Voordeel aan eenpersoonskamer:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:59 schreef Redbaron het volgende:
Naamtopic![]()
Ik zie maar een paar zusters, er ervan is wel te doen..
Haat aan eenpersoonskamers!
Geen aanspraak hebben, verveling, geen leedvermaak om irritante bedburen etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voordeel aan eenpersoonskamer:
- geen last van anderen
- zustertje kan es langskomen
Vul aan!
Vissen mishandelen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komend weekend m'n nieuwe hengels ophalen![]()
Vissen met respect behandelen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk. Sorry.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 oktober 2011 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vissen met respect behandelen jaMeningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk. Sorry.
Brutal. Fucking. Metal.
nee, gewoon kneiterharde dierenmishandelingquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, gewoon kneiterharde dierenmishandeling
Weet ik. Voor jou een sport/ fun, voor mij dierenmishandeling.quote:
valt ook nog wel mee, hij slaat ze nog niet dood op straatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet ik. Voor jou een sport/ fun, voor mij dierenmishandeling.
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
valt ook nog wel mee, hij slaat ze nog niet dood op straat
waar die rustig naar de bodem van de vijver zinktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet
Gevangen vis gaat terug het water in
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waar die rustig naar de bodem van de vijver zinkt
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga altijd vissen met mijn hond.
de hond wil alleen niet bijten
;iquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga altijd vissen met mijn hond.
de hond wil alleen niet bijten
Ik vind ze echt lelijk... Maar gelukkig verschillen de smakenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik vind ze op zich nog wel meevallen. Wel veel fotosjop
Als ik niet kan slapen vraag ik om een morfinepilletjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Machiel
Godskolere, ik kan wéér niet slapen. Heb net de afwas maar gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pass die shit hier, jonge!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen vraag ik om een morfinepilletje![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
Mogge.
Ik en m'n matties doen altijd een wedstrijd wie de vis het verst en hoogst terug kan gooien in het water!Net gevangen vis is altijd het verstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Triplequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Net gevangen vis is altijd het verst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |