Het idee van caramelkruidnoten alleen alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens caramelkruidnoten en ze smaken gewoon naar chocoladekruidnoten.
Na wat lezen stond erop, witte chocolade met caramelsmaak, maar het smaakt helemaal niet naar caramel.
Nope. Maar ook chocolade? Lekker origineel die andere smakenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je de truffelnoten al es geprobeerd?
Hij mag me wel komen ophalen met de autoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou je niet beter gewoon geld toe vragen?
Negers die met een zachte G pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar goed, als ik negers zou doen dan zou het wel voor drie euro al kunnen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope. Maar ook chocolade? Lekker origineel die andere smaken.
[..]
Hij mag me wel komen ophalen met de auto.
Nee, zeker niet. En kijk maar es wat er gebeurt...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:20 schreef Tegan het volgende:
Nope. Maar ook chocolade? Lekker origineel die andere smaken.
Negers met accentenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negers die met een zachte G praten
Daar droog je toch spontaan van op?
Dat werkt bij mij idd nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. En kijk maar es wat er gebeurt...
* AirwiN zwaait met een zakje truffelnoten naar CherryLips
Meisjes met een zachte g Teganquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Negers met accenten. Ik heb zelf een zachte g heb ik me laten vertellen
.
Jijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meisjes met een zachte g Tegan.
Who am I kidding
He-le-maal nietsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. En kijk maar es wat er gebeurt...
* AirwiN zwaait met een zakje truffelnoten naar CherryLips
quote:
Oei, en nu heb je het helemaal verpest bij haar hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is gewoon wat traag van begrip.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Mijn ex (Anti) sprak ook met een zachte G. Ik vond het schattig. (En ze leest dit misschien ook wel meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Negers die met een zachte G praten
Daar droog je toch spontaan van op?
Dat doe je zelf!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik niet de hele tijd in je sig verscheen dan was je perfect geweest.
Lurkers alert!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ex (Anti) sprak ook met een zachte G. Ik vond het schattig. (En ze leest dit misschien ook wel mee)
Ik heb al dermate veel lieve dingen gedaan voor CL dat ik een misser wel kan veroorloven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
Oei, en nu heb je het helemaal verpest bij haar hoor.
Ik vind het zo al apart genoeg!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha, ik vind dat altijd zo apart. Zit je Duitse tv te kijken,
Ik wilde er nog bij zettten 'ja, mijn ouders doen datquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vind het zo al apart genoeg!
Een anti is geen neger.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ex (Anti) sprak ook met een zachte G. Ik vond het schattig. (En ze leest dit misschien ook wel mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |