Wat is dan het meest storende element ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Och, ik vind de gestoorde wijven nog niet het meest storende element. Dat vind ik nog wel vermakelijk.
Saaie, voorspelbare, zeurderige, middelmatige wijven die in kolonies op dit soort sites zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat is dan het meest storende element ?
Tja, jouw keuze: of 28 euro betalen of geen kans op liefde...quote:Op woensdag 2 november 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:aargh ik ga toch geen fokking 28 euro betalen om alleen mailtjes te kunnen sturen?
Ja ach, en zodra je wel lid bent krijg je ook geen interesseberichtjes meerquote:Op woensdag 2 november 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:
Waarom krijg ik nou een interesseberichtje? Kanknie op reageren op RP.En ik weiger fullmember te worden voor dat geld.... *denk denk delibereer*
[edit] probeer op mijn beurt interesse naar hem te verzenden, via een omweg. lukt niet door een foutmelding. aargh ik ga toch geen fokking 28 euro betalen om alleen mailtjes te kunnen sturen?
Ik wel. En Minnemin ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ach, en zodra je wel lid bent krijg je ook geen interesseberichtjes meer
Natuurlijk, mannen moeten toch eerst een draak doden voordat ze met een vrouw verder mogen?quote:Op woensdag 2 november 2011 06:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat een ander het wel betaalt, zodat jij het niet hoeft te doen is prima?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen moeten toch eerst een draak doden voordat ze met een vrouw verder mogen?Voor het douchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het kan wel. Je moet dan gericht zoeken naar zijn profiel op basis van dat RP nummer. Dan kan je weer een interesse terug sturen. Je schiet er alleen niet veel mee op, maar je weet tenminste wel dat de interesse wederzijds isquote:Op woensdag 2 november 2011 00:55 schreef minnemin het volgende:
[edit] probeer op mijn beurt interesse naar hem te verzenden, via een omweg. lukt niet door een foutmelding. aargh ik ga toch geen fokking 28 euro betalen om alleen mailtjes te kunnen sturen?
Ik zou zeggen gooi je RP nummer even hier neer en de interesse berichten en mailtjes stromen binnen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef foreverman het volgende:
[..]
Het kan wel. Je moet dan gericht zoeken naar zijn profiel op basis van dat RP nummer. Dan kan je weer een interesse terug sturen. Je schiet er alleen niet veel mee op, maar je weet tenminste wel dat de interesse wederzijds is![]()
Misschien ben ik het wel![]()
Het lijkt erop dat dat niet meer werkt. Krijg al twee dagen een foutmelding en iemand hier eerder ook al.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef foreverman het volgende:
et kan wel. Je moet dan gericht zoeken naar zijn profiel op basis van dat RP nummer. Dan kan je weer een interesse terug sturen. Je schiet er alleen niet veel mee op, maar je weet tenminste wel dat de interesse wederzijds is![]()
Goed dat ze die omweg blokkeren, ik betaal niet voor niksquote:Op woensdag 2 november 2011 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dat niet meer werkt. Krijg al twee dagen een foutmelding en iemand hier eerder ook al.
Alleen krijg je nu een "oops hier zijn we nog mee aan het werk" ipv.. neem een full abo als je op iemand wil reageren die al op jou heeft gereageerd
Dus jij wil geen interesseberichtjes krijgen van de vrouwtjes die jij wat gestuurd hebt?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Goed dat ze die omweg blokkeren, ik betaal niet voor niks
Ik ben lid en kan dus zien wie wel en niet betalend lid zijn. Ik stuur dus mijn mail adres mee zodat de dames daar op kunnen reageren als ze geen lid zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus jij wil geen interesseberichtjes krijgen van de vrouwtjes die jij wat gestuurd hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Uit nieuwsgierigheid kun je eigenlijk bij een interesse bericht je mail adres mee sturen? Of wat is eigenlijk een interesse bericht op RP?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik wel. En Minnemin ook.
@Minnemin, kerels die je een berichtje of interesse sturen zonder mail adres kun je negeren. Die zijn niet intelligent genoeg om te snappen hoe het systeem werkt. Betalende leden kunnen zien wie gratis lid is en wie niet.
Nee, dat kan niet. Is een standaard template mail.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid kun je eigenlijk bij een interesse bericht je mail adres mee sturen? Of wat is eigenlijk een interesse bericht op RP?
Wat gewonnen? Een compleet verzorgde vakantie?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Chawi het volgende:
Nou, via RP gewonnen en nu weer verloren.....Lijkt bijna op het echte leven
Ok, dus elke vrouw stuurt natuurlijk een gratis interesse bericht en de man is zo dom genoeg om zijn geld te besteden aan een full membership.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:09 schreef Chawi het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Is een standaard template mail.
Precies.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, dus elke vrouw stuurt natuurlijk een gratis interesse bericht en de man is zo dom genoeg om zijn geld te besteden aan een full membership.
Ze heeft een liefde gevonden op RP, en weer kwijtgeraakt. [/sherlock modus]quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]![]()
... maar wat is er nu gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |