SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
eh.... nee... maar goed, ik wil wel voor een haalbare man gaan. dus misschien moet ik nummer drie nog even aankijken. rationeel is het: never settle for less. emotioneel toch nog wat: ja maar misschien is nummer 3 het hoogst haalbare voor mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:12 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dus...eigenlijk heb je geen reden om te daten met een van de drie.
Kijk er zelf vaak op zo een manier tegenaan: " Ga ik hier een leuke avond mee hebben ja of nee?" En is dat ja, waarom niet een kans gunnen? Zeilen is tofquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:55 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: ik snap niet precies wat je bedoelt . ik deel vooral mijn ervaringen. ik ben eerder op een date geweest met iemand die wel aardig leek, niet bijzonder maar goed. was absoluut geen succes, bleek.
[..]
eh.... nee... maar goed, ik wil wel voor een haalbare man gaan. dus misschien moet ik nummer drie nog even aankijken. rationeel is het: never settle for less. emotioneel toch nog wat: ja maar misschien is nummer 3 het hoogst haalbare voor mij.
kut. dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.
Kasta komt heel af en toe nog langs.. mag vast niet meer fokken van z'n vriendinquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:
Er staan personen in de OP genoemd die alweer een tijdje niet komen..
Kastanova? Skippy22?Techno?
Gelukkig zijn Cue_, macondo, Thornado en ik vaste waarden in dit topic![]()
Nou ja als we Skype aan datingsites toevoegen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:50 schreef Cue_ het volgende:
Aan mij heb je verder weinig in dit topic want ik heb al heel lang niet gedate via datingsites![]()
Ik heb jou niet op Skypequote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:16 schreef Godtje het volgende:
Nou ja als we Skype aan datingsites toevoegen.
Ik vind knuz helemaal niet kansloos. Heb meerdere dates gehad via knuz, en krijg er vaker een reactie terug dan bij iets als RP.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Nairua het volgende:
1 word review:
Relatieplanet (RP) Okee.
Paiq / next·lover Tof.
Knuz Kansloos.
Badoo Nog kanslozer.
Parship Duur.
Lexa Okee.
E-Matching ?
Friendscout24 ?
Yellowdate ?
OKcupid Cool, weinig NL.
Pepper Vaag.
FOK! Fotoboek Supertofjes!
Precies, en daarnaast is zo'n woonwagen super praktisch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik vind knuz helemaal niet kansloos. Heb meerdere dates gehad via knuz, en krijg er vaker een reactie terug dan bij iets als RP.
Waarom vind je het kansloos?
Lol!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:32 schreef macondo het volgende:
Precies, en daarnaast is zo'n woonwagen super praktisch.
Mijn ervaring is dat lange mails niet echt werken hoor...gewoon kort, max 2 a 3 zinnen, reagerend op iets wat uitspringt op het profiel. De meeste vrouwen hebben echt geen zin om direct al een heel verhaal aan te horen/lezen....althans imho...correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef foreverman het volgende:
In ieder geval, na een lawine van klachten hiertoch maar de frequentie teruggeschroeft en wat langere, persoonlijkere openingsmailtjes verstuurd via RP.
Wat is het toch lastig om een beetje knap openingsmailtje te sturen als oproep en profiel eigenlijk niet zoveel aanknopingspunten geven.
Maar goed, jullie hadden gelijk, 2 dames hebben gereageerd en het eerste contact via hotmail is al weer gelegd. Altijd weer spannend hoe dat gaat lopen en of de klik er een beetje is.
Het trekt wel een bepaalt soort vrouwen aan ja. Maar ik heb ook al heel veel rp-ers op zien staan. Dus niet zoveel verschil.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat Badoo eeen bepaalt soort vrouwen aantrekt, en dat zijn niet de dames waar ik intresse heb.
Ik denk dat ze je wel leuk vindtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef picardmike het volgende:
Krijg net een bericht binnen:
wil je nog wat vragen ik doe mee aan the online model contestholland's next top model en kan daar een fotoshoot mee winnen heb alleen stemmers nodig om een betere kans te maken zou je willen stemmen via deze link http://www.rtl.nl/reality(...)tie/#inzending/5490/ je zou me er enorm mee helpen volgens mij kan je ook elke dag een keer stemmen hoop dat je dat voor me wil doen xxxx
Oh dus zo werken die talentenjachten tegenwoordig:)![]()
(eigenlijk zou je dit soort mensen gewoon moeten aangeven, maar had het al vaker gehoord)
Ik leek tussen de regels door te lezen, dat je vond dat dit alles was, en of je hiermee het maar moet doen. Gelukkig zag je zelf in, dat er meer vissen in de zee zijn, zoals in je tekst hieronderquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:55 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: ik snap niet precies wat je bedoelt . ik deel vooral mijn ervaringen. ik ben eerder op een date geweest met iemand die wel aardig leek, niet bijzonder maar goed. was absoluut geen succes, bleek.
quote:kut. Dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.
Da's met name vanwege het steeds grotere gehalte "Ik heb nauwelijks dates en het ligt allemaal aan die wijven/sites" hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:
Er staan personen in de OP genoemd die alweer een tijdje niet komen..
Kastanova? Skippy22?Techno?
Gelukkig zijn Cue_, macondo, Thornado en ik vaste waarden in dit topic![]()
@minnemin: niet zo zeuren, je kan niet verwachten dat na 2 klikken de ideale man voor je neus staat!
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Da's met name vanwege het steeds grotere gehalte "Ik heb nauwelijks dates en het ligt allemaal aan die wijven/sites" hier.
Als ik iedere dag verhalen wil horen over een gebrèk aan dates, ga ik wel naar een WOW-Lanparty ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |