abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103612433
Een nieuwe comedy in Amerika:

quote:
Airs: Thursday 10:30 PM on FX (30 mins)

Status: New Series
Premiered August 4, 2005
Show Category: Comedy

It's Always Sunny in Philadelphia revolves around three friends who own a bar in the City of Brotherly Love and have to overcome their relentless self-involvement to make their friendship and business work.

It was created Rob McElhenney, an actor ("Wonder Boys," "13 Conversations About One Thing") taking his first shot behind the camera. He'll also star with Charlie Day ("Luis") and Glenn Howerton ("That '80s Show," "ER").
quote:
It's Always Sunny in Philadelphia
( FX )
Premieres Thursday, August 4 at 10:30 P.M. (ET)

Reviewed by Patrick Richardson

Well written, exceptionally cast, and genuinely hilarious, It's Always Sunny in Philadelphia is the working-class answer to Seinfeld. Native Philadelphian Rob McElhenney creates and stars in this single-camera sitcom alongside two of his long-time friends (Charlie Day and Glenn Howerton) and Sketch Show's Kaitlin Olson. Mutual proprietors of an Irish pub in South Philly, they offend black people, party with teens, and attempt to overcome their own wanton self-absorption in order to make their friendship and business work. If you've ever worked both sides of an abortion rally to pick up chicks or pretended to date a black co-ed just to prove you're not racist, then you'll adjust nicely to life in the City of Brotherly Love. Twisted, goofy, offensive, and often as absurd as Arrested Development, we thank FX for serving up quick-witted, legitimate laughs while other networks remain content to churn out sitcoms involving fat men, skinny wives, and George Lopez.
http://www.maximonline.co(...)review_tv_10300.html

Officiele site:
http://www.fxnetworks.com/shows/originals/sunny/main.html
Tv.com
http://www.tv.com/its-alw(...)summary.html?q=sunny

Topic voor de fans, inmiddels zitten we al in seizoen 7 *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door welkominspace op 27-10-2011 03:18:38 ]
niet meer
pi_103612440
ff plaatje fixen geloof ik :@
niet meer
pi_103612611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:29 schreef welkominspace het volgende:
Een nieuwe comedy in Amerika:

[..]

[..]

http://www.maximonline.co(...)review_tv_10300.html

[ afbeelding ]
Officiele site:
http://www.fxnetworks.com/shows/originals/sunny/main.html
Tv.com
http://www.tv.com/its-alw(...)summary.html?q=sunny

Heeft iemand deze al gezien? Er zijn 3 afleveringen uit en 25-8 komt de 4de.
Even verkeerde ik in de veronderstelling dat ik somehow was teruggereisd in de tijd maar helaas, zo'n feest is het niet. ;( Puike OP! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_103612693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 03:01 schreef NotYou het volgende:

[..]

Even verkeerde ik in de veronderstelling dat ik somehow was teruggereisd in de tijd maar helaas, zo'n feest is het niet. ;( Puike OP! :D
aangepast :D
ik zag dit topic net pas en toen maakte ik de LaPo :P
niet meer
pi_103614318
Is dit een leuke serie? Heb zin om weer eens uren in een serie te stoppen. Het is toch kut weer buiten. :`)
pi_103614360
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:15 schreef ilovelamp het volgende:
Is dit een leuke serie? Heb zin om weer eens uren in een serie te stoppen. Het is toch kut weer buiten. :`)
tis een bazenserie, en Danny Devito speelt weer zo'n typisch rolletje dat perfect bij hem past.
sws een hele leuke cast :Y
niet meer
pi_103614414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:18 schreef welkominspace het volgende:

[..]

tis een bazenserie, en Danny Devito speelt weer zo'n typisch rolletje dat perfect bij hem past.
sws een hele leuke cast :Y
Waar kijk (download) je em?
pi_103614561
adblocker wel geadviseerd :Y
niet meer
pi_103615138
Zowaar een tweede deel!! *O*
pi_103615877
Goeie TT! En de foto in de OP is ook mooi.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:36:15 #13
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_103620024
Mogen ook wel wat gifjes in de op :D

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:39:35 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_103620130
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_103620161
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 01:53 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

De term jumping the shark slaat precies op het huidige seizoen van Sunny. Ze doen opeens allerlei dingen die ze nog nooit gedaan hebben, om het zogenaamd na 6 seizoenen interessant te houden. Waardeloze muzikale stukken, over the top romatische scenes (die zogenaamd cliché moeten zijn, maar een cliché nadoen omdat het cliché is, is onderhand de grootste cliché ooit), bloederig geweld dat nergens op slaat en een aflevering waarin vrijwel niemand van de originele gang voorkomt. Neen, doe mij maar de klassieke Sunny met simpele, maar psychopatische verhaallijnen in en rondom Paddy's Pub.
Muzikale stukken doen ze wel vaker, of ben je The Nightman/Dayman alweer vergeten?

Over de top Cliché heb ik alleen nog maar in de aflevering gezien met zijn broer, die hoer kom je nou niet bepaald cliché romatiek noemen. Typisch Sunny dingen: het hele gedoe met Dee en Dennis in Jersey, Dead baby :') , tieten van de weervrouw, het pedo-gedoe (al was dat wat voorspelbaar.) ik vind er nog genoeg typische Sunny-dingen inzitten, en het is niet alsof die dingen die jij opnoemt nou elke aflevering voorkomen, want dat is bullshit
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_103620984
De muzikale stukken zijn juist de hoogtepunten van de serie, als je het mij vraagt. The Nightman Cometh is zeker één van mijn favoriete afleveringen. En geweld is zeker niet extremer dan dingen die eerder zijn gebeurd. Ik vond de crackverslaving van Dennis en Dee behoorlijk wat extremer. Wel erg leuk, dat wel.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:20:52 #17
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_103621487
Dit seizoen vind ik iets minder, beetje iets te zwarte humor, alhoewel de laatste aflevering wel weer leuk was, de beste van het seizoen :)
pi_103625396
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Muzikale stukken doen ze wel vaker, of ben je The Nightman/Dayman alweer vergeten?

Over de top Cliché heb ik alleen nog maar in de aflevering gezien met zijn broer, die hoer kom je nou niet bepaald cliché romatiek noemen. Typisch Sunny dingen: het hele gedoe met Dee en Dennis in Jersey, Dead baby :') , tieten van de weervrouw, het pedo-gedoe (al was dat wat voorspelbaar.) ik vind er nog genoeg typische Sunny-dingen inzitten, en het is niet alsof die dingen die jij opnoemt nou elke aflevering voorkomen, want dat is bullshit
Tuurlijk komen ze niet in elke aflevering voor, maar er is nu al zoveel shit in de eerste 7 aflevering gepropt die gewoon niet bij Sunny past. Ze proberen erg bewust de show te vernieuwen en dat gaat ten koste van de formule die de show ooit zo geniaal maakte.

Het gedoe van Dennis en Dee in aflevering 2 typisch Sunny? Negro, please. Dit is juist het voornaamste deel waarop ik doel met jumping the shark. Tegen het einde van de aflevering lijkt het alsof je naar een film zit te kijken, voornamelijk door de verschrikkelijke filmische stijl van editing. De scenes van Dennis/Dee, Charlie/Waitress (dit bedoelde ik met die cliché) en Mac/Frank die elkaar snel afwisselen, en dan ook nog op de maat van een random nummer.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Orbis het volgende:
En geweld is zeker niet extremer dan dingen die eerder zijn gebeurd. Ik vond de crackverslaving van Dennis en Dee behoorlijk wat extremer.
2, 3 of 4 mensen doodschieten past niet bij Sunny, vooral niet in de angle waarin ze het lieten zien (first person shooter). Daarnaast hebben ze blijkbaar ook de magie van CGI/nepbloed ontdekt (limo-scene, het haar van Dee, de neus van Frank).

Binnenkort komen Kings of Leon blijkbaar ook nog langs in de show, benieuwd hoe ze dat nou weer gaan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door psychedelicate op 27-10-2011 15:15:05 ]
pi_103661557
Well fuck, ik dacht echt dat Frank "Flipadelphia" ging zeggen.
pi_103666581
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:53 schreef psychedelicate het volgende:
Well fuck, ik dacht echt dat Frank "Flipadelphia" ging zeggen.
Haha, ik ook :D
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_103674986
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:15 schreef ilovelamp het volgende:
Hij is niet voor iedereen, en zeker het eerste seizoen moet de chemie nog een beetje samenkomen. Kans is dat je daar even doorheen moet bijten. Ik moest ook even inkomen, maar uiteindelijk ben je blij als je het hebt volgehouden.

Vanaf het moment dat Danny deVito erbij wordt het echt episch. Te grappige shit, heerlijk die absurde humor _O_

Dumpster baby (S301) blijft mijn favoriet. Mooie van It's Always Sunny is dat het eigenlijk een behoorlijke stabiele serie is, als in, er zit zelden een waardeloze aflevering tussen imo, het is van een behoorlijk constant niveau.

(blijft overigens grappig om mensen te zien reageren op mijn Dayman-ringtone :+ )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_103676719
Ik dacht ook aan Flipadelphia... :)

Hmm...ik vond deze echt minder. Begrijp wat sommige mensen met hun kritiek hier bedoelen voor het eerst dit seizoen. Een hoop geschreeuw...meer was het niet. Daarnaast leek deze echt HEEL kort te duren voor mijn gevoel...
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:59:06 #23
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103678774
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:17 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Haha, ik ook :D
idem :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_103699707
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 17:50 schreef DUK het volgende:
Ik dacht ook aan Flipadelphia... :)

Hmm...ik vond deze echt minder. Begrijp wat sommige mensen met hun kritiek hier bedoelen voor het eerst dit seizoen. Een hoop geschreeuw...meer was het niet. Daarnaast leek deze echt HEEL kort te duren voor mijn gevoel...
19 minuut nog wat, wel weinig ja.

Ik vond de aflevering overigens ontzettend gaaf. Dennis en Dee zijn altijd leuk als ze samen gepaired worden, er is iets hevig mis met die twee.
pi_103701124
Vond het een geslaagde aflevering _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')