Voordeel aan eenpersoonskamer:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef Redbaron het volgende:
Naamtopic![]()
Ik zie maar een paar zusters, er ervan is wel te doen..
Haat aan eenpersoonskamers!
Geen aanspraak hebben, verveling, geen leedvermaak om irritante bedburen etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voordeel aan eenpersoonskamer:
- geen last van anderen
- zustertje kan es langskomen
Vul aan!
Vissen mishandelen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend weekend m'n nieuwe hengels ophalen![]()
Vissen met respect behandelen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk. Sorry.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vissen met respect behandelen jaMeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk. Sorry.
Brutal. Fucking. Metal.
nee, gewoon kneiterharde dierenmishandelingquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon kneiterharde dierenmishandeling
Weet ik. Voor jou een sport/ fun, voor mij dierenmishandeling.quote:
valt ook nog wel mee, hij slaat ze nog niet dood op straatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet ik. Voor jou een sport/ fun, voor mij dierenmishandeling.
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt ook nog wel mee, hij slaat ze nog niet dood op straat
waar die rustig naar de bodem van de vijver zinktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Gevangen vis gaat terug het water in
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar die rustig naar de bodem van de vijver zinkt
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga altijd vissen met mijn hond.
de hond wil alleen niet bijten
;iquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga altijd vissen met mijn hond.
de hond wil alleen niet bijten
Ik vind ze echt lelijk... Maar gelukkig verschillen de smakenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik vind ze op zich nog wel meevallen. Wel veel fotosjop
Als ik niet kan slapen vraag ik om een morfinepilletjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Machiel
Godskolere, ik kan wéér niet slapen. Heb net de afwas maar gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pass die shit hier, jonge!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen vraag ik om een morfinepilletje![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
Mogge.
Ik en m'n matties doen altijd een wedstrijd wie de vis het verst en hoogst terug kan gooien in het water!Net gevangen vis is altijd het verstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Triplequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Net gevangen vis is altijd het verst![]()
Zeker wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hen in een zusterpakjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hej mooi tijd om mij op te zoeken
uiteraard heb ik er zin inquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Halloo!
Hebben jullie al zin in 5 november?![]()
Kans bestaat dat ikzelf wat later ben, maar dan hou ik wel contact met 1 van jullie. Ik moet namelijk tot kwart voor 8 werken
sorry geen tijd, ben dit weekend wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hej mooi tijd om mij op te zoeken
Henrikequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:15 schreef norich het volgende:
[..]
sorry geen tijd, ben dit weekend weg
Waarschijnlijk wel, maar is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Henrike
ben je er volgende week zaterdag bij?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik ga vanavond voor de verandering in Zwolle bier drinken maar dan ook meteen uit literglazen
ik hoop van welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:25 schreef norich het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar is nog niet zeker.
oh en hoi Remco
wat moej d'r ook mee dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo hee wat is bb een kuttelefoon.
Doet me denken aan een stukje cabaret: "mobiele telefoon, om in de kont te stoppen."quote:
quote:lijkt me wel wat een lekkere ijsdildo in mijn kontje met dit warme weer.. Vraag me wel af of je daar nu heet of koud van wordt
LOL
Marko drukt alles wat past in z'n reet. Dat zei hij tijdens het voetballenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jij propt mobieltjes in je reet ofzo?
voetbal zonder bal zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Marko drukt alles wat past in z'n reet. Dat zei hij tijdens het voetballen
Scherp!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij was er niet bij, lamzak
Groot gelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, een zekere regeling hier geldt nu eindelijk ook voor mijDe keren dat pa, broertje en ik pannekoeken eten pakt ma een pizza. De keren dat ma, broertje en ik lasagne eten pakt pa een pizza... maar als we zuurkool eten (wat ik echt smerig vind) moest ik tot nu toe maar gewoon mee-eten
Vanavond eet ik pizza
tss, de jeugd van tegenwoordig is ook niks meer gewendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, een zekere regeling hier geldt nu eindelijk ook voor mijDe keren dat pa, broertje en ik pannekoeken eten pakt ma een pizza. De keren dat ma, broertje en ik lasagne eten pakt pa een pizza... maar als we zuurkool eten (wat ik echt smerig vind) moest ik tot nu toe maar gewoon mee-eten
Vanavond eet ik pizza
Wij speelden oprecht goed en hadden winst verdiend. Nu komt die incompetente Blom even het feestje verzieken.quote:
Het is zelfs op zaterdag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:12 schreef Under_Score het volgende:
5 nov was de meet toch? als dat aanstaande vrijdag is, dan kan ik welis er nog een dresscode ofzo?
Je mag 'm wel aandoen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:17 schreef Under_Score het volgende:
jammer, ik hou van een excuus om mijn pak aan te trekkenmaar ik ben er dan dus wel
![]()
waar hebben we afgesproken?
Ja, dat is een goede vraag... Ik herken de meeste inmiddels welquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:33 schreef Under_Score het volgende:
brandmonument of gewoon op de meute aflopen?
Dan komt het vast wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:36 schreef Under_Score het volgende:
ik ken alleen nathalie van gezicht volgens mij
Uurtje of 8 dacht ik gelezen te hebben. Lijkt me niet dat het een probleem is als er mensen wat eerder of later zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:40 schreef Under_Score het volgende:
vast welhoelaat zouden we er zijn eigenlijk?
Whehehe, het komt wel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:59 schreef Under_Score het volgende:
nou dan zie ik jullie vanzelf wel denk ikzo niet dan vermaak ik me ook wel prima alleen
Ghehehehe, dat vroeg zo'n vent me elke donderdagavond om bij de bieb daarquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:01 schreef Under_Score het volgende:
dat hoop ik toch, anders loop ik de hele nacht alleen door de stad te zwerven vragen om een losse euro...
Ik vret ja bijna alles, behalve zuurkool en leverquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tss, de jeugd van tegenwoordig is ook niks meer gewend
dan kom je tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 03:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vret ja bijna alles, behalve zuurkool en lever
Oh, ik wil ook naar de meet![]()
Dit, al mag ik dat niet meer zeggen van 'm.quote:
Hej al bezoek gehad van wat leu hier?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:15 schreef Redbaron het volgende:
pff en weer een heerlijke dag in t ziekenhuis, tijdschriften komen mn neus uit, tv geen zak aan en internet is hier ook verre van ideaal
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hej al bezoek gehad van wat leu hier?
quote:
moet nog ff kijken wat ik doe, eventueel wil ik wel heen en terug rijden; overleggen we nog wel ffquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg Remco, daar moeten we het nog even over hebben. hoe wil/ga jij er heen? ik wil wel heen rijden, maar terug niet
Helaas niet, ben ergens anders!quote:
Het is toch groen? Ik juich voor Groningenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je juicht omdat AZ weer 2 punten uit is gelopen?
dat kleurtje had ik niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is toch groen? Ik juich voor Groningen
Heb geluk gehad dat ik geen ban heb gekregen na alles wat ik Blom toewenstequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
maar neem aan dat jij nu extra hard baalt van Kevin B.? nu AZ weer verder is uitgelopen...
kan ik me zeker wat bij voorstellen!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb geluk gehad dat ik geen ban heb gekregen na alles wat ik Blom toewenste
Kan me zo kwaad maken om die achterlijke fout van hem, die ons 2 punten kost.
Scheelt weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ik me zeker wat bij voorstellen!!
ik ken d'r al wel een aantalquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet nog ff kijken wat ik doe, eventueel wil ik wel heen en terug rijden; overleggen we nog wel ff
en volgens mij was inderdaad 20.00 Oude Markt de planning, zou wel ff een vast punt afspreken want heel veel lui kan ik (nog) niet van gezicht![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf enAssiej
. Maar zodra ik d'r ijskoude hartje verover zijn jullie ToF'ers de eersten die het weten...
(incl. pics, uiteraard)
Op 't forum wel geloof ik. In Tof niet meer.quote:
Hmmmquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Op 't forum wel geloof ik. In Tof niet meer.
Niet al te goed, David.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is dit eigenlijk afgelopen?
[..]
anders prikken ze zo nog een keerquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:30 schreef Redbaron het volgende:
Mogguh!
straks weer nieuw infuus prikken.
Hopen dat ze nu wel een goede ader kunnen vinden
ik ben al links en rechts geprikt, wil eigenlijk niet met nog meer gaten in mn lijf wegkomen hierquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders prikken ze zo nog een keer
Ik moest lachenquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:51 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik 'jammer' niet het goede woord. 'Godzijdank' zou beter passen...
Welkom in mijn wereldquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:56 schreef haakon het volgende:
Bah, weet niet wak heb, maar ben niet gtp
Molly's is mijn voorkeur om te chillen, maar als andere mensen ergens anders heen willen, no problemo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:43 schreef Under_Score het volgende:
ik ga wel bij molly's zitten dan ofzo en dan zie ik de rest wel verzamelen ergens op het plein
Ik heb haar na de zoveelste keer dat ze ging flippen na een cocktease geband. Van alles.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zien, nee. Spreek haar héél af en toe.
Precies. Wij blijven wel bijquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Molly's is mijn voorkeur om te chillen, maar als andere mensen ergens anders heen willen, no problemo!
Sowieso tot 4nov aan t infuus, als de korsten dan weg zijn mag ik hopelijk naar huis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag
En hoe lang moet je nog in het ziekenhuis blijven Bas?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:31 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Precies. Wij blijven wel bijMolly's.
Ik heb gemist waarom je in het ziekenhuis ligt. Whatsup Bas?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sowieso tot 4nov aan t infuus, als de korsten dan weg zijn mag ik hopelijk naar huis.
Ben net opnieuw geprikt..klerebende
Tering, dan lig je tegen die tijd al ruim een week alleen op een kamerquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:37 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sowieso tot 4nov aan t infuus, als de korsten dan weg zijn mag ik hopelijk naar huis.
Ben net opnieuw geprikt..klerebende
2wk al..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tering, dan lig je tegen die tijd al ruim een week alleen op een kamer
Kreeg vorige week ineens een extreme aanval van Herpes, dus ze hebben me vrijdags opgenomen in het ziekenhuis waar ik nu alweer anderhalve week ligquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom je in het ziekenhuis ligt. Whatsup Bas?
Aiquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kreeg vorige week ineens een extreme aanval van Herpes, dus ze hebben me vrijdags opgenomen in het ziekenhuis waar ik nu alweer anderhalve week lig
Dit is de eerste en hopelijk ook de laatste, ben er goed zat van om in t ziekenhuis te liggen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ai
Is dit een terugkerende aanval of je eerste?
Damn Bas, beterschap!
Ik neem aan dat ze je hebben uitgelegd dat er vaker aanvallen kunnen komen? Die zullen alleen minder heftig zijn dan deze..quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dit is de eerste en hopelijk ook de laatste, ben er goed zat van om in t ziekenhuis te liggen..
Ws mis ik de meet ook nog eens
Ik weet dat het in het bloed blijft zitten, maar het hoeft niet terug te komen.. En hoe ik het virus opgelopen heb heb ik geen flauw benul van.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze je hebben uitgelegd dat er vaker aanvallen kunnen komen? Die zullen alleen minder heftig zijn dan deze..
Weet je ook hoe je het virus gekregen hebt? Als je hier niet op wil antwoorden hoeft dat niet hoor![]()
Zou jammer zijn inderdaad als je er niet bij bent. Maar gezondheid gaat voor!
Dude, het zit je niet meequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet dat het in het bloed blijft zitten, maar het hoeft niet terug te komen.. En hoe ik het virus opgelopen heb heb ik geen flauw benul van.
Zal wel iets te maken hebben met gewoon doorgaan en niet luisteren naar mn lichaam.
Ja, gezondheid gaat zeker voor, maar ik mis oa het geregel nu bij ons op de zaak, en dan de meet.
Ik haat ziekenhuis, verdorie in 26jr de eerste keer opgenomen en gelijk 2wk
de sleutel van de tafel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenavond
net nog even een tafel opgehaald. morgen krijgen we de sleutel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de sleutel van de tafel?de sleutel van het laatje van de tafel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef rulerofdeath het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Wouter. Alles flex jongen?quote:
jazeker. en met jou?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wouter. Alles flex jongen?
Uitstekend, tuurlijk, vraag je vriendin maar!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker. en met jou?
nog geneukt de laatste tijd?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Uitstekend, tuurlijk, vraag je vriendin maar!
Fijn! En dan? Moet je nog veel uitrusten of mag je gelijk aan de slag?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:58 schreef Redbaron het volgende:
![]()
Net bericht gehad dat ik vrijdag mn laatste infuus krijg, dus kan zaterdagmorgen eindelijk weer naar huis
Ik zal nog wel aan moeten sterken, en aan de slag kan ik toch niet want ons bedrijf is failliet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! En dan? Moet je nog veel uitrusten of mag je gelijk aan de slag?
Oh, dat is ook niet fijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zal nog wel aan moeten sterken, en aan de slag kan ik toch niet want ons bedrijf is failliet.
Met een beetje mazzel ben ik er dus nog ff bij zaterdag
gaat het bedrijf nog een doorstart maken, of moet je opzoek naar ander werk?quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zal nog wel aan moeten sterken, en aan de slag kan ik toch niet want ons bedrijf is failliet.
Met een beetje mazzel ben ik er dus nog ff bij zaterdag
Jaquote:
Baasjequote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
Mooi man. We missen je hier in ToF. En Assiej ook. En ACT-F helemaal!
U riepquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
Mooi man. We missen je hier in ToF. En Assiej ook. En ACT-F helemaal!
Ja, probeerseltjesquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Daywalk3r het volgende:
HIer daar heb je die Radio49'ers wel!
Hier bliemn!
San je tekent ook portretten zie ik! Super
Kijk aanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet van de aardbodem verdwenen, hoor, Mdrop, thanks for asking.
Sanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet van de aardbodem verdwenen, hoor, Mdrop, thanks for asking.
mooi geroggeld Martijnquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Mdrop het volgende:
Oja en zaterdag, hoelaat waar enz., kans is aanwezig dat ik gebracht wordt en dan met trein richting hengelo daar uit en met taxi richting albergen, dus dan kan martijn biertjes nuttigen
!
Dank uquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan, welkom terug enzo
!
Oja en zaterdag, hoelaat waar enz., kans is aanwezig dat ik gebracht wordt en dan met trein richting hengelo daar uit en met taxi richting albergen, dus dan kan martijn biertjes nuttigen
!
I like to believe that I was missedquote:
Ah, zaterdag op de Oude Markt. Ik kom nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond
[..]
San![]()
[..]
mooi geroggeld Martijnplan is volgens mij 20.00 op de Oude Markt, plek is nog niet helemaal duidelijk...
Sanne!quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baasje. Hoe is het met je dakterras
.
En niet liegen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teun.quote:Woar bin ie toch altiet?
Mogge.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:02 schreef Samzz het volgende:
Bloembakken + inhoud is altijd goed. De vrouwelijke touch, zeker
.
Goedemorgen allen.
8 uur @ Molly's gewoon? Als er dan toch mensen ergens anders heen willen kan dat natuurlijk altijd nog.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Is al bekend waar om 8 uur de meet wordt gehouden? Oh en ik ben om 23.55u al weer weg dan.
Tukker heeft nog één week ban te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit weggeweest![]()
Wat is er met je nickname gebeurd
0:15 begint de afterparty in de Shamrock!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:22 schreef Daywalk3r het volgende:
Amoi allen!
Waarom om 23:55 weer weg Selma?
Bukkakeparty @ Krea's.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:13 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
0:15 begint de afterparty in de Shamrock!
Ik ben Gerrit, 57 jaar en kom uit Dordrecht!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Welkom
Wie ben je, waar kom je vandaan etc?
Ik heet Hans, 45 jaar en hou van zuurkoolquote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ben Gerrit, 57 jaar en kom uit Dordrecht!
Jij dan?
Wat leuk dat je me schrijft Hans!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:52 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heet Hans, 45 jaar en hou van zuurkool
Hé wat leuk, een buurtgenoot. Ik ben Geert en ik kom uit Pijpendrechtquote:Op woensdag 2 november 2011 14:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ben Gerrit, 57 jaar en kom uit Dordrecht!
Jij dan?
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:03 schreef BukkakeBaas het volgende:
Heeft iemand Assiej al gevraagd of ze nog op de meet komt?
De muur om haar heenquote:
Mijn vrouw heet Olga en is geïmporteerd uit Polen. Ze waren in de aanbiedingquote:Op woensdag 2 november 2011 15:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
Wat apart. Heet jouw vrouw toevallig Annie, Geert? Dat is de nicht van mijn tante, Beppie.
Ik denk omdat ze me haat.quote:
Kan Olga nog een beetje stuccen dan? Tegen een schappelijke prijs...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn vrouw heet Olga en is geïmporteerd uit Polen. Ze waren in de aanbieding
Ik doe helemaal niet gemeen tegen Assiej. We moet haar hier weer heenlokken...quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef Oldenzaal het volgende:
Nee jongens, nou niet zo gemeen doen over Astrid!
Niet als ze er niet bij is, dat kuj niet maak'n!![]()
Ze kan wel gezichten plamurenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:20 schreef BukkakeBaas het volgende:
Kan Olga nog een beetje stuccen dan? Tegen een schappelijke prijs...
Beetje photoshop is voldoendequote:Op woensdag 2 november 2011 16:52 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Daar hoef je geen poolse stuccadoor voor te zijn, Teun. You should know...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |