quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef Ryan3 het volgende:
Buma heeft volgens mij meegedaan in dat filmpje over Hitlers bedrijfsuitje.
Johquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:45 schreef Ryan3 het volgende:
Nu zie ik al weer dat filmpje over Hitlers bedrijfsuitje voor me...
De fractie en bewindslieden vermoed ik. En om die reden de rest van de landelijke politiek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:43 schreef eriksd het volgende:
Who cares wat het CDA congres hiervan vindt eigenlijk?
Alsof die het wat boeit. Men kan even stoom afblazen en klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef nikk het volgende:
[..]
De fractie en bewindslieden vermoed ik. En om die reden de rest van de landelijke politiek.
Ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook
"maar we zijn vorig jaar al wezen bowlen"
Dat is toch geen garantie voor een verblijfsvergunning?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:47 schreef StephanL het volgende:
En na zijn studievisum een verblijfsvergunningOf hij trouwt in die tussentijd.
Awh.. kan gebeurenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:49 schreef Lolaatje het volgende:
Hij noemde Amsterdam als provincie in plaats van Noord-Holland.
Nee. Maar zo'n iemand die dan wellicht 12 jaar in Nederland is kan je niet meer terug sturen en wie weet zit er een ander kabinet dan met Roemer aan het hoofdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is toch geen garantie voor een verblijfsvergunning?
Roemer aan het hoofdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Maar zo'n iemand die dan wellicht 12 jaar in Nederland is kan je niet meer terug sturen en wie weet zit er een ander kabinet dan met Roemer aan het hoofd
twitter:JaapJansen twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 10:44:28CDA Alert: over enkele minuten zaak-Mauro aan de orde op congres #Politiek24 reageer retweet
Getackled wrs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef StephanL het volgende:
O ja Bijsterveld in een rolstoel, wat heeft die gedaan?
Ze sprak Verhagen tegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:50 schreef StephanL het volgende:
O ja Bijsterveld in een rolstoel, wat heeft die gedaan?
toch nietquote:
quote:DEN HAAG - Minister Van Bijsterveldt wordt in een rolstoel naar de ministerraad gereden.
Ze heeft haar voet gebroken op een bijeenkomst van onderwijsministers in Polen.
Iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Arcee het volgende:
CDA als Christen-Democratisch Appèl uitspreken gaat van je 30 seconen af.:')
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Arcee het volgende:
CDA als Christen-Democratisch Appèl uitspreken gaat van je 30 seconen af.:')
Was ook niet serieusquote:
"Maar Maxime, misschien kunnen we een keertje, gewoon een keertje, naar Koppejan en Ferrier luisteren?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"Maar Maxime, misschien kunnen we een keertje, gewoon een keertje, naar Koppejan en Ferrier luisteren?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |