abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103614055
Hallo beste Fokkers,

Ik heb een klein probleempje, en vroeg me af of iemand mij kon helpen.
Mijn radiator ( verwarming ) was onlangs stuk en moest gerepareerd worden, maar nu ik hem aanzet wordt het pas warmer na 15 minuten op de hoogste stand.
Ik heb uitgevonden dat achter mijn radiator( verwarming ) er gaten/scheuren bevinden.
Mijn radiator zit btw tegen mijn muur aan, en deze staat ook in verbinding met de buitenmuur.

Ik kan de radiator niet verplaatsen om dan die gaten en scheuren op te vullen. En ik moet het toch gaan isoleren. Het is ongeveer 2-3cm breedte ruimte tussen muur en radiator, met welke stof is dat het best te isoleren? Ik kan niet gaan plakken, omdat er te weinig ruimte is daarvoor.

Als je een ideetje heb, laat dan comment achter^^

Groet,

Vergilo
DogLike
pi_103614426
er bestaat iets als radiator folie, dat kun je ook nog aanbrengen als de radiator vast zit, google maar.. Neemt niet weg dat je in je muur een structureel probleem hebt met gaten en scheuren.. Dat kun je eigenlijk alleen goed oplossen als de verwarming dr af is. Tenzij ze 30 cm van de muur af staan :')
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_103615092
Een radiator kan altijd van de muur af. Dan kun je in ieder geval de problemen wat beter oplossen.

Je kunt een radiatorfolie achter de verwarming plakken maar dan heb je het probleem met de gaten nog niet opgelost.

Wordt de verwarming wel over het gehele oppervlakte warm? Zo nee dan moet je deze eerst gaan ontluchten.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')