Mijn haar krul lichtelijk van zichzelf en ik vind het stijl mooier. En Tsja...de ballonnen staan al klaar. Dan moet ik er ook wel een beetje uitzien want keiharde sexquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ga je de hort op? Of zijn ze statisch van je ballonnen?
Tukse wijffiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Whoop whoop. Ik ga een poging tot slapen doen, kijken of het vannacht wat word
Sexhaar!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn haar krul lichtelijk van zichzelf en ik vind het stijl mooier. En Tsja...de ballonnen staan al klaar. Dan moet ik er ook wel een beetje uitzien want keiharde sex
Succes! En ook alvast voor vrijdagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Whoop whoop. Ik ga een poging tot slapen doen, kijken of het vannacht wat word
Woon in Amersfoort op het moment, wil naar Utrecht. Maar alle regio's waar zich nog boeren bevinden zijn vaak wat strenger.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
In welke regio woon je dan ergens? Mijn vriend woont namelijk in Zeeuws-Vlaanderen en daar in Axel enzo schijnt het wel heel streng te zijn allemaal
Noes, je krullen zijn zo leuk!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn haar krul lichtelijk van zichzelf en ik vind het stijl mooier. En Tsja...de ballonnen staan al klaar. Dan moet ik er ook wel een beetje uitzien want keiharde sex
Ik zou hem ook doen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En van Ruben de zanger, prrrrrrrr
me likes
Ik zag hem eerst!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef Mss het volgende:
Met nog even een mooie quote:
[..]
Ik zou hem ook doen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ah, da's rot... vraag het anders even in DIG.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uh oh, ik denk dat m'n laptop toch serieus was met z'n trojan horse. Heb nu een flippende IE, terwijl ik altijd FF gebruik en hem ook echt niet zelf heb geopend. Wat moet ik nu doeoen?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst!Trio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Met 2 mannen ja, niet met 2 vrouwen joh... Piemelsquote:
Jamaar tietenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met 2 mannen ja, niet met 2 vrouwen joh... Piemels
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
http://missmake-up.blogsp(...)n-in-mijn-leven.html
Nummer 26:
ik wil één keer Mascha van beautygloss.nl in het echt zien
Is doorgestreept, en dat doet ze alleen met dingen die ze al gedaan heeft. Wel knapquote:ik wil mijn hele leven met me hartsvriendin nog lang vriendin blijven
Die heb ik zelf al.quote:
I know! Maar ff een stijltang erdoorheen in 5 minuten is veel minder werk dan haren wassen, creme erin...LUCHT laten drogen en ondertussen heel de tijd krullen oppompen. Dat duurt bekant drie uurquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noes, je krullen zijn zo leuk!!
Tsja....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Is doorgestreept, en dat doet ze alleen met dingen die ze al gedaan heeft. Wel knap
Dat moet je ook 's ochtends doen in de autoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know! Maar ff een stijltang erdoorheen in 5 minuten is veel minder werk dan haren wassen, creme erin...LUCHT laten drogen en ondertussen heel de tijd krullen oppompen. Dat duurt bekant drie uur
Ik ben nu alweer klaar
35 en 45 vind ik dan wel weer sneuquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
http://missmake-up.blogsp(...)n-in-mijn-leven.html
Nummer 26:
ik wil één keer Mascha van beautygloss.nl in het echt zien
Oh ik ook hoor, en de eerste twee uur op het werk met nat haar enzo....maar nu het echt serieus langer wordt zakken de krullen in. Ik ga volgende week vlechtjes indoen, maar daarna laat ik het wat meer in laagjes knippen. Want ik vind mijn krullen ook mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat moet je ook 's ochtends doen in de auto
Ik zit serieus soms voor het rode stoplicht even mijn krullen er goed in te kneden
Ja, die zijn zielig he... wat een ellende voor zo'n jong meiske... ik kan daar echt verdrietig van wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
35 en 45 vind ik dan wel weer sneu
Ik heb heel dun droog haar, voordeel si dat de krullen niet inzakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, en de eerste twee uur op het werk met nat haar enzo....maar nu het echt serieus langer wordt zakken de krullen in. Ik ga volgende week vlechtjes indoen, maar daarna laat ik het wat meer in laagjes knippen. Want ik vind mijn krullen ook mooi
edit: maar stijl eik ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |