quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ghehehe....
Ja zaad in de bek en poep op de stok, we zijn net papegaaitjes!
Het wijf!quote:
Ik denk eerder dat ie een joint bedoeltquote:
Jonko is van die straattaal die je in zijn stad vaak hoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie een joint bedoelt
Dat weet ik schatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jonko is van die straattaal die je in zijn stad vaak hoort
Dat is inherent aan de vrijdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik ben zo niet-productief vandaag
Nee, dit keer ligt het aan mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:10 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de vrijdag.
Bossman is er niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dit keer ligt het aan mezelf.
http://twitter.com/#quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:12 schreef xFriendx het volgende:
Ah, lekker uitgeslapen. Zo even lunchen en dan op naar de sportschool
Was even een tegenstelling showen, tegen het inproductieve van MissB inquote:
Ook dat ja.quote:
Moet je doen. Je lijkt talent te hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef xFriendx het volgende:
Overigens doe ik niet aan Twitter en zuks.
Ik zou er wel een flinke groep mee bereiken ja. In de trein zit iedereen te loeren op de schermpjes. De boel een beetje hersenspoelen en Rutte vervangen als premierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:14 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Moet je doen. Je lijkt talent te hebben...
Je bent de baas niet werd net in het vorige topic gemeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |