Klootzakquote:
terechte piquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy het zwaai-uurtje is weer begonnen
een wat swa?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Haal maar een bierie voor me.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh joy het zwaai-uurtje is weer begonnen
Moet ze wel eerst een man hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Een echte vrouw zorgt dat ze de voordeur voor haar man open doet met een koel en geopend biertje voor hem in de hand!!
Dan doe je dat voor een scharrel ofzo!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ze wel eerst een man hebben.
Nee, ik erger me gewoon aan de shitload aan bagger in ONZ. Mod zal ik denk ik nooit worden, wantquote:
Dat geeft niks hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, ik erger me gewoon aan de shitload aan bagger in ONZ. Mod zal ik denk ik nooit worden, want [ afbeelding ]
Dat maakt niets uit. Je moet eens weten hoeveel Myraela baggerde voor zij mod werd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, ik erger me gewoon aan de shitload aan bagger in ONZ. Mod zal ik denk ik nooit worden, want [ afbeelding ]
Had ik al gelezen, lebbis is vanaf nu mijn beste mattie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Lebbis: Steve Jobs is een nare man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |