mistlamp is kapot, zit nog te kijken of ik hier nog aan kan komen
Kofferbak slotje mist, op zich geen probleem is prima te openen met wat anders en wegens de centrale vergrendeling kan er ook niet op ingebroken worden.
Slotje kost 2e hands +/- 45 euro maar ik heb er zelf geen last van
bij de linker achterdeur zit een kleine deuk, dit is zo goed mogelijk afgewerkt tegen roest en roest tot op heden toe ook niet.
Uitlaatspruitstuk is professioneel gelast, bij de laatste APK was deze gescheurd, dit is nu geen probleem meer. echter om te voorkomen dat deze weer scheurt is het aan te raden de eerste paar minuten rustig met de auto te rijden.
Er zit een draadje van de boordcomputer los, dit moet ik nog solderen en dan werkt die weer prima, probleem is alleen dat je er erg slecht bijkan maar hier ben ik nog voor bezig.
En ongeveer 2 weekjes terug sneuvelde mijn klokje, ook voor dit ben ik nog aan het kijken om het te vervangen.
Wat is er allemaal aan gebeurd?Er is heel veel aan deze auto gesleuteld om hem op en top in orde te maken.
Er zit onderandere een nieuwe stuurbekrachtigingspomp in
2 nieuwe aandrijassen sinds begin dit jaar
Vorig jaar is er een nieuwe koppeling in gegaan
1 stuurkogel is vervangen
3 maanden geleden nieuwe bougies.
en natuurlijk het periodieke onderhoud, remmen e.d. en nog wat andere dingen wat ik vast wel vergeet
Dus wat dat betreft kan de auto nog prima een ton mee indien er zuinig mee wordt gereden.
Verder is de auto echt betrouwbaar, tot op heden is die altijd in 1 keer gestart
Wat vraag ik voor deze bak?Ik vraag er zelf
E2000 voor, in mijn ogen is hij dat ook zeker waard.
Wat de ander ervan vind, mogen ze laten horen, onderhandelen staat vrij
Waarom doe ik hem weg?Naja, de kofferbak is niet goed genoeg om beeldschermen in te vervoeren.
Bij een 24" scherm in de doos kan de klep niet meer dicht.
Plus daarbij dat ik binnenkort ga motorrijden en ik thuis auto's kan lenen is die momenteel overbodig geworden.
Foto's komen dit weekend, hij krijgt nog even een wasbeurtje, rotvogels, en wordt nog even uitgezogen.
Proefrit is zeker mogelijk.
Auto is te zien in zevenbergen
[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 12-04-2012 13:06:16 ]