abonnement Unibet Coolblue
pi_103662020
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:01 schreef r8v2 het volgende:
Dat gaat trouwens nog heel mijn leven een probleem vormen. HBO-brein en MBO-mentaliteit :').

Net "het gesprek" gehad trouwens. Laurens was zowaar niet echt blij met de beslissing van de directeur (!) maar hij kan ook moeilijk me niet ontslaan :').

GAC is wel echt een kutbedrijf trouwens. Me tot eind oktober laten werken, nergens iets over zeggen en vervolgens bij OGD aangeven dat ze de maand oktober niet willen betalen vanwege m'n werkhouding. Beetje jammer dat ze braaf mijn uren voor oktober getekend hebben dus ik vrees dat ze alsnog de zak zijn :P.
sterker nog, meteen naar een advo stappen, ze zijn verplicht je te betalen.
ze vandaag alvast een aangetekende sturen met daarin de sommatie je onmiddelijk te betalen op straffe van een rechtszaak.
telefoonnummer arbeidsrechtadvocaat kun je per pm krijgen
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662050
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef FUFR het volgende:

[..]

sterker nog, meteen naar een advo stappen, ze zijn verplicht je te betalen.
Dat mag OGD toch gewoon doen, ik ga ervan uit dat het bedrijf waar hij neergezet wordt niet direct aan hem uitbetaald?
pi_103662072
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:11 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat mag OGD toch gewoon doen, ik ga ervan uit dat het bedrijf waar hij neergezet wordt niet direct aan hem uitbetaald?
ok dat ja!
dubbel beuren! :D :X :')
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662097
ik voel me semi vrij vandaag en lees niet goed...

wordt net gebeld of ik spierpijn heb van het sporten van gisteren, wtf denken ze dat ik ben? invalide? :')
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662124
Inderdaad FUF, dat GAC niet aan OGD betaalt is niet mijn probleem, of althans in de ontslagbrief stond dat ze eventuele financiele schade op mij zouden proberen te verhalen maar dat lukt ze toch nooit...
pi_103662208
Maar om welke reden hebben ze je dan ontslagen? Ze moeten toch wel iets verdomd goeds hebben als ze je zomaar op straat kunnen zetten zonder geld en ook nog geld op je proberen te verhalen.
pi_103662214
Gisteravond kreeg ik trouwens een helder moment. Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje (bij GAC) dat de applicatiebeheerder (vrouw) ineens baas was geworden van de IT-afdeling. En dat is precies de persoon waar ik per mail al 2x een aanvaring mee heb gehad. Dus dat het met mijn werkhouding te maken heeft oke. Maar dit speelt zeker weten ook mee :').
pi_103662219
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:13 schreef FUFR het volgende:
ik voel me semi vrij vandaag en lees niet goed...

wordt net gebeld of ik spierpijn heb van het sporten van gisteren, wtf denken ze dat ik ben? invalide? :')
jaja, wat voor sport heb je in godsnaam gedaan?
pi_103662238
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef r8v2 het volgende:
Gisteravond kreeg ik trouwens een helder moment. Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje (bij GAC) dat de applicatiebeheerder (vrouw) ineens baas was geworden van de IT-afdeling. En dat is precies de persoon waar ik per mail al 2x een aanvaring mee heb gehad. Dus dat het met mijn werkhouding te maken heeft oke. Maar dit speelt zeker weten ook mee :').
Tsja, dat zou kunnen maar daar heb je niks aan...
pi_103662280
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:
Maar om welke reden hebben ze je dan ontslagen? Ze moeten toch wel iets verdomd goeds hebben als ze je zomaar op straat kunnen zetten zonder geld en ook nog geld op je proberen te verhalen.
- Aantal keer te laat bij klanten
- Een keer 's middags pas op komen dagen en meteen vertelt dat ik bij die klant niet meer wilde werken
- Een keer helemaal niet op komen dagen omdat OGD weigerde om me ergens anders te plaatsen
- En dus nu een keer weggestuurd worden bij een klant
- Mijn kantoormentaliteit (lees: lomp, eigenwijs en ik buig voor niemand)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:22:26 #131
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_103662346
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef r8v2 het volgende:

[..]

- Aantal keer te laat bij klanten
- Een keer 's middags pas op komen dagen en meteen vertelt dat ik bij die klant niet meer wilde werken
- Een keer helemaal niet op komen dagen omdat OGD weigerde om me ergens anders te plaatsen
- En dus nu een keer weggestuurd worden bij een klant
- Mijn kantoormentaliteit (lees: lomp, eigenwijs en ik buig voor niemand)
Dat laatste he. Denk je dat dat wel geaccepteerd wordt in een omgeving waar je met je handjes kan werken? Ik denk dat ze in zo een omgeving je nog harder bij je oren pakken als je het niet precies volgens de regeltjes doet. Tenminste, zo ging het bij de paar bijbaantjes in een dergelijke omgeving (Rentex Fortex en de Rooy).

Edit... Geldt eigenlijk voor alle punten. Dat is een werkhouding daar kom je nergens mee weg. Ook niet als zelfstandige.
pi_103662364
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef r8v2 het volgende:

[..]

- Aantal keer te laat bij klanten
- Een keer 's middags pas op komen dagen en meteen vertelt dat ik bij die klant niet meer wilde werken
- Een keer helemaal niet op komen dagen omdat OGD weigerde om me ergens anders te plaatsen
- En dus nu een keer weggestuurd worden bij een klant
- Mijn kantoormentaliteit (lees: lomp, eigenwijs en ik buig voor niemand)
En ga je dan nu iets aan je mentaliteit doen of ga je voor jezelf beginnen? Anders kunnen we natuurlijk raden dat dit over een aantal jaar weer gaat gebeuren.
Waarom ga je nu je tijd hebt niet je cursus Zweeds doen en ga je proberen daar iets op te bouwen
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:24:07 #133
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_103662393
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef -moppie- het volgende:

[..]

En ga je dan nu iets aan je mentaliteit doen of ga je voor jezelf beginnen? Anders kunnen we natuurlijk raden dat dit over een aantal jaar weer gaat gebeuren.
Waarom ga je nu je tijd hebt niet je cursus Zweeds doen en ga je proberen daar iets op te bouwen
Alsof ze in Zweden op dat soort figuren zitten te wachten bij bedrijven :') .
pi_103662435
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef -moppie- het volgende:

[..]

jaja, wat voor sport heb je in godsnaam gedaan?
gefitnessed.. zie de honende reacties op mijn fb. :')
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662443
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Alsof ze in Zweden op dat soort figuren zitten te wachten bij bedrijven :') .
Nee dat zeg ik niet maar dat is toch iets wat hij zo graag wil, misschien mocht het lukken veranderd hij wel omdat hij ergens op zijn plaats is etc... (ge wit wel van dat spiegiesche geneuzel).
pi_103662458
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef r8v2 het volgende:

[..]

- Aantal keer te laat bij klanten
- Een keer 's middags pas op komen dagen en meteen vertelt dat ik bij die klant niet meer wilde werken
- Een keer helemaal niet op komen dagen omdat OGD weigerde om me ergens anders te plaatsen
- En dus nu een keer weggestuurd worden bij een klant
- Mijn kantoormentaliteit (lees: lomp, eigenwijs en ik buig voor niemand)
ik lees geen reden tot ontslag op staande voet, dat had men dan meteen moeten doen.
verstoorde AB-relatie, ergo: 3 maanden salaris en wieberen.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662459
Bij Domino's heb ik nooit last gehad van al die punten die opgenoemd heb....
pi_103662487
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:24 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Alsof ze in Zweden op dat soort figuren zitten te wachten bij bedrijven :') .
daar verstaan ze m niet jonguh :7
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662502
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:26 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik lees geen reden tot ontslag op staande voet, dat had men dan meteen moeten doen.
verstoorde AB-relatie, ergo: 3 maanden salaris en wieberen.
Opzegtermijn in het contract was 1 maand. En ik ga voor die rotcenten niet moeilijk doen. Ik moest gewoon weg daar.
pi_103662521
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet maar dat is toch iets wat hij zo graag wil, misschien mocht het lukken veranderd hij wel omdat hij ergens op zijn plaats is etc... (ge wit wel van dat spiegiesche geneuzel).
:).
pi_103662586
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Opzegtermijn in het contract was 1 maand. En ik ga voor die rotcenten niet moeilijk doen. Ik moest gewoon weg daar.
kun je nu wel morgenavond spook spelen :)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662655
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:27 schreef r8v2 het volgende:

[..]

:).
gaat ook al niet werken? dan zit er maar 1 ding op, ga lekker met je handjes aan vulvas zitten in je eigen toko
pi_103662691
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:

[..]

gaat ook al niet werken? dan zit er maar 1 ding op, ga lekker met je handjes aan vulvas zitten in je eigen toko
ja begin samen met rob een vulvabedrijf!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662704
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:

[..]

gaat ook al niet werken? dan zit er maar 1 ding op, ga lekker met je handjes aan vulvas zitten in je eigen toko
Als dat niet had gewerkt had ik wel een andere smiley gepost he. Zoals je zegt, misschien dat ik dan wel wat minder moeite heb om me aan te passen, als ik wel blij wordt van m'n omgeving :).
pi_103662722
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef FUFR het volgende:

[..]

ja begin samen met rob een vulvabedrijf!
Whehe. Die zijn er al teveel hier :P.
pi_103662799
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Als dat niet had gewerkt had ik wel een andere smiley gepost he. Zoals je zegt, misschien dat ik dan wel wat minder moeite heb om me aan te passen, als ik wel blij wordt van m'n omgeving :).
Nou ga het proberen dan! Ga een spoedcurus Zweeds doen, pak je auto, ga erheen en kijk wat je zou kunnen doen daar. Qua huisvesting, qua werk etc. Wat houdt je tegen?
pi_103662883
faecesbook vraagt of ik vriendjes wil worden met BB's zus :D
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_103662945
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:39 schreef FUFR het volgende:
faecesbook vraagt of ik vriendjes wil worden met BB's zus :D
bedankt voor de info
pi_103663239
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:48 schreef Juup© het volgende:
Kon jij het weer niet laten met jouw matties ArTic? 8-)
lach maar...dat is hier om de hoek
echt niet tof
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')