ja, de essies zijn ook altijd 4 dollar trouwensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben nog geen echte verslaafde. Zoveel falen in een keer vind ik toch een beetje eng ofzo, alsof ik er spijt van ga krijgen(en natuurlijk 10x hier een lakje kopen en je hebt het ook). Maar zoveel in 1 keer voelt slecht.
Al is de essie nu wel lekker goedkoop. Is de CG altijd 2,99 daar?

Noh wat een stelletje nepperds dan. Maar dan kan ik dus nog even een tijdje twijfelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, de essies zijn ook altijd 4 dollar trouwens

Dat heeft niks met arm studentje zijn te maken joh. Ik gok zomaar dat jij bij de Kruidvat net als ik ook met gemak 33 euro uitgeeftquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat is wel zo.
Maar voor een arm studentje is het best veel in 1 keer.
En heb momenteel weinig overzicht wat ik nou heb qua kleur(lees: alles ligt op een hoop op mn bureau want mn kastjes zijn nog niet af).
Dus wacht even af tot ik dat wel heb.

mutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Blonde actie van de maand gedaan.
Foto's laten maken en braaf naar het gemeentehuis voor een nieuwe IDkaart.. Pas daar kom ik er achter dan m'n id pas volgend jaar vernieuwd hoeft te worden![]()
![]()
Nou ja, heb ik tenminste alvast foto's voor m'n rijbewijs

Toch is dat gek, je moet in totalen rekenen. Ja, twintig dollar verzenden is veel geld, maar als je zelfs dan nog maar de helft kwijt bent van wat je in Nederland uitgeeft...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heeft niks met arm studentje zijn te maken joh. Ik gok zomaar dat jij bij de Kruidvat net als ik ook met gemak 33 euro uitgeeft.
Volgens mij is hij bij mij voornamelijk die 20 dollar verzendkosten. Maar ik vind de drempel voor Transdesign ook veel hoger dan voor de Kruidvat of de Douglas.

Ik heb nooit gezegd dat er ook maar enige logica achterzitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch is dat gek, je moet in totalen rekenen. Ja, twintig dollar verzenden is veel geld, maar als je zelfs dan nog maar de helft kwijt bent van wat je in Nederland uitgeeft...

was het totaalbedrag hoger?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er ook maar enige logica achterzit.
Heb ook geen idee wat het is, maar ik heb pas 1 keer bij TD besteld... En toen ik een OPI collectie op ebay tegenkwam voor minder verzendkosten heb ik hem wel gekocht.
Logic, i haz none

Volgens mij niet, maar daar had ik mezelf best voor aangezienquote:

gelukkigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar daar had ik mezelf best voor aangezien
4 flesjes OPI voor 35 dollar (waarvan 7,50 shipping).
Vond het ook wel een voordeel dat ik er maar 4 hoefde te nemen. Maar omgerekend was het bij TD vast goedkoper geweest![]()
Ok, ik ga er een som van maken.
Prijs per flesje bij TD (incl verzenden):
9 dollar (uitgaande van 9 flesjes)
Prijs op Ebay:
8,86 dollar (uitgaande van 4 flesjes)
Jeej het was goedkoper

Dat is dan wel erg domquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:57 schreef Whoopdidoo het volgende:
Volgens mij ben ik zelfs zo'n muts die OPI overal te duur vind. En dan uiteindelijk bij de mooi er eentje koopt, om gewoon een grote te hebben
Hoop het niet hoor. Maar zie het zo gebeuren.

Ja zoiets zie ik bij mij dus ook wel gebeurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 3 OPI's die ik in Nederland heb gekocht voor 13 euro. Maar dat was meer omdat ik instant blijheid nodig had en dat krijg je nou net niet van een webshop

quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 3 OPI's die ik in Nederland heb gekocht voor 13 euro. Maar dat was meer omdat ik instant blijheid nodig had en dat krijg je nou net niet van een webshop

Het werkte hartstikke goed toen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]ik zou niet instant blij worden van een lakje van ¤ 13

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |