Ah jij hebt die foto gezien uit mijn fobo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als ik aan heloef denk dan heb ik een mental image van een 3m omvang lassi neger.
Maar ik ben niet iellig ofzo.
Donder op, plx.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:24 schreef Flepke het volgende:
Oh en trouwens, die eer dat hij de ballen nu wel heeft om te benaderen komt mij wel toe, sjek het versieren doe je zo' topique.
Dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Nu wil ik ook foto's zien van de hot chick
![]()
Als jij het maar gelooft jongen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heloef, dat gebruikte hij als argument om haar niet te benaderen.
Sinds 2 dagen heb ik dat blijkbaar uit zijn hoofd gepraat ofzo.
Wat een helden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
Blaas of GloryGezien op Appelpop.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
Het maakt niet uit hoe afgestompt je bent.
Melting brengt die shit waarvan je denkt: WTF
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
Het maakt niet uit hoe afgestompt je bent.
Melting brengt die shit waarvan je denkt: WTF
Ik doe niet stoer.quote:
Dit is mijn reeks nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Flep, post hier eens alsof je nieuw in het topic bent en nog bang van ons bent, kunnen we misschien nog iets van je maken.
Doe dat gewoon, wij blij, jij blij, geen gebitch, vredequote:
Dan moet je mij ook niet bedanken in het versiertopic en vervolgens je als een debiel gedragen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer.
De mensen die voor dit eventuele succes verantwoordelijk zijn praten al wat langer met me dan twee dagen terug.
Hoi ik ben flepke, neuken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe dat gewoon, wij blij, jij blij, geen gebitch, vrede.
Dat was het eerste wat ik aan haar vroeg toen ze hier kwam posten.quote:
Inderdaad, als je mijn naam draagt kom je op veel plekken binnenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik aan haar vroeg toen ze hier kwam posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |