abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103801238
quote:
13s.gif Op maandag 31 oktober 2011 03:15 schreef Godshand het volgende:

[..]
Jezus wat een kutmuziek..
:{ :{ :{ :{ ... muziek dat past in dit topic...

Drama means nothing, it's part of the game.
pi_103801681
Ik heb echt het idee dat ik zo enorm faal met het hele online dating gebeuren, zit nu op verschillende websites maar ik heb nergens echt succes. Ik krijg af en toe wel berichtjes van iemand en soms reageert iemand wel eens op mij berichtjes maar uiteindelijk haakt iedereen toch weer af op een gegeven moment. Heb in de totaal 2 jaren die ik nu op verschillende dating sites zat nog nooit een ontmoeting of date gehad!

Op RP waar ik momenteel een betaald profiel heb is het helemaal een ramp, krijg zat interesse berichtjes maar als ik dan een berichtje met mijn mail adres terug stuur om in contact te komen hoor ik nooit meer wat.

Nu krijg ik overal goede reacties op mijn foto's dus ben ik geneigd te zeggen dat ik gewoon enorm te kort schiet als het op persoonlijkheid en ervaring met het hele date gebeuren komt.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik erg veel moeite heb met het juiste moment om iemand te vragen eens elkaar in het echt te ontmoeten; vaak schijn ik het te vroeg te vragen waardoor de andere een beetje van mij afschrikt. Andere keren blijf ik te lang hangen bij berichtjes via msn en word ik in een soort digitale friend-zone gedumpt.

Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben. En wellicht maak ik ook te snel de fout dat meeste dames alleen op zoek zijn naar iemand om te praten terwijl ik op zoek ben naar dates of meer. :N
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:27:17 #128
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103802462
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:11 schreef macondo het volgende:

Afkappen als in - tijdelijk staken van mailen. Er zijn twee vrouwen die nu eigenlijk (terecht) wel van mening zijn dat het tijd is voor een date. Maar dus niet definitief afkappen nee.
Meningen zijn als anussen, iedereen heeft er één, maar soms is het gewoon poep. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103812813
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Fateless het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben.
O ja. Nu wil ik je echt daten :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_103813384
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ja. Nu wil ik je echt daten :Y
Zo makkelijk is het dus :D
pi_103813419
Inderdaad hoor je dat Fateless... ???
Drama means nothing, it's part of the game.
  dinsdag 1 november 2011 @ 01:07:53 #132
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103818099
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoo kan ook de datingsites weer op. Profiel aangemaakt op RP :)
Dat is jammer voor je. Wat is er gebeurd met dat meisje waar je mee aan het daten was?
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:46:02 #133
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_103820371
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 01:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dat is jammer voor je. Wat is er gebeurd met dat meisje waar je mee aan het daten was?
Het was te weinig voor een relatie, dan moet je je conclusies trekken en ermee stoppen, dat hebben we gedaan :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:53:51 #134
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103820515
quote:
Ik heb echt het idee dat ik zo enorm faal met het hele online dating gebeuren, zit nu op verschillende websites maar ik heb nergens echt succes. Ik krijg af en toe wel berichtjes van iemand en soms reageert iemand wel eens op mij berichtjes maar uiteindelijk haakt iedereen toch weer af op een gegeven moment. Heb in de totaal 2 jaren die ik nu op verschillende dating sites zat nog nooit een ontmoeting of date gehad!

Op RP waar ik momenteel een betaald profiel heb is het helemaal een ramp, krijg zat interesse berichtjes maar als ik dan een berichtje met mijn mail adres terug stuur om in contact te komen hoor ik nooit meer wat.

Nu krijg ik overal goede reacties op mijn foto's dus ben ik geneigd te zeggen dat ik gewoon enorm te kort schiet als het op persoonlijkheid en ervaring met het hele date gebeuren komt.
Ik merk bijvoorbeeld dat ik erg veel moeite heb met het juiste moment om iemand te vragen eens elkaar in het echt te ontmoeten; vaak schijn ik het te vroeg te vragen waardoor de andere een beetje van mij afschrikt. Andere keren blijf ik te lang hangen bij berichtjes via msn en word ik in een soort digitale friend-zone gedumpt.

Ik weet echt niet meer wat ik er aan kan doen. Ik heb het gevoel dat ik gewoon een ongelooflijk oninteressant persoon ben. En wellicht maak ik ook te snel de fout dat meeste dames alleen op zoek zijn naar iemand om te praten terwijl ik op zoek ben naar dates of meer. :N
Hoe oud ben je dan, kloon Fateles?
Overal verstand van.
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:24:18 #135
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_103821243
quote:
Als je dat voelt dan straal je dat ook uit. Misschien moet je het ook niet te graag willen? Zie het liever als een plek waar je mensen kan ontmoeten. Hou het niet te serieus, vraag of ze een keer iets willen doen. Kijk vanuit daar hoe dat verder groeit.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_103821426
Hoe zit het met contacten leggen op RP zonder full membership?
Iemand heeft een interessebericht verstuurd, maar reageren kan ik niet en als je zelf interesse wilt tonen krijg je zo'n standaard bericht wat je zelf niet eens aan kan passen.

Zo heb je toch geen bal aan die site zonder geforceerd te moeten betalen voor een membership, of ben ik nou gek? :S
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:33:41 #137
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_103821472
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:31 schreef Jie_Pie het volgende:
Iemand heeft een interessebericht verstuurd, maar reageren kan ik niet en als je zelf interesse wilt tonen krijg je zo'n standaard bericht wat je zelf niet eens aan kan passen.

Zo heb je toch geen bal aan die site zonder geforceerd te moeten betalen voor een membership, of ben ik nou gek? :S
Je kunt alleen zelf gemaakte berichten versturen als je full member bent ja. Dus als je je e-mailadres wilt doorgeven zul je full member moeten worden. Als gratis member kun je alleen hartjes versturen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:34:32 #138
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_103821499
Oh..

[ Bericht 34% gewijzigd door -Splash- op 01-11-2011 16:52:54 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:54:38 #139
57047 macondo
pi_103822008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:31 schreef Jie_Pie het volgende:

Kerels moeten lid zijn, vrouwen kunnen eventueel ook gratis member zijn. Maar in de praktijk merk ik dat vrouwen die betalen een stuk serieuzer zijn. ("Fuck it, ik betaal die 10 euro per maand wel zodat ik zelf ook berichtjes kan sturen én meer fotos kan zien").

Gratis = vrijblijvend = tijdrovend en veel halfslachtig geinteresseerde types a la Paiq.
Overal verstand van.
pi_103823308
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef macondo het volgende:

[..]

Gratis = vrijblijvend = tijdrovend en veel halfslachtig geinteresseerde types a la Paiq.
Deels waar, al zitten er best wat pareltjes tussen op Paiq :)
pi_103824721
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef macondo het volgende:

[..]

("Fuck it, ik betaal die 10 euro per maand wel zodat ik zelf ook berichtjes kan sturen én meer fotos kan zien").

Was het maar zo. 10 euro kan ik me nog enigzins voorstellen, maar die site vraagt voor één maand membership 30 euro :')
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.
pi_103825030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als je dat voelt dan straal je dat ook uit. Misschien moet je het ook niet te graag willen? Zie het liever als een plek waar je mensen kan ontmoeten. Hou het niet te serieus, vraag of ze een keer iets willen doen. Kijk vanuit daar hoe dat verder groeit.
Tja, het is het idee wat ik krijg. Ik kan als ik net contact leg het gesprek wel bezig houden en krijg ook wel te horen dat ik gezellig met mensen kan praten maar ik merk gewoon dat ik na een poosje gewoon volledig uitgepraat ben met een persoon. Normaal dus het ideale moment op een keertje een ontmoeting te plannen mits het daar dus niet helemaal mis ga; Ik merk gewoon dat als ik binnen 2 weken naar initiële contact vraag om wat te doen ze meestal een excuus hebben (ondanks dat ze bv week eerder aangeven niks op een zondag te doen hebben) en bij de dames waarbij ik wat langer mee door chat krijg ik meestal als reactie dat ik ze niet verkeerd moet begrijpen en dat ze alleen opzoek zijn naar iemand om mee te praten.

En dan is het bovenste voornamelijke dus op site's zoals Badoo en Paiq. Op de zogenaamde ''serieuze'' dating site's zoals RP en Lexa krijg ik wel interesse/flirt berichtjes maar als ik dan een mailtje terug sturen met mijn email om in contact te komen hoor ik nooit wat. Op berichten die ik gewoon naar andere profielen stuur krijg ik helemaal geen reactie.
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:43:40 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103825179
Ik heb inderdaad de indruk dat je ook niet zo'n spannend persoon bent en gewoon iets te serieus.

Met wie praat je in het echte leven? En waarover? Zoek een beetje die types op. En maak eens wat grapjes.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:48:05 #144
57047 macondo
pi_103825365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:46 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Deels waar, al zitten er best wat pareltjes tussen op Paiq :)
Absoluut ;) Wanneer is je date, komend weekend?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:31 schreef Jie_Pie het volgende:

[..]

Was het maar zo. 10 euro kan ik me nog enigzins voorstellen, maar die site vraagt voor één maand membership 30 euro :')
42 euro voor 3 maanden. Misschien 2,5 maand te lang als je snel iemand tegen het lijf loopt met wie het goed klikt, maar verder comfortabel. Geen haast.

En @Fateless, hoe oud ben je dan???
Overal verstand van.
pi_103826778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:48 schreef macondo het volgende:

[..]

Absoluut ;) Wanneer is je date, komend weekend?

Jep, en we kunnen beiden niet wachten eigenlijk :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:26:23 #146
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103828472
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef Fateless het volgende:

[..]

Tja, het is het idee wat ik krijg. Ik kan als ik net contact leg het gesprek wel bezig houden en krijg ook wel te horen dat ik gezellig met mensen kan praten maar ik merk gewoon dat ik na een poosje gewoon volledig uitgepraat ben met een persoon. Normaal dus het ideale moment op een keertje een ontmoeting te plannen mits het daar dus niet helemaal mis ga; Ik merk gewoon dat als ik binnen 2 weken naar initiële contact vraag om wat te doen ze meestal een excuus hebben (ondanks dat ze bv week eerder aangeven niks op een zondag te doen hebben) en bij de dames waarbij ik wat langer mee door chat krijg ik meestal als reactie dat ik ze niet verkeerd moet begrijpen en dat ze alleen opzoek zijn naar iemand om mee te praten.

En dan is het bovenste voornamelijke dus op site's zoals Badoo en Paiq. Op de zogenaamde ''serieuze'' dating site's zoals RP en Lexa krijg ik wel interesse/flirt berichtjes maar als ik dan een mailtje terug sturen met mijn email om in contact te komen hoor ik nooit wat. Op berichten die ik gewoon naar andere profielen stuur krijg ik helemaal geen reactie.
Als je zelf serieus opzoek bent zou ik minder serieuze sites als Badoo en Paiq laten voor wat het is.
Misschien werkt het als je op RP/Lexa juist wat langer mailt voordat je over gaat tot het geven van je email adres. Dat kan vrouwen afschrikken. Geeft een beetje een wanhopig en/of player beeld af.

Hoe oud ben je trouwens?
pi_103829242
Tja, wat is serieus? Ik wil gewoon eens met wat mensen echt in contact komen. Als het daarna wat word is dat altijd fijn maar dat hoef niet.
Verder ben ik echt niet zo serieus in een gesprek dan als ik me hier voor doe maar dit zit me op het moment gewoon even dwars. :)

En wat ik weet van RP is dat je alleen kan reageren op berichten als je betaald, dus ik moet wel een mail adres in me berichten sturen want de meeste dames waarvan ik een interesse berichtje krijg zijn dat niet.

En ik ben 24.
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:24:25 #148
57047 macondo
pi_103830103
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:54 schreef Fateless het volgende:
Tja, wat is serieus? Ik wil gewoon eens met wat mensen echt in contact komen. Als het daarna wat word is dat altijd fijn maar dat hoef niet.
Verder ben ik echt niet zo serieus in een gesprek dan als ik me hier voor doe maar dit zit me op het moment gewoon even dwars. :)

En wat ik weet van RP is dat je alleen kan reageren op berichten als je betaald, dus ik moet wel een mail adres in me berichten sturen want de meeste dames waarvan ik een interesse berichtje krijg zijn dat niet.

En ik ben 24.
Tja, dat is niet te hoog ingezet. Moet lukken. Probeer eens met een kerel te daten ~O>
Overal verstand van.
pi_103830449
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 11:43 schreef Silenus het volgende:
Ik heb inderdaad de indruk dat je ook niet zo'n spannend persoon bent en gewoon iets te serieus.

Met wie praat je in het echte leven? En waarover? Zoek een beetje die types op. En maak eens wat grapjes.
Tsja, niet iedereen is zo'n feestneus en grapjurk als jij...

Ik heb trouwens helemaal niet zo de indruk dat ie niet spannend is. Alleen een beetje negatief :{ ("oninteressant persoon").
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:39:53 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103830557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, niet iedereen is zo'n feestneus en grapjurk als jij...

Ik heb trouwens helemaal niet zo de indruk dat ie niet spannend is. Alleen een beetje negatief :{ ("oninteressant persoon").
Ik bedoelde het niet arrogant. :)

Maar uit de post van Fateless kan ik niet direct iets vinden wat hem leuk maakt voor een vrouw om mee te daten. Een negatief zelfbeeld is natuurlijk ook niet bepaald spannend.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')