BoF weet ik zo geen gegevens van, maar heb de links van de Knokploeg en BF3 server in de Wiki gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Sjapoela het volgende:
jpjed: wil jij het platoon in de OP zetten? Eventueel BoF er ook bij
Zal ik ff doen danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:40 schreef jpjedi het volgende:
staan beiden in de OP, ik heb niets aan de wiki gedaan.
Bof:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655240997342231/
Werkt nergens, thuis niet, op werk niet, op VPN niet... niks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dat is normaal natuurlijk maarja, als je niet kan inloggen daar is het een beetje hopeloos.
Misschiennn... even je browser cache legen oid?
En als je probeert te activeren op die activatie site van EA?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Werkt nergens, thuis niet, op werk niet, op VPN niet... niks.
Hij denkt dat ik nog geen BF3 heb, terwijl ik net de boel heb geinstalleerd.
Bedoel je die Activate.ea.com?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
En als je probeert te activeren op die activatie site van EA?
Dan zegt ie dat ie al in gebruik is?
Ik heb nergens last van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef rubje het volgende:
eeehm,lui begrijp ik nou goed de laatste reacties lezende dat er dus heel veul complicaties zijn met het nieuwe spel BF3 voor de PCen dan met name installatie of is het het spel zelf?( ben ik fucking blij dat ik vooraf zei te wachten tot het spel een paar maanden uit is en het dan pas aan te schaffen.)
Ja die bedoelde ik, maar zo te horen heb je dat dus al gedaan...quote:
Ga zelf eens naar https://activate.ea.comquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, maar zo te horen heb je dat dus al gedaan...
Pff.. zure shit, het enige wat ik nog kan verzinnen is de EA helpdesk bellen.
Ik zag het inderdaad.. misschien toch weer problemen met die activatie server.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Ga zelf eens naar https://activate.ea.com
Geen problemen hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef jpjedi het volgende:
lijkt alsof het doffe ellende is met BF3 maar de meesten posten niet dat ze geen problemen hebben en gaan lekker spelen.
Inderdaad, gisteren ruim 2 topics vol met problemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:59 schreef jpjedi het volgende:
lijkt alsof het doffe ellende is met BF3 maar de meesten posten niet dat ze geen problemen hebben en gaan lekker spelen.
klopt, gister waren er ook genoeg problemen, alleen dat hebben ze gefixt, kon vanochtend gelijk spelen. Geen activation gedoe oid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:01 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Inderdaad, gisteren ruim 2 topics vol met problemen
dat trager opstarten is idd wel waar, maar duurt evengoed niet veel langer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:02 schreef JDx het volgende:
By: zh1nt0 Posted: 17 minutes ago 0 comments
We´re seeing that a lot of users are experiencing issues with activating their product keys in Origin at the moment.
Of course, we are on top of this and have our teams work hard to track and fix the issue as soon as possible.
For users who don´t need to activate any codes but are still playing, the game might start a bit slower than usual.
Re: Unable to Activate Product Keys Explanation: Origin
Hopefully they'll have this cleared up by this evening and Friday, as there will probably be a lot of people anticipating putting in some trigger time over the Halloween Weekend.
dat was gister vanaf 22.00 bekend, dat de activatie server stuk wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:57 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad.. misschien toch weer problemen met die activatie server.
Ja, maar dat was vanmorgen om 5:39 gefixed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat was gister vanaf 22.00 bekend, dat de activatie server stuk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |