abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103612381

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Do what you love, love what you do!
pi_103612382
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik denk dat een maagd niet persé van zijn maagd-zijn-status af wil, maar net als heel veel andere mensen ook graag een vriend(in) wil hebben. Sex is leuk, maar een relatie biedt zoveel meer dan alleen sex.
Uhu maar als je een relatie wil is het vrij handig om te weten hoe je ze vast moet houden.
Sowieso handig om een beetje een gevoel te krijgen voor hoe je met vrouwen moet communiceren.
Dit beide leer je simpelweg door veel te doen, dat ene ideale meisje/vrouw komt dan vanzelf wel.
Bijkomend voordeel dat je veel leert tijdens je zoektocht naar de ware.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103612383
En weer open :D
pi_103612386
trouwens flepke, misschien handig als we even nummers uitwisselen, ik heb het morgen erg druk, en misschien ga ik nog uit, dan lig ik de hele vrijdag voor pampus, dus dan zal ik wel niet zo veel op fok zitten.
Finally, someone let me out of my cage
pi_103612389
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:22 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Op het reserve-husband-bankje :P
Je bent gewild, zo te horen :P
pi_103612394
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:
trouwens flepke, misschien handig als we even nummers uitwisselen, ik heb het morgen erg druk, en misschien ga ik nog uit, dan lig ik de hele vrijdag voor pampus, dus dan zal ik wel niet zo veel op fok zitten.
Ik heb het nummer van vuurvlieg, laat maar even aan hem weten als je niet kunt
pi_103612401
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:23 schreef Flepke het volgende:

Uhu maar als je een relatie wil is het vrij handig om te weten hoe je ze vast moet houden.
Sowieso handig om een beetje een gevoel te krijgen voor hoe je met vrouwen moet communiceren.
Dit beide leer je simpelweg door veel te doen, dat ene ideale meisje/vrouw komt dan vanzelf wel.
Bijkomend voordeel dat je veel leert tijdens je zoektocht naar de ware.
Wat een onzin. Denk je dat mensen vroeger ervaring hadden met relaties en vrouwen versieren voordat ze in het huwelijk traden? Je leert elkaar vanzelf kennen. Genoeg mensen die bij hun eerste relatie blijven. En de ware bestaat niet. Er zijn genoeg mensen die bij je passen.
pi_103612405
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:23 schreef minibeer het volgende:

Je bent gewild, zo te horen :P
Wie weet, misschien zit je er wel als enige ;)
pi_103612408
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:24 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik heb het nummer van vuurvlieg, laat maar even aan hem weten als je niet kunt
ok, ik heb hem net een pmmetje gestuurd met mijn nummer.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 02:26:29 #10
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103612411
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
Wat een onzin. Denk je dat mensen vroeger ervaring hadden met relaties en vrouwen versieren voordat ze in het huwelijk traden? Je leert elkaar vanzelf kennen. Genoeg mensen die bij hun eerste relatie blijven. En de ware bestaat niet. Er zijn genoeg mensen die bij je passen.
Genoeg mensen die bij je passen, klopt. Maar er zijn maar weinig mensen waar je een connectie mee hebt op zielsniveau.
pi_103612412
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wie weet, misschien zit je er wel als enige ;)
Zit ik er nu ook al op :P?
pi_103612416
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:26 schreef Nairua het volgende:

Genoeg mensen die bij je passen, klopt. Maar er zijn maar weinig mensen waar je een connectie mee hebt op zielsniveau.
Zelfs dat biedt geen garantie dat het wederzijds blijft of uberhaupt is.
pi_103612420
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Denk je dat mensen vroeger ervaring hadden met relaties en vrouwen versieren voordat ze in het huwelijk traden?
Nee daarom eindigt 1 op de 3 huwelijken in een echtscheiding en is in 4 van de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij. Dat is juist het hele probleem > mannen weten niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan & nemen genoegen met wat ze pakken kunnen.
quote:
Je leert elkaar vanzelf kennen. Genoeg mensen die bij hun eerste relatie blijven. En de ware bestaat niet. Er zijn genoeg mensen die bij je passen.
Er zijn meerdere ware's & / of in iedergeval vrouwen die je niet graag wilt verliezen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 02:27:59 #14
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103612421
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:26 schreef minibeer het volgende:
Zit ik er nu ook al op :P?
Ga je blij worden van een zitje op de reservebank? :{.
pi_103612427
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Nairua het volgende:

[..]

Ga je blij worden van een zitje op de reservebank? :{.
Nee. Bovendien hoef ik heul niet te trouwen :')
pi_103612428
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nee daarom eindigt 1 op de 3 huwelijken in een echtscheiding en is in 4 van de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij. Dat is juist het hele probleem > mannen weten niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan & nemen genoegen met wat ze pakken kunnen.

[..]

Er zijn meerdere ware's & / of in iedergeval vrouwen die je niet graag wilt verliezen.
Precies wat jou idee is dus.
Niet die van mij
  donderdag 27 oktober 2011 @ 02:29:57 #17
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103612437
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Cactus1 het volgende:
Zelfs dat biedt geen garantie dat het wederzijds blijft of uberhaupt is.
Zielsniveau is altijd wederzijds. Doch, gezien de aardse wereld waar we op leven blijft het altijd werken aan je relatie.
pi_103612438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:28 schreef kree het volgende:

[..]

Precies wat jou idee is dus.
Niet die van mij
Ik zou willen dat ik dat fysiek kon :D
pi_103612441
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:27 schreef Flepke het volgende:

Nu doe je net alsof mannen genoegen nemen met wat ze kunnen krijgen. Dat geldt voor veel vrouwen hetzelfde. Maar zelfs als je die speciale hebt gevonden kan het nog eindigen. Zekerheid heb je nooit. En wat als die ene ware voortijdig sterft? Is er dan niemand meer voor jou? Een relatie creëer je samen en daar moet je dus ook samen aan (willen) werken.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 02:31:08 #20
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103612447
Mannen zijn al blij met een vinger. Letterlijk. :')
pi_103612450
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:29 schreef Nairua het volgende:

Zielsniveau is altijd wederzijds. Doch, gezien de aardse wereld waar we op leven blijft het altijd werken aan je relatie.
Te zweverig voor mij. Ik geloof dan ook niet in soulmates en dat soort dingen. Waar je ook ter wereld komt er is altijd wel iemand op wie je verliefd kunt worden.
pi_103612458
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:31 schreef Nairua het volgende:
Mannen zijn al blij met een vinger. Letterlijk. :')
Sommige wel ja, net zo goed als dat voor vrouwen geldt. Mannen hebben misschien over het algemeen een grotere behoefte aan seks, maar vrouwen hebben over het algemeen gezien een grotere behoefte aan geborgenheid.
pi_103612463
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:30 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zou willen dat ik dat fysiek kon :D
Ik neem niet zomaar genoegen (of zeg ga erop in) met iemand die makkelijk te krijgen is.
Zeg niet dat dat geen manier kan zijn om verder te gaan, kan best namelijk.

Maar dat hangt af van je persoonlijkheid en die van mij is heel anders als die van jou, dat is wel duidelijk onderhand ;)
pi_103612464
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:30 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nu doe je net alsof mannen genoegen nemen met wat ze kunnen krijgen. Dat geldt voor veel vrouwen hetzelfde.
Veel misschien maar zeker in (veel) mindere maten dan mannen. Volgens veel mannen bepaald de vrouw namelijk of er relatie/seks whatever gebeurd. En dus ook qua scheiding zoals ik hierboven aangaf.

quote:
Maar zelfs als je die speciale hebt gevonden kan het nog eindigen. Zekerheid heb je nooit. En wat als die ene ware voortijdig sterft? Is er dan niemand meer voor jou? Een relatie creëer je samen en daar moet je dus ook samen aan (willen) werken.
Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen (die op leeftijd zijn) en zeggen "zo eentje vind ik er toch niet meer". Zelf denk ik dat er meerdere ware's zijn echter ontmoet 90%+ van de mensheid die simpel weg niet.
pi_103612472
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Te zweverig voor mij. Ik geloof dan ook niet in soulmates en dat soort dingen. Waar je ook ter wereld komt er is altijd wel iemand op wie je verliefd kunt worden.
Uhu maar het schijnt dat er nog een niveau dieper is dan verliefdheid (soulmates is een leuk naampje inderdaad). Zelf nooit mogen ervaren, zie het hier en daar wel eens met eigen ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')