Mijn haar krul lichtelijk van zichzelf en ik vind het stijl mooier. En Tsja...de ballonnen staan al klaar. Dan moet ik er ook wel een beetje uitzien want keiharde sexquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ga je de hort op? Of zijn ze statisch van je ballonnen?
Tukse wijffiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Whoop whoop. Ik ga een poging tot slapen doen, kijken of het vannacht wat word
Sexhaar!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn haar krul lichtelijk van zichzelf en ik vind het stijl mooier. En Tsja...de ballonnen staan al klaar. Dan moet ik er ook wel een beetje uitzien want keiharde sex
Succes! En ook alvast voor vrijdagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Whoop whoop. Ik ga een poging tot slapen doen, kijken of het vannacht wat word
Woon in Amersfoort op het moment, wil naar Utrecht. Maar alle regio's waar zich nog boeren bevinden zijn vaak wat strenger.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
In welke regio woon je dan ergens? Mijn vriend woont namelijk in Zeeuws-Vlaanderen en daar in Axel enzo schijnt het wel heel streng te zijn allemaal
Noes, je krullen zijn zo leuk!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn haar krul lichtelijk van zichzelf en ik vind het stijl mooier. En Tsja...de ballonnen staan al klaar. Dan moet ik er ook wel een beetje uitzien want keiharde sex
Ik zou hem ook doen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En van Ruben de zanger, prrrrrrrr
me likes
Ik zag hem eerst!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef Mss het volgende:
Met nog even een mooie quote:
[..]
Ik zou hem ook doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ah, da's rot... vraag het anders even in DIG.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uh oh, ik denk dat m'n laptop toch serieus was met z'n trojan horse. Heb nu een flippende IE, terwijl ik altijd FF gebruik en hem ook echt niet zelf heb geopend. Wat moet ik nu doeoen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst!Trio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Met 2 mannen ja, niet met 2 vrouwen joh... Piemelsquote:
Jamaar tietenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met 2 mannen ja, niet met 2 vrouwen joh... Piemels
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
http://missmake-up.blogsp(...)n-in-mijn-leven.html
Nummer 26:
ik wil één keer Mascha van beautygloss.nl in het echt zien
Is doorgestreept, en dat doet ze alleen met dingen die ze al gedaan heeft. Wel knapquote:ik wil mijn hele leven met me hartsvriendin nog lang vriendin blijven
Die heb ik zelf al.quote:
I know! Maar ff een stijltang erdoorheen in 5 minuten is veel minder werk dan haren wassen, creme erin...LUCHT laten drogen en ondertussen heel de tijd krullen oppompen. Dat duurt bekant drie uurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noes, je krullen zijn zo leuk!!
Tsja....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Is doorgestreept, en dat doet ze alleen met dingen die ze al gedaan heeft. Wel knap
Dat moet je ook 's ochtends doen in de autoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know! Maar ff een stijltang erdoorheen in 5 minuten is veel minder werk dan haren wassen, creme erin...LUCHT laten drogen en ondertussen heel de tijd krullen oppompen. Dat duurt bekant drie uur
Ik ben nu alweer klaar
35 en 45 vind ik dan wel weer sneuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
http://missmake-up.blogsp(...)n-in-mijn-leven.html
Nummer 26:
ik wil één keer Mascha van beautygloss.nl in het echt zien
Oh ik ook hoor, en de eerste twee uur op het werk met nat haar enzo....maar nu het echt serieus langer wordt zakken de krullen in. Ik ga volgende week vlechtjes indoen, maar daarna laat ik het wat meer in laagjes knippen. Want ik vind mijn krullen ook mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat moet je ook 's ochtends doen in de auto
Ik zit serieus soms voor het rode stoplicht even mijn krullen er goed in te kneden
Ja, die zijn zielig he... wat een ellende voor zo'n jong meiske... ik kan daar echt verdrietig van wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
35 en 45 vind ik dan wel weer sneu
Ik heb heel dun droog haar, voordeel si dat de krullen niet inzakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, en de eerste twee uur op het werk met nat haar enzo....maar nu het echt serieus langer wordt zakken de krullen in. Ik ga volgende week vlechtjes indoen, maar daarna laat ik het wat meer in laagjes knippen. Want ik vind mijn krullen ook mooi
edit: maar stijl eik ook wel!
Dit is het niet opgeklopt:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb heel dun droog haar, voordeel si dat de krullen niet inzakken
Mja ongeveer eigen kleur, met wat hulpquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, dat moet je niet stijl maken joh! Da's hartstikke mooi! Da's je eigen kleur blond he? Pretty!!!
Altijd Yeey for technical little helpers!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pretty curls!
Yay voor technische broer die mij helpt m'n laptop te redden van een ondergang door trojan horses.
Sowieso! Slaap lekker eventjes.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Altijd Yeey for technical little helpers!!
Ik ga slapen....
* Puckzzz weet dat ze om drie uur wakker gemaakt zal worden
VAMPSTERDAM!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Sowieso! Slaap lekker eventjes.
Kijk nou jongens: https://www.facebook.com/(...)8289031531592&type=1
Dat is toch leuk.
Have fun om 3 uurquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Altijd Yeey for technical little helpers!!
Ik ga slapen....
* Puckzzz weet dat ze om drie uur wakker gemaakt zal worden
Oeh nice!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is toch leuk.
quote:
Alles loopt gesmeerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:01 schreef milka82 het volgende:
Mogguh! *en Puckzz,kun je nog lopen*
QFTquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik trek soms hele maaltijden uit mijn decollete
Ik stop mijn eten toch echt altijd in mijn mond hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik trek soms hele maaltijden uit mijn decollete
Als ik spierpijn in mijn arm van iets anders heb doe ik iets niet goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:03 schreef princess-a het volgende:
Puckzzz weet je heel zeker dat de spierpijn in je arm door de PS move komt?
Whehequote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik spierpijn in mijn arm van iets anders heb doe ik iets niet goed
Bij mij viel een paar weken terug de complete gloeiende kogel in mijn decolleté. Resultaat: drie littekens op een rijtje en een gatenkaas- BHquote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik stop mijn eten toch echt altijd in mijn mond hoor
Bij mij is het eerder verwonderlijk dat ik nog niet allemaal littekens van de brandblaren op mijn tieten heb.
Ik ben vaak nogal wat laat met as aftippen
Met klussen is het ook altijd leuk, tijdje terug heb ik stucwerk staan afsteken bij vrienden, wat je dan allemaal mee naar huis neemt!quote:
Hahaha ik ken het! Een paar jaar geleden alweer, viel er ook zo'n gloeiende kogel van mijn peuk, dwars door mijn zeer elastische topje heen. gevolg: brandblaar op tiet, maar totaal geen gat in het topje want die was meteen weer dicht gesmoltenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij viel een paar weken terug de complete gloeiende kogel in mijn decolleté. Resultaat: drie littekens op een rijtje en een gatenkaas- BH
Tip: niet met een peuk tussen je lippen door een vliegengordijn lopen
IK WIL ZE ALLEMAAAAAAAAAAALquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is toch leuk.
Hahah dat wordt mijn excuus om het vooral nooit te doen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met klussen is het ook altijd leuk, tijdje terug heb ik stucwerk staan afsteken bij vrienden, wat je dan allemaal mee naar huis neemt!![]()
"Nee ik kan niet helpen stuccen, ik heb tieten"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah dat wordt mijn excuus om het vooral nooit te doen!
Ff doorbijten Whoop!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah ik moet straks naar de tandarts. Ik wil niet!
Ik was al als de dood, maar omdat het de vorige keer zon pijn deed vind ik het nog enger.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Holyme het volgende:
![]()
Deze kreeg ik net gelinkt
[ afbeelding ]
Kijk dat wordt al anders!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Holyme het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dan is de trouw nog steeds niet voorbij; dus mag nog steeds niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef Holyme het volgende:
Ze komen in februari dus je hebt nog ff Priem
Hoor je niet gewoon je knie?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:20 schreef Diconnected het volgende:
Zo wtf, staan hier als een stel idioten te timmeren, heel het huis trilt en ik hoor van alles kraken
wat gaat ie ook alweer doen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Hoor je niet gewoon je knie?
Oh ik wil niet.
Maar een verdoving hoort te werken toch, dus dan zou het geen pijn moeten doen. Maar de vorige keer zaten er echt ontzettend veel in en nog ging ik dood. Echt ik breek nog liever mn poot(alleen een beetje jammer dat dat zo lang duurt).
Ik lekker wel 3 gaatjes vorige weekquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
een gaatje boren doet, mits ze niet op je zenuwen zitten, ook geen helse pijn. Tuurlijk, het kan ff pijn doen, maar dan echt hoogstens 10 seconden. Hou dat gevoel vast
(ik laat me nooit verdoven voor een gaatje... ga dus echt niet de hele dag met zo'n dooie bek lopen om 10 seconden pijn te voorkomen)
Beetjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Whoop is wel een beetje de nieuwe dramaqueen van dit topic he
lekker borenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik lekker wel 3 gaatjes vorige week![]()
En als de post laat isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:16 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja maar dat is t m juist, vorige keer was het echt geen 10 seconden.
Loop me nu helemaal zenuwachtig te maken.
Ben alleen een dramaqueen als ik gaatjes heb.
Noh vandaag liep ie gewoon ons huis voorbij!quote:
Ook als ie op tijd is, want drama welk lakjequote:
Hoelaat moet je? Dan weet ik hoelang je er nog over doorgaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef Whoopdidoo het volgende:
En dan kom ik straks en viel het mee.
Dit, precies dit! En de hele dag niet fatsoenlijk kunnen eten enzo, behalve als je als een half dementerende op een stoel wil zitten met al die kwijl.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
(ik laat me nooit verdoven voor een gaatje... ga dus echt niet de hele dag met zo'n dooie bek lopen om 10 seconden pijn te voorkomen)
Bij Beautylab ook (al was dat wel echt geblondeerd) ik vind het gaafquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef megamandy het volgende:
Mhuahaha![]()
Gister liet ik mijn vriend zo een dip-dyed haar zien.
[ afbeelding ]
Zoiets. Dus hij zei, ja doe maar. Maar ik weet toch dat je het niet doet.
Nu kom ik er dus net via misslipgloss achter dat je dit ook zelf voor 1 dag kunt doen. Nu alleen nog dat product in Nederland weten te vinden
je moet van die carnavals haar"verf" gebruiken, van dat spul wat je er weer uit wast. Kun je wel in een fopwinkel vinden denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:51 schreef megamandy het volgende:
Mhuahaha![]()
Gister liet ik mijn vriend zo een dip-dyed haar zien.
[ afbeelding ]
Zoiets. Dus hij zei, ja doe maar. Maar ik weet toch dat je het niet doet.
Nu kom ik er dus net via misslipgloss achter dat je dit ook zelf voor 1 dag kunt doen. Nu alleen nog dat product in Nederland weten te vinden
gewoon gaan, en vooral geen initiatief nemen haar kant op. Net doen alsof het de normaalste zaak van de wereld isquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ff mee met de drama...
Petje hoort net van Joe (=zoontje) dat hij morgen naar Petje's zaalvoetbal komt kijken met zijn moeder.
Like whut??
Het kind is 14 en kan heel goed alleen zaalvoetbal gaan kijken. Ik snap dus echt niet waarom zij nou meekomt. Vroeger kwam ze ook bijna nooit kijken. Echt so fucking typical weer![]()
Mijn eerste reactie was "dan kom ik dus niet he?"
Maar eigenlijk vertik ik dat! Het is een leuke wedstrijd (tegen zijn vorige team) dus ik ga wel mee. We zullen zien hoe het loopt.....ik zal iig niet in het bijzijn van het jochie vervelend gaan doen. Ik denk dat ik in negeermodus ga ofzo....
Jij mocht toch geen contact met het kind van haar? Doet ze lekker slim danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ff mee met de drama...
Petje hoort net van Joe (=zoontje) dat hij morgen naar Petje's zaalvoetbal komt kijken met zijn moeder.
Like whut??
Het kind is 14 en kan heel goed alleen zaalvoetbal gaan kijken. Ik snap dus echt niet waarom zij nou meekomt. Vroeger kwam ze ook bijna nooit kijken. Echt so fucking typical weer![]()
Mijn eerste reactie was "dan kom ik dus niet he?"
Maar eigenlijk vertik ik dat! Het is een leuke wedstrijd (tegen zijn vorige team) dus ik ga wel mee. We zullen zien hoe het loopt.....ik zal iig niet in het bijzijn van het jochie vervelend gaan doen. Ik denk dat ik in negeermodus ga ofzo....
Sterkte... Ik maak vandaag hetzelfde mee maar dan met mijn omaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:00 schreef Loqi het volgende:
Huu, hier ook wat drama erbij
Ik hoor net dat opa naar een verdacht bultje moet laten kijken vandaag
Dan is het ook geen contact he? want ze is er zelf bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij mocht toch geen contact met het kind van haar? Doet ze lekker slim dan
Gewoon gaan hoor, als er iemand is die daar 'mag' zijn ben jij het
Even bij je collega gaan kuchen !quote:
heeft ze eerder kanker gehad?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Even bij je collega gaan kuchen !All the drama you want
Thx meiden. Tjah is niet de eerste keer; maar ik zie het absoluut niet positief in voor oma..........
Jup. Meermaals zelfs.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heeft ze eerder kanker gehad?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Meermaals zelfs.
Eerst in de borst (15 jaar geleden); 5 jaar geleden weer in de borst (toen helemaal afgezet); daarna in de darmen (stuk er uit); daarna in de lever (ook stuk er uit).... Nu een plekje op de longen...
Ze was een klein jaar kankervrij en nam medicijnen ter preventie (maar ja in hoeverre hou je zoiets tegen)
Ik had vorig jaar al tegen moeders gezegd: Het is afwachten waar het nu weer zal opduiken.
Maar oma is zo misselijk geweest van de medicijnen en chemo en wat dan ook; dat ze er ook helemaal geen zin meer in heeft......
Ze wordt volgend jaar 80.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ach priem, da's wel heel klote!klinkt niet bemoedigend
hoe oud is ze?
Klink inderdaad niet goed arm mensjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup. Meermaals zelfs.
Eerst in de borst (15 jaar geleden); 5 jaar geleden weer in de borst (toen helemaal afgezet); daarna in de darmen (stuk er uit); daarna in de lever (ook stuk er uit).... Nu een plekje op de longen...
Ze was een klein jaar kankervrij en nam medicijnen ter preventie (maar ja in hoeverre hou je zoiets tegen)
Ik had vorig jaar al tegen moeders gezegd: Het is afwachten waar het nu weer zal opduiken.
Maar oma is zo misselijk geweest van de medicijnen en chemo en wat dan ook; dat ze er ook helemaal geen zin meer in heeft......
Liefquote:
Ik hoop ook dat het niks is voor je opaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:13 schreef Loqi het volgende:
[..]heel veel sterkte dan, hopelijk is het deze keer loos alarm
Bij opa is de dokter er gelukkig wat positiever over (hij dacht dat t waarschijnlijk niet zo iets ernstigs was, maar wist het niet zeker)
gelukkigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:47 schreef Whoopdidoo het volgende:
Sterkte met de opa en oma![]()
IK LEEF NOG!!!!
sorry voor mn gemiep
Het was mn eigen tandarts(vorige keer niet) dus zei het ook meteen. Hij vond het heel vervelend enzo en ging zn best doen. En dat is gelukt. Eerste gaatje voelde ik niets, 2e nog een beetje en toen had ie er nog wat bij gedaan(dus nu heb ik een niet meewerkende onderlip) en toen ook niets meer.
Ben zo blij. Mn zenuwen voor niets(en ik ging echt een beetje dood daar in de wachtkamer). Maar op even bij het 2e gaatje na, niets gevoeld.
En ik kon soms ook meekijken(of ik daar nou blij mee was?) en hij legde alles ook uit(de helft versta je alleen niet met alle geluiden daar) en hij vroeg steeds hoe het ging.
![]()
![]()
![]()
Ik met mn lamme bek toch nog even het winkelcentrum in, hebben ze niet eens de lakjes die ik wilde. Dus ik ga dinsdag maar eens naar de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]Gedver jij ziek wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet volgende week naar de tandartsMaar ik geef er niks om eigenlijk
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Spannond.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Net via Delta's blog een toffe vadsige mensen webshop gevonden!
Heb 3 jeans, een zwarte broek en een jurk/topje en een wielrenbroekje voor 100 euro gekocht.
Ben wel benieuwd of de maten kloppen tho
[ afbeelding ]
op http://www.yoursclothing.co.uk/default.aspx
Oh die is leuk!! Maar dat is dus alleen grote maten? wat is de kleinste maat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Net via Delta's blog een toffe vadsige mensen webshop gevonden!
Heb 3 jeans, een zwarte broek en een jurk/topje en een wielrenbroekje voor 100 euro gekocht.
Ben wel benieuwd of de maten kloppen tho
[ afbeelding ]
op http://www.yoursclothing.co.uk/default.aspx
46quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh die is leuk!! Maar dat is dus alleen grote maten? wat is de kleinste maat?
Ik zag hetquote:
Ach, anders slijt ik ze wel aan iemand die net iets dunner is. Jij bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Spannond.
Da's wel altijd het ergste aan online bestellen: het "past het wel?!"-effect.
Oh, maar dus wel écht grote maten dus? Da's wel hendig.quote:
Meh, onderschat mijn schouders niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, anders slijt ik ze wel aan iemand die net iets dunner is. Jij bijvoorbeeld.
Jup, alleen maar dikke maten. Geen frustraties dat alle leuke dingen maar tot maat 42 gaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dus wel écht grote maten dus? Da's wel hendig.
Daar heb je met spijkerbroeken geen last vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, onderschat mijn schouders niet.
True, true.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar heb je met spijkerbroeken geen last van
www.ishetal5uur.nlquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Zou ik nog een uur kunnen woggen?
Ik heb echt geen zin meer
Zit nu al in mijn maag met die stomme voetbalwedstrijd van morgen. Allerlei scenario's passeren de revue
Eigenlijk zou je moeten proberen om echt gewoon aardig tegen haar te doen, alsin groeten en vragen hoe het gaat, vriendelijk tegen d'r zoon. Er keihard boven staan, maar wel zo duidelijk dat zij ook voelt dat je dr niet in mee gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Zou ik nog een uur kunnen woggen?
Ik heb echt geen zin meer
Zit nu al in mijn maag met die stomme voetbalwedstrijd van morgen. Allerlei scenario's passeren de revue
En dat is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:21 schreef Incantrix het volgende:
Ik geloof dat ik uitgeconcert ben dit jaar.. Net ff de stad ingeweest en mijn bekken doet nu al stom![]()
Maar gelukig heb ik m'n favo muziekgenie al wel een keer of 3 gezien dieses jahre
Duidelijk! Gezien op Lowlandsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:20 schreef Mss het volgende:
Ja die zijn tof he! Maar triggerfinger moet ik sowieso heen, desnoods alleen
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef Mss het volgende:
[..]
En dat is?
Ik ben al eeuwig niet naar een concert/festival geweest. Het laatste was Pinkpop 2010 dus het mag wel weer!
Heb ik ook nog een paar keer gedaan, vroegah! Maidenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:22 schreef BGTes het volgende:
Ik heb dit jaar Iron Maiden gezien, daar kan geen concert meer tegenop
Nog steeds geweldige artiestenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een paar keer gedaan, vroegah! Maiden
Oh heerlijk! *steekt string in de lucht en vouwt ze heel rustig en hoog! in de lucht op zodat ze het goed kunnen zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:09 schreef milka82 het volgende:
Oew,wat een leuke website,daar ga ik vanavond eens goed voor zitten!
Oudste heeft een vriendinnetje hier,ik vouw mijn was rustig op * maham,je gaat toch je strings toch niet NU zitten opvouwen!* insert rollende ogen en gezucht. Haha,mijn kind pre pubert!
ik vind die van impuls heel fijn. Te koop bij kruidvat, maar ook bij iciparis enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Ooi86 het volgende:
Madchen, ik heb een nagelsgerelateerde vraag. Weten jullie een fijne 4-in-een vijl? Dus een waar ook een buffer enzo op zit.
Die van Essence is prima om te buffen. Gaat geen jaren mee, maar kost ook maar een euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef Ooi86 het volgende:
Madchen, ik heb een nagelsgerelateerde vraag. Weten jullie een fijne 4-in-een vijl? Dus een waar ook een buffer enzo op zit.
+1quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind die van impuls heel fijn. Te koop bij kruidvat, maar ook bij iciparis enzo
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat zijn we toch altijd eensgezind
Jawel, maar blijkbaar niet intensief genoegquote:
mwaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
ow die. En die heeft ook tics?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Holyme het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al 20 van dat soort kleuren onderhandquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Me too
Maar wil jij nummer 10 niet dan?
quote:
Haha, daar heb je een punt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb al 20 van dat soort kleuren onderhand
quote:
en als je oma zelf belt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Geen idee. Krijg mijn ouders weer eens niet te pakken......................
is ook eng, maar komt echt wel goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Diconnected het volgende:
Oh men ik kan wel janken van de zenuwachtigheidik voel me echt een doos.
Heb vanmiddag wel een hele mooie poeder van MAC gekocht, Mineralize skin powder dinges. Hele mooie shimmer enzo. Mooi spul
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben 1 keer onder narcose gegaan... Die arts zei nog terwijl ze het inspoten: wees blij, heroinejunks betalen veel geld voor dit gevoel!
Ik zo: ik denk dat dit duurder iszzzzZzZzZz....
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben 1 keer onder narcose gegaan... Die arts zei nog terwijl ze het inspoten: wees blij, heroinejunks betalen veel geld voor dit gevoel!
Ik zo: ik denk dat dit duurder iszzzzZzZzZz....
Zo makkelijk krijgen ze je niet van het roken af!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
lol
ik had een keeloperatie, dus mocht 2 weken niet roken.
Arts: dan ben je meteen gestopt, dubbel win!!
2 weken na de operatie stipt had ik eindelijk mijn saffie weer
oh, ik kreeg de spuit al voor de OKquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:10 schreef Diconnected het volgende:
Bij m'n vorige knie operatie is m'n moeder mee geweest tot in de OK, moest ze ook zo'n heel pak aan enzoik durfde echt niet alleen
mn moeder zei dag en toen kreeg ik het kapje op, moest van 10 tot 1 tellen en bij 9 was ik al weg
![]()
Ja ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar meh. Niet leuk
Volgende keer om zo'n verdovingspleister vragen, ideaal. Tenzij het meer om de naaldangst gaat, dan werkt dat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo makkelijk krijgen ze je niet van het roken af!![]()
Ik vond het prikken van dat stomme infuus enger dan de narcose zelf.. Maar dat was vooral omdat ze het niet konden
Kom nou, boeit me echt niet als ik het een beetje voel, vind het wel irritant als die gast een kwartier in m'n arm zit te porren zonder enig resultaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Volgende keer om zo'n verdovingspleister vragen, ideaal. Tenzij het meer om de naaldangst gaat, dan werkt dat niet
Daar ben ik dus wel een mietje. Ogen dichtdoen helpt trouwensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
de ergste prikken zijn die van de tandarts trouwens, omdat die naald dan zo vlak voor je ogen zweeft
nog een goede reden om geen verdoving te nemen als het niet strikt noodzakelijk is
Really? Ik vond de verdovingsspuit in mijn ruggengraat behoorlijk awwwquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
de ergste prikken zijn die van de tandarts trouwens, omdat die naald dan zo vlak voor je ogen zweeft
nog een goede reden om geen verdoving te nemen als het niet strikt noodzakelijk is
Niet qua pijn, qua psychequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Really? Ik vond de verdovingsspuit in mijn ruggengraat behoorlijk awwwDie van de tandarts heeft me nooit geboeid. Heb eens 5 spuiten na elkaar moeten hebben in mijn bek.
Liever verdoving dan het voelen![]()
*mietje is*
Of die gaskapjesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond de zetpil nog wel het irritantst eigenlijk.
Ieuw, da's in je kont!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond de zetpil nog wel het irritantst eigenlijk.
Die had ik als kind gehad, zo vies was dat. Gelukkig mocht ik daarna wel kiezen, maar heb er nog trauma's vanquote:
O ja truequote:
Da's je tongquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja trueIk kijk altijd naar boven (alsof dat ook maar iets hielp
.
Maar ik heb werkelijk nooit meer iets aan mijn tanden. Toen ik tiener was een keer 6 gaatjes moeten vullen en stuk tand terug aangezet en nu al jaren nergens meer last van.
Heb wel ergens een uitsteeksel in mijn bek; maar doet geen pijn en zit niet in de weg; dus vind het wel prima zo
Die zijn bah. Gelukkig herinner ik me die amper.quote:
No shit.quote:
quote:
Geen peper?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Ja en ik krijg 3 infusen ofzo, eentje met zout, eentje met suiker en eentje met insuline
Citroensap?quote:
Daarom!quote:
Neequote:
Heb alleen een ruggenprik gehad tijdens mijn bevalling. Ik was als de dood!! En wilde ´m ook niet. Maar werd me bijna verplicht vanwege een eventuele keizersnee (niet dat ze dat erbij vermeldden). Uiteindelijk tijdens een wee gezet en heb er dus niks van gevoeld. Mijn moeder vond dat trouwens wel een prima moment om eens een peuk te gaan rokenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Infuusprikken is kutals ze geen ader kunnen vinden end at is 9 van de 10 keer.
Kon ik weer naar de Eerste Hulp om hem te laten zetten.
Een ruggenprik is ook niet fijn trouwens, niet gelukt, zat teveel buik in de weg om me krom te maken.
Oh hay, jij hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Sta nu in het Paard in Den Haag, voorprogramma was ruk, Pete Philly gast gelukkig zo beginnen
En Sidney en Berlin palette zitten in mijn tas in de garderobe![]()
In DH Grote Marktstraat hadden ze van de hele collectie nog voldoende
Waarom had jij een ruggenprik?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
@mirannie handig![]()
Bij mij na viel er eentje bijna flauw van een ruggenprik, dat is ook opbeurend![]()
@Dico ik ook niet meer hoor, al zou dat nu beter gaan.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben weer thuis
Ik ga eens even terug lezen![]()
Succesquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben weer thuis
Ik schrok alquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Was protocol in het ziekenhuis van mijn eerste operatie, dat is niet vaak meer hoor
Don'tquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:55 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Ik ben weer thuis
Ze kosten normaal 8 euro. En ze hebben mooie lakken!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is er ook alweer bijzonder aan barielle?
Frustreeeeerend!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nope. Ouders zeiden dat ik oma maar beter even met rust kon laten; omdat ze al zat telefoontjes zal hebben van de gehele familie... Als mijn ouders iets wisten; zouden ze mij op de hoogte brengen.
Dat.quote:
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat.
Heb fles wijn opgengetrokken kutzooi.
In dat geval: sterkte.quote:
Thxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |