Tragisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef ABombali het volgende:
Mijn buurman is ook overleden aan roken, hij liet zijn sigaret vallen in de auto, waardoor hij controle over de stuur kwijt raakte, en botste tegen een boom aan
Dus als je zegt dat roken niet dodelijk is, ben je gewoon fucking dom
Wie/hoe zijn ze daar achter gekomen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef ABombali het volgende:
Mijn buurman is ook overleden aan roken, hij liet zijn sigaret vallen in de auto, waardoor hij controle over de stuur kwijt raakte, en botste tegen een boom aan
Halen ze wel weer uit besparingen op de gezondheidszorg die ex-rokers dan minder nodig hebben dan dat ze zouden blijven rokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Stel:
50% van de nederlanders stopt met roken.
Ergens moet toch de accijns vandaan komen.
Dus, benzine/diesel/gas wordt duurder.
Resultaat: meer benzine/diesel/gas diefstallen.
Aangezien er wordt geroepen om dat soort lui tegen te houden belooft de brandstoffen branche een volle tank aan de burger die dat soort lui tegen houdt.
Resultaat: heksenjacht op brandstof dieven, vele doden die vallen om koste wat het kost tegen te houden(denk aan het recente dodelijke afloop na brandstof diefstal). Maar ondertussen wel een volle tank krijgen.
Wat is dodelijker?
Roken, wat de staatskas aardig spekt, of accijnsverhoging van brandstof waardoor er mogelijk meer doden vallen?
Zomaar even een gedachtenkronkel van mij..
Hij was aan de telefoon, dus zei het tegen zijn vrouw. En de politie die naast hem reed zag dat hij zijn riem afdeed om iets te zoekenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wie/hoe zijn ze daar achter gekomen dan?
Dat is echt de meest kansloze opmerking over bezuinigen ooit. Iedereen heeft vroeg of laat die gezondheidszorg wel nodig. Of je nou een 60 jarige roker met longkanker bent of dat je een 90 jarige niet-/ex-roker met linkerschaamlipkanker (of elk ander mogelijk soort) bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Halen ze wel weer uit besparingen op de gezondheidszorg die ex-rokers dan minder nodig hebben dan dat ze zouden blijven roken
Roken zelf is niet dodelijk. Dat je niet in staat bent een peuk vast te houden en die al rijdend gaat zoeken ipv langs de kant gaat staan, dat is wel dodelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef ABombali het volgende:
Dus als je zegt dat roken niet dodelijk is, ben je gewoon fucking dom
Het gaat er domweg om wat nu dodelijker is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Halen ze wel weer uit besparingen op de gezondheidszorg die ex-rokers dan minder nodig hebben dan dat ze zouden blijven roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |