Hahahaha die scene met dat kattenvoer is misschien wel mijn persoonlijke favoriet jaquote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef mctwigt het volgende:
Zat vandaag wat oude afleveringen te kijken. Die aflevering over Dennis zijn erotic memoires. Als frank die kamer binnen rushes om kattenvoer te eten ik te slapenik hield het niet meer! Of die aflevering over poep
. Of Mac die zogenaamd kanker heeft.
Dat is sowieso één van de beste afleveringen.quote:Op zondag 4 december 2011 00:28 schreef mctwigt het volgende:
Zat vandaag wat oude afleveringen te kijken. Die aflevering over Dennis zijn erotic memoires.
Ja maar in de aflevering komt mac met een baldcap in een rolstoel binnen bij de agent van Jovi. Om hem te sprekenquote:Op zondag 4 december 2011 03:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat was Charlie toch? Allereerste ep volgens mij
Oja, dat is waar ookquote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja maar in de aflevering komt mac met een baldcap in een rolstoel binnen bij de agent van Jovi. Om hem te spreken
Met zijn volle baard ja hahahaquote:Op zondag 4 december 2011 13:27 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja maar in de aflevering komt mac met een baldcap in een rolstoel binnen bij de agent van Jovi. Om hem te spreken
De eerste uitgezonden aflevering was volgens mij The Gang Battles Racism (of iets in die trant), maar Charlie Has Cancer was inderdaad wel (een bewerkte versie van) de ep die als pilot naar de netwerken gestuurd is.quote:Op zondag 4 december 2011 03:07 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat was Charlie toch? Allereerste ep volgens mij
Gelukkig waren het maar cameo's en niet dat ze als band langskwamen. Voor de rest een redelijke aflevering, met Charlie's onderbroek als hoogtepunt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:10 schreef psychedelicate het volgende:
Binnenkort komen Kings of Leon blijkbaar ook nog langs in de show, benieuwd hoe ze dat nou weer gaan doen.
Zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
met Charlie's onderbroek als hoogtepunt.
Hahaha, ik moet alweer lachen als ik dat plaatje zie! Ik moet de nieuwe nog kijken, vanavond ff doen.quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef arucard het volgende:
Wat ik ook geniaal vond was Charlie als vietnamveteraan in de stripclub, om gratis lapdances te scoren![]()
[ afbeelding ]
best wel jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:32 schreef mctwigt het volgende:
Frank ziet er ook elk seizoen steeds goorder en gestoorder uit. Nu met dat lange haarals je het vergelijk met seizoen 2
Ik vind de Frank die zich mee laat slepen eigenlijk wel leuk. Zijn kinderlijke enthousiasme in CharDee MacDennis: The Game of Games werkte echt vreselijk goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
best wel ja
z'n gedrag lijkt helaas wel beter te worden, zwaait minder vaak met z'n pistool en laat over zich heenlopen enzo.
frank mag wel weer wat meer op de voorgrond komen
ze hebben danny devito wel geniaal gecast
I AM THE GOLDEN GOD! Dit was echt het seizoen van Dennis, wat was Glen Howerton op dreef zeg!quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:33 schreef welkominspace het volgende:
psycho dennis was wel leuk ja
alleen beetje voorspelbaar dat ie zou proberen met de gast z'n vrouw te neuken en ie zou falen
jammer dat het seizoen afgelopen is maar hopen dat het beter wordt
Wat een verademing.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dan pas
maar wat ik begrepen heb is dat in seizoen 8 de karakters extra lomp en hatelijk zijn
Oktoberquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
comedy central zend het nu ook weer uit
net zelf toevallig seizoen 7 nog eens bekeken.
duurt het nog lang tot het nieuwe seizoen?
twitter:Glenn_Howerton twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 22:17:02Season 8, #SunnyFX... October reageer retweet
Eens. Ik vind seizoen 7 minder dan de andere seizoenen. Maar ik heb hoop voor het nieuwe seizoenquote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef psychedelicate het volgende:
Heb de afgelopen tijd weer een paar afleveringen van S7 gekeken en ik moet zeggen dat ik ze wel steeds iets leuker vind worden (in tegenstelling tot de eerste keer dat ik ze zag). Die Jersey Shore aflevering is nog steeds verschrikkelijk, though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |