Deze aflevering past moeiteloos in het rijtje van de slechtste afleveringen van de serie. Wat was het inspiratieloos. De makers dachten iets origineels in handen te hebben met een aflevering over mensen die te zeer opgaan in de virtuele wereld en het daardoor niet meer kunnen scheiden van de werkelijkheid? Het ging echt nergens over.
Dat ze allemaal opeens tech-savvy zijn met headsets, laptops en smartphones is ook totaal inconsistent met wat we eerder zagen in de serie (computers are for nerds). Ze doen nu niet eens meer een poging enige consistentie in de character-ontwikkeling van de personages te behouden.
Ik begin me serieus af te vragen of het verstandig is van ze om nog tot seizoen 10 door te gaan..
Cijfer: 2/10, zeer slecht.
Ik snap het al:
http://en.wikipedia.org/w(...)ladelphia_(season_8)Kijk eens naar de schrijvers van de afleveringen. Alleen de eerste vier episodes zijn geschreven door de 'gang'. Die Hornsby (cricket) heeft al eerder flink wat kutafleveringen afgeleverd.
Charlie, Rob en Glenn moeten alles gewoon zelf schrijven! Of hebben ze het te druk met andere projecten die ze dankzij het succes van IASIP hebben binnengehaald (ik gun het ze zeker maar het is jammer dat het ten koste gaat van de serie die ze groot heeft gemaakt)?
[ Bericht 3% gewijzigd door JimmyJames op 07-12-2012 11:30:02 ]