abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:18:26 #1
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103610094
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 01:10:00 #2
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103611529
1 word review:

Relatieplanet (RP) Okee.
Paiq / next·lover Tof.
Knuz Kansloos.
Badoo Nog kanslozer.
Parship Duur.
Lexa Okee.
E-Matching ?
Friendscout24 ?
Yellowdate ?
OKcupid Cool, weinig NL.
Pepper Vaag.
FOK! Fotoboek Supertofjes!
pi_103611738
Er staan personen in de OP genoemd die alweer een tijdje niet komen..

Kastanova? Skippy22?Techno?

Gelukkig zijn Cue_, macondo, Thornado en ik vaste waarden in dit topic ^O^ :)

@minnemin: niet zo zeuren, je kan niet verwachten dat na 2 klikken de ideale man voor je neus staat! :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103612587
@Godshand: ik snap niet precies wat je bedoelt . ik deel vooral mijn ervaringen. ik ben eerder op een date geweest met iemand die wel aardig leek, niet bijzonder maar goed. was absoluut geen succes, bleek.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:12 schreef Thornado het volgende:

[..]

Dus...eigenlijk heb je geen reden om te daten met een van de drie.
eh.... nee... maar goed, ik wil wel voor een haalbare man gaan. dus misschien moet ik nummer drie nog even aankijken. rationeel is het: never settle for less. emotioneel toch nog wat: ja maar misschien is nummer 3 het hoogst haalbare voor mij.

kut. dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.

[ Bericht 62% gewijzigd door minnemin op 27-10-2011 03:17:13 ]
pi_103612951
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:55 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: ik snap niet precies wat je bedoelt . ik deel vooral mijn ervaringen. ik ben eerder op een date geweest met iemand die wel aardig leek, niet bijzonder maar goed. was absoluut geen succes, bleek.

[..]

eh.... nee... maar goed, ik wil wel voor een haalbare man gaan. dus misschien moet ik nummer drie nog even aankijken. rationeel is het: never settle for less. emotioneel toch nog wat: ja maar misschien is nummer 3 het hoogst haalbare voor mij.

kut. dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.
Kijk er zelf vaak op zo een manier tegenaan: " Ga ik hier een leuke avond mee hebben ja of nee?" En is dat ja, waarom niet een kans gunnen? Zeilen is tof :7 dus met die moet je daten :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 07:50:05 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103613355
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:

Kasta komt heel af en toe nog langs.. mag vast niet meer fokken van z'n vriendin :P
Techno heeft zowat heel fok verlaten sinds hij gesetteld is met die Meranogwattes..
Skippy.. tja beter kwijt dan rijk :+

Aan mij heb je verder weinig in dit topic want ik heb al heel lang niet gedate via datingsites :')
pi_103613607
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 07:50 schreef Cue_ het volgende:

Aan mij heb je verder weinig in dit topic want ik heb al heel lang niet gedate via datingsites :')
Nou ja als we Skype aan datingsites toevoegen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:18:15 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103613622
quote:
12s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:16 schreef Godtje het volgende:
Nou ja als we Skype aan datingsites toevoegen.
Ik heb jou niet op Skype :(
pi_103614346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 01:10 schreef Nairua het volgende:
1 word review:

Relatieplanet (RP) Okee.
Paiq / next·lover Tof.
Knuz Kansloos.
Badoo Nog kanslozer.
Parship Duur.
Lexa Okee.
E-Matching ?
Friendscout24 ?
Yellowdate ?
OKcupid Cool, weinig NL.
Pepper Vaag.
FOK! Fotoboek Supertofjes!
Ik vind knuz helemaal niet kansloos. Heb meerdere dates gehad via knuz, en krijg er vaker een reactie terug dan bij iets als RP.

Waarom vind je het kansloos?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 09:32:11 #10
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103614605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:17 schreef palawan het volgende:

[..]

Ik vind knuz helemaal niet kansloos. Heb meerdere dates gehad via knuz, en krijg er vaker een reactie terug dan bij iets als RP.

Waarom vind je het kansloos?
Precies, en daarnaast is zo'n woonwagen super praktisch.
Overal verstand van.
pi_103617136
Ik zit nu een paar weken op badoo...in het begin werd ik redelijk vaak aangesproken en stond m'n "populariteit" constant op hoog / zeer hoog. Nu krijg ik praktisch nooit meer iets
pi_103619561
In ieder geval, na een lawine van klachten hier :{ toch maar de frequentie teruggeschroeft en wat langere, persoonlijkere openingsmailtjes verstuurd via RP.

Wat is het toch lastig om een beetje knap openingsmailtje te sturen als oproep en profiel eigenlijk niet zoveel aanknopingspunten geven.

Maar goed, jullie hadden gelijk, 2 dames hebben gereageerd en het eerste contact via hotmail is al weer gelegd. Altijd weer spannend hoe dat gaat lopen en of de klik er een beetje is.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 13:35:16 #13
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_103622004
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:32 schreef macondo het volgende:
Precies, en daarnaast is zo'n woonwagen super praktisch.
Lol! :')
  donderdag 27 oktober 2011 @ 14:27:58 #14
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_103623700
Iemand een idee wat Twoo is? Kreeg er vandaag een mailtje van. Misschien is dat wel wat qua dating site. Geen idee of je er voor moet betalen ja of nee.
pi_103624710
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:20 schreef foreverman het volgende:
In ieder geval, na een lawine van klachten hier :{ toch maar de frequentie teruggeschroeft en wat langere, persoonlijkere openingsmailtjes verstuurd via RP.

Wat is het toch lastig om een beetje knap openingsmailtje te sturen als oproep en profiel eigenlijk niet zoveel aanknopingspunten geven.

Maar goed, jullie hadden gelijk, 2 dames hebben gereageerd en het eerste contact via hotmail is al weer gelegd. Altijd weer spannend hoe dat gaat lopen en of de klik er een beetje is.
Mijn ervaring is dat lange mails niet echt werken hoor...gewoon kort, max 2 a 3 zinnen, reagerend op iets wat uitspringt op het profiel. De meeste vrouwen hebben echt geen zin om direct al een heel verhaal aan te horen/lezen....althans imho...correct me if I'm wrong.
pi_103628157
Ik vind badoo wel een beetje ondergewaardeerd. Ik hoef me dankzij badoo helemaal niet met dating bezig te houden. Want hij draait op de achtergrond in windows. En je kan gratis berichten sturen als je iemand ziet die je bevalt. Wat wil je nou nog meer? Tja een betere opzet van de site, en minder fakers. Maar wat wil je alles is gratis daar en het aanbod is groot! Groter dan paiq denk.

Een ander voordeel is dat je met badoo helemaal niet hoeft na te denken wat je typt. je begint gewoon meteen een chatgesprek. Hele berichten hoeven dus niet meer.
UITGESCHREVEN
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:27:19 #17
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_103628474
Ik denk dat Badoo eeen bepaalt soort vrouwen aantrekt, en dat zijn niet de dames waar ik intresse heb.
pi_103630262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Thornado het volgende:
Ik denk dat Badoo eeen bepaalt soort vrouwen aantrekt, en dat zijn niet de dames waar ik intresse heb.
Het trekt wel een bepaalt soort vrouwen aan ja. Maar ik heb ook al heel veel rp-ers op zien staan. Dus niet zoveel verschil.
UITGESCHREVEN
pi_103631860
Krijg net een bericht binnen:

wil je nog wat vragen ik doe mee aan the online model contestholland's next top model en kan daar een fotoshoot mee winnen heb alleen stemmers nodig om een betere kans te maken zou je willen stemmen via deze link http://www.rtl.nl/reality(...)tie/#inzending/5490/ je zou me er enorm mee helpen volgens mij kan je ook elke dag een keer stemmen hoop dat je dat voor me wil doen xxxx

Oh dus zo werken die talentenjachten tegenwoordig:) :D

(eigenlijk zou je dit soort mensen gewoon moeten aangeven, maar had het al vaker gehoord)
UITGESCHREVEN
pi_103632086
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:47 schreef picardmike het volgende:
Krijg net een bericht binnen:

wil je nog wat vragen ik doe mee aan the online model contestholland's next top model en kan daar een fotoshoot mee winnen heb alleen stemmers nodig om een betere kans te maken zou je willen stemmen via deze link http://www.rtl.nl/reality(...)tie/#inzending/5490/ je zou me er enorm mee helpen volgens mij kan je ook elke dag een keer stemmen hoop dat je dat voor me wil doen xxxx

Oh dus zo werken die talentenjachten tegenwoordig:) :D

(eigenlijk zou je dit soort mensen gewoon moeten aangeven, maar had het al vaker gehoord)
Ik denk dat ze je wel leuk vindt :Y ;)
pi_103632385
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 02:55 schreef minnemin het volgende:
Ik leek tussen de regels door te lezen, dat je vond dat dit alles was, en of je hiermee het maar moet doen. Gelukkig zag je zelf in, dat er meer vissen in de zee zijn, zoals in je tekst hieronder :)

quote:
kut. Dat klinkt erg. erg minderwaardig en uitgaand van falen. nee. ik ga ze verwijderen. ik mag kritisch zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103633686
Vandaag te horen gekregen dat mijn date iets heeft met een ander die ze heeft ontmoet. Terwijl het tussen ons toch ook wel klikte en we hadden het gezellig samen. Maja jammer maar helaas he...
pi_103654109
quote:
6s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 01:25 schreef Godshand het volgende:

@minnemin: niet zo zeuren, je kan niet verwachten dat na 2 klikken de ideale man voor je neus staat! :P

Da's met name vanwege het steeds grotere gehalte "Ik heb nauwelijks dates en het ligt allemaal aan die wijven/sites" hier.

Als ik iedere dag verhalen wil horen over een gebrèk aan dates, ga ik wel naar een WOW-Lanparty ofzo..
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:33:44 #24
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:45:21 #25
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103661369
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Da's met name vanwege het steeds grotere gehalte "Ik heb nauwelijks dates en het ligt allemaal aan die wijven/sites" hier.

Als ik iedere dag verhalen wil horen over een gebrèk aan dates, ga ik wel naar een WOW-Lanparty ofzo..
Ja man, ik sta er op deze manier goedverdoemme helemaal alleen voor zo tegen de huilverhalen.
Overal verstand van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')