SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
de club gaat weer naar de klote volgens mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:23 schreef Devz het volgende:
Het niveau is dramatisch, maar het entertainment gehalte best hoog.
Nah, meer van 1933.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de club gaat weer naar de klote volgens mij
en het niveau is van 1999-2000
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
de club gaat weer naar de klote volgens mij
en het niveau is van 1999-2000
centrale duo doet me denken aan Verlaat - V Halst . wat een onkundequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is in de tussentijd nooit anders geweest, hooguit dat het soms even verbloemd werd. Dit is inderdaad gewoon subtopper niveau, het wordt echt nog heel lastig om in de top 5 te eindigen als het zo doorgaat.
Van Halst was wel een heldquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
centrale duo doet me denken aan Verlaat - V Halst . wat een onkunde
Toch beter dan sommigen hier, waaronder jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Ah, onze opportunist. Kom op, praat ons weer even wat moed in
De jan van halst van ajaxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef TheArt het volgende:
Nu lijkt het alsof Vertonghen geweldig is, maar hij was verdedigend weer een drama.
Yep, die schaal is binnen handbereik. CL gaan we ook winnen trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeeuy! We worden kampioen, ofniet Devz.
Mooi man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef Devz het volgende:
[..]
Yep, die schaal is binnen handbereik. CL gaan we ook winnen trouwens.
Roda is ook maar een hele middelmatige ploeg, als je het daar al lastig tegen hebt ga je het geen kampioen worden. Gezien de brede top 5 van dit seizoen is het niet zo'n gekke opmerking van Devz.quote:
We zullen eind van het seizoen wel zien.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man.
Zo gaat het wel bij jou, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |