Ik prop het in de vaatwasserquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef freud het volgende:
Zo, hoe wassen jullie de afwas af? Van links naar rechts, of vice versa?
Links naar rechtsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef freud het volgende:
Zo min mogelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef freud het volgende:
Links de vuile troep, rechts de schone bordjes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef freud het volgende:
Past er niet meer tussen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:51 schreef problematiQue het volgende:
Zo, keiharde faal @ TT. Er had nog 'het' tussen gemoeten.
quote:
En je schone bestek en bekers en glazen danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Links de vuile troep, rechts de schone bordjes!
die verlies ik onderwegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je schone bestek en bekers en glazen dan
Hoe flauwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:47 schreef freud het volgende:
Ik mocht van An geen plastic bestek, bordjes en bekers
quote:
Ja, dat huis begint een beetje een blok aan de spreekwoordelijke benen te worden helaas. Maar er gloort hoop! Er is een kijker geweest die nog geen 'nee' heeft gezegd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe flauwAls ze nou eens opschiet met de verkoop van haar jullie huis, kun je tenminste een huis met vaatwasser scoren
Is eigenlijk al jaren niet meer imo op pc/cam vlak. Internetconcurrentie heeft gezorgd dat de concurrentie die je normaal alleen op beurzen had (snel vergelijken, even snel levering), nu normaal is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef Uncle het volgende:
dacht morgen even bij de camera.nl experience te kijken. Maar voor de aanbiedingen hoef je in elk geval zeker niet te gaan... wat een afgang zeg
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, dat huis begint een beetje een blok aan de spreekwoordelijke benen te worden helaas. Maar er gloort hoop! Er is een kijker geweest die nog geen 'nee' heeft gezegd!
Huis in Delft of in Dordrecht?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, dat huis begint een beetje een blok aan de spreekwoordelijke benen te worden helaas. Maar er gloort hoop! Er is een kijker geweest die nog geen 'nee' heeft gezegd!
[..]
Is eigenlijk al jaren niet meer imo op pc/cam vlak. Internetconcurrentie heeft gezorgd dat de concurrentie die je normaal alleen op beurzen had (snel vergelijken, even snel levering), nu normaal is.
Helaasch...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik hoop dat de kijker niet alsnog nee zegt!
Huisje in Dort, Delft komt daarna. Lijkt me ook wel weer eens leuk, huis inrichtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Huis in Delft of in Dordrecht?
Hier net de economie gespekt en meubilair ingeslagen voor ons nieuwe huisjeNu nog een bed (voor de slaapkamer duh) en vloer voor de woonkamer en dan zijn de grote eieren gelegd
@P: ik ga morgen eindelijk mijn nieuwe (jouw oude) camera testenLekker fotograferen in Belgie!
Jeetje, dat staat al een tijdje dan, terwijl het toch echt een leuke woning was en mooie liggingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:15 schreef freud het volgende:
[..]
Helaasch...
[..]
Huisje in Dort, Delft komt daarna. Lijkt me ook wel weer eens leuk, huis inrichten. We krijgen ondersteuning in ons nieuwe huis van een goeie interieurstyliste trouwens, dus ik vermoed dat ik dan de middenstand ook wel ga spekken
.
True, maar er staan zelfs aanbiedingen bij die in hun eigen webshop goedkoper zijn dan de beursaanbieding...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:43 schreef freud het volgende:
Is eigenlijk al jaren niet meer imo op pc/cam vlak. Internetconcurrentie heeft gezorgd dat de concurrentie die je normaal alleen op beurzen had (snel vergelijken, even snel levering), nu normaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |