Je maakt een foto door de home- en uitknop tegelijk in te drukken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmm ik maak ineens een foto met de home knop ofzo? Terwijl de iPad op 'uit' staat. Hoe deed ik dat?
Zo bedoelde ik het niet eens...quote:
Screenshot, home en sleep tegelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef kikoooooo het volgende:
Hmmm ik maak ineens een foto met de home knop ofzo? Terwijl de iPad op 'uit' staat. Hoe deed ik dat?
Doe jij eens even normaal waailap!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet eens...
De hele reeks begint toch zo...
Doe niet zo aangebrand man.. kutboer.
Wat is er gebeurt jongen, heeft moeder je een keer op je hoofdje laten vallen vroeger?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Rekkie het volgende:
Zo bedoelde ik het niet eens...
De hele reeks begint toch zo...
Doe niet zo aangebrand man.. kutboer.
Want jij weet dat over de 6 maanden de 3 komt?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:47 schreef Irving het volgende:
Hangt ervan af of je hem de komende 6 maanden denkt nodig te hebbenAnders zou ik wachten
Voor de iPad 2 zal het weinig/niets uitmaken waar je 'm koopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
Is er toevallig nog ergens een aanbieding/waar kan ik de ipad het goedkoopst krijgen?
Hmm.. En ipad 1? Klopt het dat de ipad1 echt zoveel zwaarder/groter is dan de 2? Voor mijn gevoel is de 1 namelijk veel zwaarder..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de iPad 2 zal het weinig/niets uitmaken waar je 'm koopt.
Iemand nam hem mee voor mij uit de usa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:51 schreef Probability het volgende:
Is er toevallig nog ergens een aanbieding/waar kan ik de ipad het goedkoopst krijgen?
grappig arcade spelletjequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Gratis spelletje!
http://www.ipadclub.nl/28(...)tis-aan-op-facebook/
Nee maar het ligt wel erg voor de hand. Als je maar één keer een budget hebt om een iPad te kopen en het nieuwste van het nieuwste wilt (een veel beter scherm op de iPad 3 lijkt erg waarschijnlijk) en de iPad eigenlijk nog niet nodig hebt, dan is er toch wel reden om te wachten? Hij kan nu een iPad 2 kopen en die verkopen voor de iPad 3, maar dan maak je grofweg zo'n 225 euro verlies (iPad 2 daalt dan net als vorige keer ongeveer 125 euro qua prijs, en degene die de 2e-hands iPad 2 koopt zal wel ca.100 euro korting willen) en persoonlijk zou ik ongeveer een half jaar wachten, in plaats van 225 euro te besteden aan een half jaar iPad 2 en de moeite te nemen om hem te verkopen (helemaal als je de iPad 2 eigenlijk nog niet nodig hebt).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef nelisb het volgende:
[..]
Want jij weet dat over de 6 maanden de 3 komt?
Dat kan ook 3 maanden zijn maar net zo goed 9 maanden.
Gewoon nu kopen, de 2 kan je daarna nog wel verkopen en met iets bijleggen heb je de 3. Waarom wachten als je nu graag een iPad wil.
Niet snappen waarom ik Kikoooo een kutboer noemquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt jongen, heeft moeder je een keer op je hoofdje laten vallen vroeger?
Kutuser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |