IK BEN ARABISCH! Niks Turks! Turken verwijderen hun lichaamshaar niet. Wij Libanezen zijn 24 uur per dag bezig met onze schoonheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
Je bent een turkin, wen er maar vast aan. Later krijg je een volgroeide baard.
Over schoonheid spreken terwijl je een snor hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN ARABISCH! Niks Turks! Turken verwijderen hun lichaamshaar niet. Wij Libanezen zijn 24 uur per dag bezig met onze schoonheid.
Hoe kan het dan dat je nog steeds zo lelijk bent?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK BEN ARABISCH! Niks Turks! Turken verwijderen hun lichaamshaar niet. Wij Libanezen zijn 24 uur per dag bezig met onze schoonheid.
Maar jij hebt sjnoer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Over schoonheid spreken terwijl je een snor hebt.
Heb geen snor! Die heb ik op mijn zestiende laten weglaseren! Ik heb het over donshaar op mijn wangen. Dat heeft jouw vriendin waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Over schoonheid spreken terwijl je een snor hebt.
Ik ben mooi! Mooier dan mij bestaat nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef WH141 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je nog steeds zo lelijk bent?
Bakkebaarden....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Heb geen snor! Die heb ik op mijn zestiende laten weglaseren! Ik heb het over donshaar op mijn wangen. Dat heeft jouw vriendin waarschijnlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef hem je morgen wel terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 3 weken!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Pharkus het volgende:
Wat vervelend, hup naar een laseraar!
Voor de meeste mensen zou dat een hint zinquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Je kan toch niet drie weken met een baard rondlopenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Bakkebaarden....
Misschien een mannelijk chromosoom te veel?Het was alleen maar zichtbaar in de zon....dus geen mannelijk chromosoom. Het is alleen behalve bij mannen die 50+ zijn walg ik van lichaamshaar en gezichtshaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet me denken aan een nogal groffe cartoon. Over een hele slimme tedere man met een opmerking. Maar dan de vrouwelijke versie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het was alleen maar zichtbaar in de zon....dus geen mannelijk chromosoom. Het is alleen behalve bij mannen die 50+ zijn walg ik van lichaamshaar en gezichtshaar
Heb het nu niet meer! Heb de epileerapparaat gebruikt. Alleen mijn moeder zegt altijd we kunnen niet afhankelijk zijn van epileren/harsen/scheren. want stel morgen kom je een miljonair tegen en ben je net behaard. Dus wij laten alles liever weglaseren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan toch niet drie weken met een baard rondlopen
Er vanuitgaan dat fokkers een vriending hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Heb geen snor! Die heb ik op mijn zestiende laten weglaseren! Ik heb het over donshaar op mijn wangen. Dat heeft jouw vriendin waarschijnlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |