SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
quote:
yeahhquote:
had een beetje hartproblemen leek hetquote:
Daar leek het ook naar, ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
had een beetje hartproblemen leek het
als ie speelt is hij altijd de zwakste schakelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, Bekir.. Je kunt ook niet zo veel van hem verwachten..
Ik ook niet, hij speelde een sterke wedstrijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Slayage het volgende:
begrijp alleen niet waarom caner eruit is
Caner speelde nog wel redelijk, jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Slayage het volgende:
begrijp alleen niet waarom caner eruit is
Hij doet het goed in Rusland, hm?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef xminator het volgende:
En Bienvenue stelt enorm teleur.
Hadden we emenike maar
Ja, Emenike was ook de type spits dat Fenerbahçe nodig had.quote:
keeper van besiktas is goed bezigquote:
Klopt, tegen Fenerbahçe worden ze 'panters'. Volgende week krijgt hij er wel weer een aantal tegen van Sivas.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
keeper van besiktas is goed bezig
Ja, Ozer heeft het ook niet waargemaakt als belofte.quote:
Ik vond hem altijd zo goed spelen bij Ankaraspor. Jammer dat hij het niet waar heeft kunnen maken bij Fener.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, Ozer heeft het ook niet waargemaakt als belofte.
Zo vaak speelt hij basis.
Van mij part mag hij verkassen naar de bank.
Hij heeft veel langdurige blessures te verduren gehad...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd zo goed spelen bij Ankaraspor. Jammer dat hij het niet waar heeft kunnen maken bij Fener.
ook veel blessures gehad idd, maar hij heeft echt zoveel kansen gehad net als die stoch bv. het wil maar niet lekker lopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij heeft veel langdurige blessures te verduren gehad...
Hoop het ook; maar het zijn Turkse spelers.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:32 schreef Slayage het volgende:
caner is pas 23 zie ik, hopelijk blijft ie zich ontwikkelen en wordt ie een echt goeie
quote:
dit is echt crap idd, sanki turkiyede ouwe hoeren yapacak adam yok, su alman hakemi getiriyorlarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat het Maraton van vroeger er niet meer is. Wat er nu is, is echt een slap aftreksel
http://www.dailymotion.co(...)u-boru-mu-mugi_sportquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is echt crap idd, sanki turkiyede ouwe hoeren yapacak adam yok, su alman hakemi getiriyorlar
die tweede filmpjequote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erman Toroğlu![]()
!
of zijn jullie te jong om deze gasten te kennen?quote:the ONLY good thing MTV has done in the last 10years is bring back Beavis and Butthead..tomorrow will be a day for the history books
Wacht ik roep hem ff, hij is ff om de hoek met me buurvrouw (gilf)..quote:
Ze is niet zo geïnteresseerd in groetjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lol. mag hij wel hoordoe haar de groetjes van me!:p
Lang leve Google Chrome met spelling controle!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb geïnteresseerd in 1 keer goed geschreven
die hebben het idd ook goed gepikt van Firefoxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lang leve Google Chrome met spelling controle!
Dat had ik ook. Toen snelde ik terug naar KLB.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe users, the fuck.
Hoe durf je tegen me te praten zonder dat je me hebt gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Toen snelde ik terug naar KLB.
Zie Facebookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoe durf je tegen me te praten zonder dat je me hebt gefeliciteerd?
Tatli ruyalar, canim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hu, ja, hihi.
Iyi geceler, millet.
Onderschat de herder nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:55 schreef Teoman het volgende:
Een herder is alleen sociaal met dieren!
Een woonkamer waar de helft in slaap en de andere helft in de kleine kamer ernaast.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Onderschat de herder niet
Elke avond doe ik sociaal door gezamelijk avond te eten met man en 16 kinderen.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:02 schreef Teoman het volgende:
[..]
Een woonkamer waar de helft in slaap en de andere helft in de kleine kamer ernaast.
Al het eten komt vers uit de natuur.
Birheid is een gegeven, zoals de waarheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:44 schreef Eagle_99 het volgende:
Wat betekent birheidAls ik op google zoek kom ik weer bij jou terecht
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bir is het Turkse woord voor één ook wel bekend als 1, zoals ook jij weet is Turkije evenals de meeste Turken en hun goederen veelal het beste, mooiste, grootste en meerdere superlatieven.
Nuja bir zijn is in dat opzicht dus gewoon zo dicht mogelijk bij je Turkse roots blijven, een zekere waardigheid in combinatie met nummer één zijn op iedere gebied noemt men in de Turskche gemeenschap ook wel bir zijn.
Het is een way of life, niet iedereen is er bekend bij en de meeste Turken houden het liever voor zich daar er een keur aan jaloerse Grieken, Koerden, Zionisten en Armenen op de loer liggen die het zich maar wat graag eigen zouden willen maken.
Vergelijkbaar dus met de queeste van Anna uit V (2009) naar de menselijke ziel, bir bestaat maar is o zo ongrijpbaar voor de meeste stervelingen.
Hopelijk heb je iets aan deze bondige beschrijving, meer kan ik aan een niet ingewijde ook niet kwijt ivm de bloedeed.
Liefde en respect.
W. Waggel.
Vertel op hoequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:45 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat ik geskimd ben. Godverdomme.
Geld opgenomen uit een bankautomaat waarmee gespeeld is, gok ik. Keek net via internet op m'n rekening, had nog maar 3 euro over.quote:
Zelfde hier, ook naar het buitenland. Welke bank had je neef?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:58 schreef Teoman het volgende:
Niet ideaal. Een neef had ook soortgelijk incident waarbij er dus een bedrag overgeboektwerd op buitenlands rekening. Gelukkig heeft de bank weer terug gestort. (Lees: verzekerd)
Wat naar joh, hopelijk krijg je het geld van de bank terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geld opgenomen uit een bankautomaat waarmee gespeeld is, gok ik. Keek net via internet op m'n rekening, had nog maar 3 euro over.. En dan net die ene keer wanneer ik het geld niet meteen had verplaatst naar m'n spaarrekening.
Hngg.
ING bij hem was dat hij via het ING site dat code heeft ingevuld waar het nog niet moest ( fake software).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:02 schreef zarGon het volgende:
En hoelang duurde het voordat alles rond was?
Canada.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat naar joh, hopelijk krijg je het geld van de bank terug.
Waar is het opgenomen, in Bulgarije?
Ook ING hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef Teoman het volgende:
[..]
ING bij hem was dat hij via het ING site dat code heeft ingevuld waar het nog niet moest ( fake software).
Hij had het direct gemeld en vervolgens binnen2 weken als ik me niet vergis was het terecht weer
Het gaat uiteindelijk om het feit dat je "beroofd" bent maar ga er zsm naar toe desnoods handel je het persoonlijk af!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook ING hier.
Hm, dat klinkt hoopvol. Al is mijn situatie net anders en reageer ik niet direct, maar binnen 48 uur. Hmhmhmhm.
Wat bedoel je met 'desnoods persoonlijk afhandelen'? Begrijp dat deel niet helekaal na "ga er zsm naar toe".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef Teoman het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om het feit dat je "beroofd" bent maar ga er zsm naar toe desnoods handel je het persoonlijk af!
Tja ach er zijn ook mensen zoals mijn moeder die niet aan internetbankieren doen, die krijgen iedere paar weken een overzicht dus ik kan mij niet voorstellen dat je je geld kwijt bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook ING hier.
Hm, dat klinkt hoopvol. Al is mijn situatie net anders en reageer ik niet direct, maar binnen 48 uur. Hmhmhmhm.
Dankjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:50 schreef Julis het volgende:
Gefeliciteerd Isetmyfriendsonfire!
Iyi geceler!
PS, I Love You. Tegelijk met Julis begonnen, maar beide hebben we het nooit echt uitgelezen. Nja, nooit echt... niet uitgelezen dus.quote:
Mhmm!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dankje
@ZarGon - naar voor je, super dat ze het al door hadden!
Hihi, dank je wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mhmm!
Goedemorgen jarige, gefeliciteerd!
gefeliciteerd... Fok meeting bij jou thuis? Neem ik de raki en nargile wel mee :dquote:
Dank je wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
gefeliciteerd... Fok meeting bij jou thuis? Neem ik de raki en nargile wel mee :d
Mooi om te horen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:28 schreef zarGon het volgende:
ING had al door dat ik was geskimd, mijn bankpas was al geblokkeerd. Ik krijg binnen uiterlijk 2 weken het geld teruggestort.!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:17 schreef xminator het volgende:
Turquaz, 3 keer is scheepsrecht. Ga zo door!
Ah, zoals ik al zei goede service succes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:28 schreef zarGon het volgende:
ING had al door dat ik was geskimd, mijn bankpas was al geblokkeerd. Ik krijg binnen uiterlijk 2 weken het geld teruggestort.!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Oud, maar ik denk niet dat iedereen hem al geluisterd/gezien heeft..
quote:Japan and Turkey = Brothers!
BozkurT187 3 years ago 72
Het was ook best eng, de eerdere delen ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef xminator het volgende:
Net paranormal activity 3, blonde jongen met pet op ernaast zijn chickie. Hele film stoer erdoorheen praten en niet eng dit dat. Laatste 10 minuten schreeuwde hij en deed zn ogen dicht
Haha, ik vond hem tegenvallen. Alle 3 de films zijn precies hetzelfde imo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het was ook best eng, de eerdere delen ook
Echt spannend
Gedachten op 0,0 zetten en genieten, tijdens het spannende deel van part 1 sprong er opeens een muis op mijn schouder, het engste moment in mijn levenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, ik vond hem tegenvallen. Alle 3 de films zijn precies hetzelfde imo.
Pa1 kijken dan heb je elke deel gezien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef Ayca het volgende:
Moet PA 1 nog zien.Maar wel leuk dus? Hoor verschillende verhalen..
4D ervaringquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gedachten op 0,0 zetten en genieten, tijdens het spannende deel van part 1 sprong er opeens een muis op mijn schouder, het engste moment in mijn leven![]()
quote:
Precies. Geef mij maar een goede drama film, zoals Seven Pounds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:46 schreef Levolution het volgende:
Nooit gesnapt wat men ziet in de PA films.
Kun je wel zeggen dat ik niet mag oordelen als ik ze niet heb gezien, maar kom op. Ik ga toch geen 2 uur film kijken om vervolgens met een goedkope screamer een beetje aan het schrikken gebracht te worden?
Netjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:27 schreef xminator het volgende:
2 cijfers binnen een 9 en een 9,5(oftewel een 10). Mijn weekend kan niet meer stuk.
Heb alle lessen actief bijgewoond. En het waren vakken/toetsen waarbij je de stof moet begrijpen ipv. standaardzinnen e.d. te stampen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Netjes! Hoe doe je dat? (Niet door alleen de nacht voor het tentamen hard te leren, toch
![]()
?)
imagine the handjobs she could give..quote:
Onderbouw.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je zus, wat is die quaresma toch ongelofelijk sexy <3
300blz. in 1 avond leren staat gelijk voor een hele leven met een pracht van een papiertje waarop staat: Diploma.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Motiveer mij eens om 300 blz. uit m'n hoofd te leren voor morgen 9:30 uur.
Je begint er aan en na een bladzijde of 80 ga je slapen en heb je voor niks die 80 bladzijdes gelezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb nog 12 jaar te gaan voor ik de best betaalde baan krijg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
300blz. in 1 avond leren staat gelijk voor een hele leven met een pracht van een papiertje waarop staat: Diploma.
En Diploma staat voor Mooi, Zorgeloos, Goedbetaalde leven..
Motivatie genoeg?
Nee, áls ik begin, dan haal ik de nacht door.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je begint er aan en na een bladzijde of 80 ga je slapen en heb je voor niks die 80 bladzijdes gelezen
Succes!
Hè, lukt het jou ook niet, nee. Ik moet helaas 600 bladzijdes leren, maar dan voor dinsdag. Ik heb dus nog een dagje meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dan 12 jaar tanden bijten, maar uiteindelijk krijg je er wel veel voor terug..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb nog 12 jaar te gaan voor ik de best betaalde baan krijg.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan 12 jaar tanden bijten, maar uiteindelijk krijg je er wel veel voor terug..
Onwaar. Deze leugens worden slechts gebruikt om kinderen zodanig te indoctrineren dat zij vrijwillig slaaf van het kapitalisme willen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
300blz. in 1 avond leren staat gelijk voor een hele leven met een pracht van een papiertje waarop staat: Diploma.
En Diploma staat voor Mooi, Zorgeloos, Goedbetaalde leven..
Motivatie genoeg?
Beginnen dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, áls ik begin, dan haal ik de nacht door.
Ik doe geen MBO, ik doe HBO.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan 12 jaar tanden bijten, maar uiteindelijk krijg je er wel veel voor terug..
Soms denk ik na, had ik mijn school maar afgemaakt.. Nou stress stress stress om weer terug te kunnen naar school en dan heb ik het ook maar over HBO.. Laat staan MBO ofzo da is nog zo te doen..
Niet dat ik weet? Ik heb morgen een casus en dinsdag juist/onjuist.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Suc het volgende:
Geen antwoorden beschikbaar? Wij krijgen tentamens die bestaan uit 80 meerkeuzevragen. Op één of andere manier zijn de toetsen altijd terug te vinden op het internet
Nee, lukt me inderdaad niet. Ben nu pas bij blz. 29 en heb dat stuk al 3 keer overgelezen omdat ik steeds word afgeleid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hè, lukt het jou ook niet, nee. Ik moet helaas 600 bladzijdes leren, maar dan voor dinsdag. Ik heb dus nog een dagje meer.
. Sluit FOK!. Sluit je laptop/computer. EN GA MET DIE BANAAAAN EINZ!!1!!! Je kunt het.
Succes.
Oh? Naja, tenzij je talent voor iets hebt. Of als je ervan overtuigd bent (en gemotiveerd bent om ernaar te streven) dat je het zonder een diploma ook ver kunt schoppen door uit te blinken waar je goed in bent. Ja, dan hoef je niet perse een diploma te hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Onwaar. Deze leugens worden slechts gebruikt om kinderen zodanig te indoctrineren dat zij vrijwillig slaaf van het kapitalisme willen zijn.
Hm. Geen samenvatting? Of is dat geen optie omdat die 300 bladzijdes al heel erg beknopt zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, lukt me inderdaad niet. Ben nu pas bij blz. 29 en heb dat stuk al 3 keer overgelezen omdat ik steeds word afgeleid.
Hoeveel mensen met een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh? Naja, tenzij je talent voor iets hebt. Of als je ervan overtuigd bent (en gemotiveerd bent om ernaar te streven) dat je het zonder een diploma ook ver kunt schoppen door uit te blinken waar je goed in bent. Ja, dan hoef je niet perse een diploma te hebben, denk ik.
Er zitten samenvattingen in het boek. De vorige keer deed ik het met die samenvattingen, en toen liep het niet zo goed af. Dit is mijn her. Had er ook al op gerekend, want toen had ik ook niet geleerd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Hm. Geen samenvatting? Of is dat geen optie omdat die 300 bladzijdes al heel erg beknopt zijn?
Als je het vergelijkt met de mensen zonder een diploma, dan is het relatief beter gesteld toch? Hm, maar dat weet ik niet zeker. Naja, beter gesteldquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd?
Kijk, nu begint het te dagen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de mensen zonder een diploma, dan is het relatief beter gesteld toch? Hm, maar dat weet ik niet zeker. Naja, beter gesteld, dat is subjectief natuurlijk.
Ik heb zo'n plugin geïnstalleerd wat alles wat jij zegt precies het tegenovergestelde laat zien en serieus dan ben jij echt zwaaaaar motiverend en een aardige gozer!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd?
Dan ben ik volgens jouw plugin ook fucking lelijk en achterlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plugin geïnstalleerd wat alles wat jij zegt precies het tegenovergestelde laat zien en serieus dan ben jij echt zwaaaaar motiverend en een aardige gozer!
Hoeveel mensen zonder een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zonder een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd? Een diploma biedt geen zekerheid, maar zet de deuren wel op een kiertje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens jouw plugin ook fucking lelijk en achterlijk.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zonder een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zonder een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd?
Dat ontken ik niet, maar dat hangt volledig van jezelf af.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zonder een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven? Een diploma biedt geen zekerheid, maar zet de deuren wel op een kiertje.
GMTA.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zonder een diploma hebben een mooi, zorgeloos en goedbetaald leven tegelijkertijd? Een diploma biedt geen zekerheid, maar zet de deuren wel op een kiertje.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Een goedbetaald leven, mensen betalen puur omdat ze bestaan
Je bedoelt een uitkering?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Het concept, een goed betaald leven, is zo amusant dat iedereen daar maar zijn eigen invulling aan moet gevenquote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de belastingdienst..quote:
Waarom niet? Ik ben wel benieuwd naar je argumenten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef xminator het volgende:
Maar dan moet je geen diploma halen voor een nutteloze opleiding als bijv. : communicatie oid.
Daar kom je idd niet ver mee.
Bij Jaweh, in je volgende leven geboren worden als een lid van een koninklijk huis... vanaf de geboorte is er iedere maand geld tot aan de dood puur omdat je bestaatquote:
Wat doe jij nog hier? Hup, leren. Gewoon beginnen. Voor je het weet heb je de helft geleerd en heb je motivatie om de andere helft te leren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jongens, ik vraag niks meer in dit topic. The fuck.![]()
Doorgroeimogelijkheden, salarisschalen, overstap mogelijkheden.. etc. allemaal zwakjes imo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Suc het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben wel benieuwd naar je argumenten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik hoef maar 20blz ofzo te leren en zelfs dat kan ik niet opbrengen____!!
Succesquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, ik ga nu beginnen.
Had ik maar een tussenjaar genomen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, ik ga nu beginnen.
Had ik maar een tussenjaar genomen.
Sommige mensen hebben een concentratiestoornis, dat is een ernstige aandoening, je kijkt toch ook niet neer op mensen in een rolstoel?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef zarGon het volgende:
Kweek discipline. En doorzettingsvermogen. Damn zeg.
zarGon duwt zulke mensen altijd uit hun stoel om ze daarna met een stok te slaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een concentratiestoornis, dat is een ernstige aandoening, je kijkt toch ook niet neer op mensen in een rolstoel?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:59 schreef zarGon het volgende:
Kweek discipline. En doorzettingsvermogen. Damn zeg.
zarGon en zijn zwarte humorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
zarGon duwt zulke mensen altijd uit hun stoel om ze daarna met een stok te slaan
Deze reactie had ik net gemist.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
zarGon duwt zulke mensen altijd uit hun stoel om ze daarna met een stok te slaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet wel, het is een herkansing, dus ik moet hem halen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef Ayca het volgende:
Je gaat niet beginnen he?
Heel herkenbaar wel.Maar vanaf morgen gaat dat veranderen!
(heus, planning gemaakt enzulks
)
Wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik moet wel, het is een herkansing, dus ik moet hem halen.
n00b. je weet toch, kwantiteit boven kwaliteit. 20 bladzijdes maar. pehhhh.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik doe al 2-3 uur over die 20 bladzijdes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef Julis het volgende:
[..]
n00b. je weet toch, kwantiteit boven kwaliteit. 20 bladzijdes maar. pehhhh.Ik heb toetsen pas over een week. 4 stuks. 1tje met veel tekst en daar ben ik nu mee bezig. Nog 5 hoofdstukken maar ik moet dit hoofdstuk vandaag af hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb toetsen pas over een week. 4 stuks. 1tje met veel tekst en daar ben ik nu mee bezig. Nog 5 hoofdstukken maar ik moet dit hoofdstuk vandaag af hebben
Leuk voor ze.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef Phenom4Ever het volgende:
PKK'ers vallen Turkse demonstranten aan in Parijs
http://turksnl.net/forum/viewtopic.php?f=2&p=908236
Orospu cocuklari, soyu belli olmayan piclerquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:25 schreef Phenom4Ever het volgende:
PKK'ers vallen Turkse demonstranten aan in Parijs
http://turksnl.net/forum/viewtopic.php?f=2&p=908236
Jij deed toch ook hbo rechten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over isetmefriendsonfire gesproken, zometeen maar eens aan leerwerk beginnen. Moet nog steeds die 5 pagina´s van gister doen en dan nog 2-3 hoofdstukken doen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Orospu cocuklari, soyu belli olmayan picler![]()
![]()
Jaaaa geef die koerden maar meer rechten, haal die PKK honden maar van de bergen af en geef ze maar hun wil.. Gun ze maar alles en kijk wat ze met de Turken doen..
Dood aan ze allemaal, liefst zou ik met een baksteen het gezicht van een van die 'PKK Demonstrant' willen bewerken zodat ie zou stikken in zijn eigen bloed.
Rechten was wel tof alleen veel en vermoeid (qua reizen)quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Begrijpelijke switch.
Rechten lijkt me echt doodsaai.
Rechten is echt niet saai. Het is gewoon veel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Begrijpelijke switch.
Rechten lijkt me echt doodsaai.
Geen commentaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:07 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zeg eens, even zonder grappen, op welke partij zou jij stemmen als jij nu in Turkije was en er verkiezingen waren?
Ik ben niet laf, ik ga alleen een domme discussie uit de weg..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zo laf zijn. Geef eens antwoord op mijn vraag.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:37 schreef Julis het volgende:
Goedemorgen! Het is 1 november 2011 (1-1-111111111!1!1!), wie gaat er allemaal trouwen?
.
tijdje terug alweer toch?quote:
hmmm, misschien ben ik in de warquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze alleen verloofd waren?
Wil een update iig.. dus als jullie meelezen?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef xminator het volgende:
Wanneer is de verloving van zargon en julis?
haha, nee hoor en nee hoor trouwensquote:
30quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud ben jij (ook alweer) eigenlijk, Slayage?
Vodafonequote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef zarGon het volgende:
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek. Nog een ogenblik geduld alstublieft.
Je bolle moeder op een hobbelfiets, Vodafone. Ik wacht al 14 minuten.
: (
Het zou me niet verassen als je nog steeds aan het wachten was...quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:41 schreef zarGon het volgende:
Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek. Nog een ogenblik geduld alstublieft.
Je bolle moeder op een hobbelfiets, Vodafone. Ik wacht al 14 minuten.
: (
Hiç sasmam:Pquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:51 schreef zarGon het volgende:
23 minuten inmiddels..
Volgens mij gaan ze mij laten wachten tot 20:00 uur om dan op te nemen en mij vertellen dat de klantenservice voor vandaag gesloten is..
hahahahah GROETJESS!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef zarGon het volgende:
Geregeld!.
Ze lezen mee... [ afbeelding ].
Hoe durven ze het!!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, ik word nu gebeld voor een klanttevredenheidsonderzoek.!!!
En ? 10 eu korting op je volgende factuur?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef zarGon het volgende:
32quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:31 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud ben jij (ook alweer) eigenlijk, Slayage?
Dat is inderdaad droog van zequote:Op dinsdag 1 november 2011 20:08 schreef zarGon het volgende:
Kom je nu mee!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef xminator het volgende:
[..]
En ? 10 eu korting op je volgende factuur?
Abi, dat is wel jammer voor je, maar ach.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je nu mee!.
Helemaal niets, ik krijg geen korting, geen belminuten of sms-bundels.... Helemaal niets!.
Ben seni bir elime geçirirsem... Gösteririm sana abiyi.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is inderdaad droog van ze, abi .
Oké, dit klinkt wel nasty.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben seni bir elime geçirirsem... Gösteririm sana abiyi.
Ach, abicim kan toch niets doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Oké, dit klinkt wel nasty.
Lijkt net een line van een sahink film.
Had een keer factuur van 45 euro bij vodafone, even gebeld en het werd 0 euro
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef zarGon het volgende:
Kijken of je nog [ afbeelding ] wanneer je de lijfstraffen ondergaat. Mijn platte hand, jouw bil, petsch petsch.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:05 schreef zarGon het volgende:
Kijken of je nog [ afbeelding ] wanneer je de lijfstraffen ondergaat. Mijn platte hand, jouw billen, petsch petsch.
Het is ook niet om je bang te maken, maar seksueel op te winden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:08 schreef Julis het volgende:
[..]. [ afbeelding ]. Ja hoor. Ik word er niet bang van, ABI. Ik heb Kubi
.
Ze heeft je al gecockblockt vrind, ze zei abiquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is ook niet om je bang te maken, maar seksueel op te winden.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is ook niet om je bang te maken, maar seksueel op te winden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Explain this:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |