abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103635426
Ik ben op zoek naar een elektrische 'voorzethaard'. Ik noem het zo omdat het in mijn huis niet mogelijk is om een haard in te bouwen. Ik heb een schouw en daar wel ik hem voor zetten/tegen aanzetten. Heeft iemand hier tips voor?
pi_103636235
Tik eens elektrische haard in op google....
Heel veel mogelijkheden, met redelijke tot erg grote prijzen.
pi_103640805
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:24 schreef LPC-JP het volgende:
Tik eens elektrische haard in op google....
Heel veel mogelijkheden, met redelijke tot erg grote prijzen.
Heb je daar een voorbeeld gevonden van een niet-inbouwhaard? Dit is de enige die ik tegenkom: www.homegardenshop.nl/pro(...)d/194/Faber%20SP%205
pi_103644839
ik heb gewoon de ''kast'' van onze oude gel-haard losgesloopt van de rest en die in onze schouw gezet.
wij hebben ook een mooie schouw, maar die is dichtgemaakt.
de kast van de gelhaard past er precies in en daar heb ik kaarsen in gezet.
er kunnen ook nog wel gelpotten in maar dat ivm nieuwsgierige katten niet gedaan :P
mijn ervaring met electrische haarden is dat het stroom vreet.. en het ziet er nep uit.
pi_103663122
Ik zou een bio-ethanol haardje plaatsen. Dat zijn tenminste echte vlammen dus lijkt niet nep ofzo en daarbij wordt het ook nog (een beetje) warm. Koop je ethanol bij de Action dan ben je 1,60 per lilter kwijt in plaats van 4,- per liter bij de Praxis.
pi_103686961
Lastig is dat de matenv an de electrische haarden vaak anders zijn dan de voorhaard die je zelf hebt. Dat probleem hebben wij ook, nog geen passende en betaalbare gevonden..
pi_103735580
Bedankt voor jullie tips. Inmiddels ben ik ergens anders over aan het denken. Op de plaats waar ik een elektrische haard wil, staat nu namelijk een oude Faberkachel, die nog heel mooi is. Ik denk er nu over om die te laten repareren, want eigenlijk vind ik zo'n oude haard, mooier dan een nieuwe elektrische haard. Weliswaar heb je dan die vlammen niet, maar die oude kachel is ook wel sfeervol en geeft behoorlijk wat warmte. De vraag die ik daarom nu heb, is of iemand hier een goede kachelmonteur weet in Rijswijk en omgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')