abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103606538
Wat eten en/of drinken we vandaag?
Post hier je ontbijt, lunch, diner of tussendoortje!

ben deze nu aan het snoepen, lekker!!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:05:29 #2
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103606702
Is dat zo'n Aziatische mix?

Ik ga voor de popcorn.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103606899
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dat zo'n Aziatische mix?

Ik ga voor de popcorn.
ja Japanse mix maar dan alleen de bollen met pinda's erin :9
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:09:06 #4
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103606937
Dat vind ik echt heel vies .... :X
Best wel lastig, als je zo weinig lust als ik.
pi_103607215
quote:
11s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat vind ik echt heel vies .... :X
Best wel lastig, als je zo weinig lust als ik.
wat lust je allemaal niet dan? :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:20:40 #6
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103607579
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat lust je allemaal niet dan? :D
Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensap :r, pittig eten, mie, rode pastasaus, lasagna, speklap, wit brood, bijna alle soorten noten, heel donker brood, tomatensoep, zoethout(thee), bijna alles met citroensmaak, chocoladeijs, chocoladetaart, chocoladecake, chocoladesaus, chocolademelk, melk, karnemelk, "witte yoghurt", ijsthee, .....

En ik vergeet nu nog een heleboel.
pi_103608220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Héél veel: karbonade, rollade, gehakt, kipdrumsticks, witlof, zuurkool, niet-gesmolten kaas, frisse fruitdranken, appelsap, druivensap, tomatensap :r, pittig eten, mie, rode pastasaus, lasagna, speklap, wit brood, bijna alle soorten noten, heel donker brood, tomatensoep, zoethout(thee), bijna alles met citroensmaak, chocoladeijs, chocoladetaart, chocoladecake, chocoladesaus, chocolademelk, melk, karnemelk, "witte yoghurt", ijsthee, .....

* FutureFairytale valt om van verbazing
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:35:43 #8
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103608379
Ik vind het dan gewoon niet meer naar chocolade smaken. :P De losse stukjes chocolade erop wel, maar als het zeg maar door het "beslag" heen is gemengd, komt er zo'n hele vreemde smaak aan te zitten.
Ik weet niet waar het naar smaakt. In ieder geval niet naar chocolade.
pi_103608613
hahaha, behalve zoethoutthee en citroen lus ik alles uit dat lijstje :9
pi_103610677
quote:

[..]

Eindelijk een medestander die wel gesmolten kaas lust maar geen normale. Ik word altijd aangekeken alsof ik van mars kom als ik vertel dat ik alleen gesmolten kaas lust..
pi_103610800
quote:

[..]

Jij komt hier echt zó nooit eten _O-

:@
Ja doei.
pi_103610806
OT: thee en een blokje pure chocolade :9
Ja doei.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:47:01 #13
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103611023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Eindelijk een medestander die wel gesmolten kaas lust maar geen normale. Ik word altijd aangekeken alsof ik van mars kom als ik vertel dat ik alleen gesmolten kaas lust..
Ik ken die blik.
Als ik zeg dat ik geen lasagna en kipdrumsticks lust, vinden mensen dat ook bizar.
Terwijl ik het juist bizar vind dat zo veel mensen het juist zo lekker vinden. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij komt hier echt zó nooit eten _O-

:@
Ik ben inderdaad een lastige eter. :P
En dat komt niet door de opvoeding. Ik heb jarenlang dingen moeten eten die ik ontzettend smerig vond en waar ik zelfs van moest kokhalzen, maar ik moest het telkens weer eten van m'n ouders.
Niet dat ik het nu wel lust. Leren eten werkt bij mij ook bijna nooit.
Ik heb volgens mij gewoon waardeloze smaakpapillen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Madame_Paon op 27-10-2011 16:38:28 ]
pi_103611173
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ken die blik.
Als ik zeg dat ik geen lasagna en kipdrumsticks lust, vinden mensen dat ook bizar.
Terwijl ik het juist bizar vind dat zo veel mensen het juist zo lekker vinden. :P

[..]

Ik ben inderdaad een lastige eter. :P
En dat komt niet door de opvoeding. Ik heb jarenlang dingen moeten eten die ik ontzettend smerig vond en waar ik zelfs van moest kokhalzen, maar ik moest het telkens weer eten van m'n ouders.
Niet dat ik het nu wel lust. Leren eten werkt bij mij ook bijna nooit.
Ik heb volgens mij gewoon waardeloze smaakpupillen.
Ik heb dat met vis. Het is niet eens vanwege de smaak dat ik dit niet lust, maar puur en alleen omdat ik vissen de meest ranzige dieren vind die er op de aarden bestaan..

Alleen het idee al om zo' n slijmerig misbaksel in mijn mond te hebben zou een reden kunnen zijn om te gaan kokhalzen...

Maar dan nog altijd die mensen die me proberen over te halen als ik de voorgaande reden duidelijk heb genoemd: Aah, maar haring dat lust je vast wel, probeer het gewoon eens. Of : Kibbeling is gefrituurd, dat smaakt niet eens naar vis..

Maakt me geen zak uit, het is en blijft vis :D
pi_103611618
-O- voor de waardeloze smaakpapillen. OT; 2 gekookte eitjes
  donderdag 27 oktober 2011 @ 03:12:46 #16
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_103612668
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ken die blik.
ik snap het soms ook niet, als ik bijv vertel dat ik geen rijst lust dan kijken mensen me aan alsof ik helemaal niet goed bij mn hoofd ben ofzo. en dan moest ik het maar vaker proberen. ik heb het in het verleden vaak genoeg moeten eten om te weten dat ik het niet lust dus waarom zo moeilijk doen.

zelfde heb ik met brood met pitten er in :r
ik ga in ieder geval ook niet lopen zeuren van probeer het nou gewoon is ofzo. moe wordt je ervan.

afin, vanavond maar wat lekkers koken. nog geen idee wat, maar ik heb nog zuurkool in de koelkast, dus ik denk een zuurkoolschotel ofzo.
pi_103614058
Ik ga vanavond kaasfondue-en, hebben jullie nog tips wat ik er behalve brood nog meer bij kan doen??

Ik heb gisteren ook pastinaak meegekregen van een vriendin, kan ik dit ook in de kaasfondue doen???
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103614370
nu een minibolletje met boter zacht gekookt eitje en een beker melk
pi_103614401
Koffie. En vanavond hutspot.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_103615344
Vanavond eten we een wrap met shoarma, knoflooksaus, sla, tomaat en komkommer :)
pi_103615438
Nu fijn een kopje thee, en ga er even een eitje bij bakken denk ik.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:21:58 #22
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_103619602
Twee boterhammetjes en een beker melk.

Voor vanavond heb ik gerookte kipfilet en een sweet chili onion sausje (ofsow iets genaamd) gehaald. Nog geen idee wat ik ermee ga doen! :9 (Misschien een wrap? Maar dan moet ik nog een keer naar de supermarkt... :{ )

[ Bericht 13% gewijzigd door Bienelientjee op 27-10-2011 12:30:43 ]
pi_103619645
Dr. Pepper :@ en een bagel.
pi_103619868
quote:

[..]

check :') Chocotaart vind ik veel te machtig :r (of hoe je dat ook maar noemt :P )

Ik ga vanavond aan de rode kool (ja met aardappeltjes). Leftover van eergister. Morgen weer boerenkoolstamppot (leftover van gister :') )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103623178

Een lekkere Gala appel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')